Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamu = se aika vuorokaudessa kun ikuisella vähintään ysin kouluarvosanalla matematiikassa ei tee mitään. Kahvia keitellessä neljäänkin laskeminen voi tuottaa liiallista päänvaivaa ja on suuri mahdollisuus mennä laskuissa sekasin. "Yksi, kaksi, kolme... montako mä nyt jo laiton?" Joutuu luottamaan hataraan perstuntumaan ja ensimmäiseen ryystöön asti saa jännittää.

Ai sut on kesytetty. No minä jo ihmettelinki, että miks oot noin vittumaisen positiivinen.

No melkein on. Vähän pitää välillä kiukutella mut ei se oikeen aina onnistu ku pää on ihan pehmee!

Kuka sinä oot ja mitä sää oot tehny meidän Kairalle?

Eiku joo, tää oliki hänen joku paha juonensa, huh melkein menin halpaan :)

En mää tiiä!!! Kauhee irentiteettiriisi ku ei ookaan nii kärtynen akka ku normaalisti. Ei oo mikää juoni. Tai ainakaa minun juoni. Voi olla jonku muun juoni minun pään menoksi.

Tuli vaan semmonen fiilis että vois tosi soturin elkein kohottaa kävyn ja linkaista kohti tuntematonta. Enkä mä sua nyt sillai tunne. Örgh

No sitte. Kävyt on kuitenki ihan ok, niillä voi aina vähä nakella.

Miks mä oon hereillä?! Äkkiä takas nukkuu.

Mornings. Päivärytmi päin mäntyä, sammuin eilen täysin ennen kello kymmentä ja nyt heräsin reippaana ennen seitsemää. Wuhuu, tästä se lähtee. :dance2:

Jassoo, tiistai. Pahin kaikista työpäivistä. Ja väsyttää ihan perkeleesti.

Jeps, mutta se on askel kohti viikonloppua! :) Kofeiinia naamaan niin väsyt kaikkoaa.

Siis tää mun aamuenergisyys alkaa olemaan jo ihan sairasta! Pakko mennä salille, muuten sitä vaan laulaa ja tanssii ympäri kämppää. Töissäkään en jaksais millään istua tässä työpöydän ääressä, oon ihan ADHD. No, jos sit illalla purkais energiat salilla...

Siis tää mun aamuenergisyys alkaa olemaan jo ihan sairasta! Pakko mennä salille, muuten sitä vaan laulaa ja tanssii ympäri kämppää. Töissäkään en jaksais millään istua tässä työpöydän ääressä, oon ihan ADHD. No, jos sit illalla purkais energiat salilla...

Lahjottasit osan energiasta mulle.. En ole jaksanu vieläkään lähtä töihin, saati pukea päälle :D Onneksi on sentään liukuva työaika.

Back
Ylös Bottom