Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tjoo no mie nyt oon tämmönen tarttuja, tänään tartuin siihen kun valitit, et aina on kipeet olkapäät ja oletin tekniikassa olevan jotain vikaa ;)

Ei uskaltas meikä törkyturpa alkaa tuohon kiroilusakkoon... Pelkkä auton korjaaminenki tulis halvemmaksi merkkiliikkeessä:(:D

Alku kirpaisee ja maksaa paljon. Mä oon monesti päässyt kiroilusta eroon, mutta nyt huomasin jo kiroilevani kirjoittaessaki niin oli pakko pistää sakot päälle taas. Paha kun toi tarttuu ja duunissa aamukahvilla kuulen voimasanoja liianki kanssa.

Hou Hou! Viikko lähti käyntiin kyykkyennätyksellä! Muutenkin on niin vahva olo, että voisin spontaanisti murskata parit vastaantulijat kämmenien väliin ja karjahdella päälle! :D

Millä painolla ?

Taas pirteänä hereillä puoli kuudesta lähtien, mitäköhän sitä tänään keksis puuhasteltavaa? Tuntuu se vaan oudolta olla aamuvirkku, kun koko elämänsä on kuitenkin ollut aina ilta ihmisiä...
Mun aamuvirkkuus on sitä, kun olen aktiivinen ennen puoltapäivää. Esim. tänään heräsin jo kymmenen maissa, mutta laitoin heti pyykkikoneen pyörimään ja ompelin eilen aloittamani tyynyliinat valmiiksi = aktiivisuus. Suhtaudun vähän skeptisesti siihen, voiko oma uni/aktiivisuusrytmi kääntyä ihan spontaanisti täysin päinvastaiseen, ei siis esim.töitten/koulun takia aamuheräämisillä väsyttämällä. Kuin myös olen ihan vannoutunut ilta/yöihminen, mutta miettinyt joskus, että sitä saisi ehkä enemmän päivässä aikaan kun heräisi aikaisemmin, plus varhaisaamut on oikeasti tosi kaunis vurokaudenaika.

Tästä tulee joka tapauksessa pitkä päivä. Aivan järkyttävä halipula, jota ei saa vielä purettua.

Kyl nyt duunit pistää hanttiin ja ei oikein jaksais, mutta mitäpä sitä muutakaan tekis. Örgh

Mun aamuvirkkuus on sitä, kun olen aktiivinen ennen puoltapäivää. Esim. tänään heräsin jo kymmenen maissa, mutta laitoin heti pyykkikoneen pyörimään ja ompelin eilen aloittamani tyynyliinat valmiiksi = aktiivisuus. Suhtaudun vähän skeptisesti siihen, voiko oma uni/aktiivisuusrytmi kääntyä ihan spontaanisti täysin päinvastaiseen, ei siis esim.töitten/koulun takia aamuheräämisillä väsyttämällä. Kuin myös olen ihan vannoutunut ilta/yöihminen, mutta miettinyt joskus, että sitä saisi ehkä enemmän päivässä aikaan kun heräisi aikaisemmin, plus varhaisaamut on oikeasti tosi kaunis vurokaudenaika.

Aamu on nättiä aikaa ja auringon nousua on kivaa ihailla! En myöskään usko että tuo rytmi ihan spontaanisti kääntyy kenelläkään täysin päinvastaiseen... tai mistä sitä koskaan tietää! Mulla se on nyt nuo lääkitykset mitkä pistää kaiken ihan sekaisin! :D En ole oma itseni enää lainkaan... Se oikeastaan vähän harmittaakin tässä touhussa, mutta valinnanvaraa ei vain nyt ole, pakko ottaa kiltisti mitä annetaan! Tuskin sentään mitään sinisiä nappeja alkaavat mulle syöttämään mutta kaikkea muuta kyllä voivat tyrkätä kurkusta (tai muuta kautta) sisään! :D

Aamu on nättiä aikaa ja auringon nousua on kivaa ihailla! En myöskään usko että tuo rytmi ihan spontaanisti kääntyy kenelläkään täysin päinvastaiseen... tai mistä sitä koskaan tietää! Mulla se on nyt nuo lääkitykset mitkä pistää kaiken ihan sekaisin! :D En ole oma itseni enää lainkaan... Se oikeastaan vähän harmittaakin tässä touhussa, mutta valinnanvaraa ei vain nyt ole, pakko ottaa kiltisti mitä annetaan! Tuskin sentään mitään sinisiä nappeja alkaavat mulle syöttämään mutta kaikkea muuta kyllä voivat tyrkätä kurkusta (tai muuta kautta) sisään! :D

Mulla on juku perverssi lukihäiriö. Katoin moneen kertaan, että sulle tyrkätään kurkkua muuta kautta sisään. Nyt vasta älysin ton. :nolo:

On kyl jännä maanantai. Veto pois ihan kokonaa ja väsyttää eikä työt kiinnosta vittuakaa. Oikee ensimmäinen vitutuspäivä menos. Väkiki vähän vähentyny taas, melkosen kova henkilövaihtuvuus kuulemma muutenkin tässä firmassa.

No, ehkä oli vaan liian rentouttava vkonloppu.

Hyvä Oranki!

Mun ongelma on se, että olen sekä aamu- että iltaihminen. Maailma on aivan väärinpäin. Ja sit kuitenkin tykkään myös nukkua.

Mulla on vähän sama homma. Lisäksi en juurikaan pidä työnteosta (ainakaan nykyisessä duunipaikassa), koska se vie liikaa vapaa-aikaa.

Ihana vapaapaiva. Paatin poikkeuksellisesti rauhoittaa aamupaivan kahvin juonnille ja uutisten lukemiselle. Liikkumaan ja shoppailemaan ja pesemaan pyykkia ehtii sitten iltapaivasta, nyt ma vaan olen ja chillaan.

Tulipa äsken käytyä tuommonen galaxy s3 hakemassa. Ihan pätevän tuntunen laite ja meni normifarkkujen taskuun paremmin ku entinen pieni pulska nokia :D Ei tunnu taskussa juuri ollenkaan tämä höyhenen kevyt luuri. Eikä edes ole niin iso kun aluksi luulin.

Back
Ylös Bottom