Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Trafin sivuilta liikennekäytöstä poisto, halvempi kuin käydä konttorilla.

Aivan. Eihän tästä kauaa oo kun itekin kävin konttorilla vanhan auton ottamassa takas liikennekäyttöön ja silti opastin vakuutusyhtiöön :face: Noh, ei aina voi mölli kaikkea muistaa.

Ei helvetti ku hajoo omille posteille joita tuli kirjoitettua kun liityin. ''Kumpi on rankempaa: 8x5 vai pienemmällä painolla 8x3x5 - kyseessä siis hauiskääntö. '' Voi tsiisus.. mikä helvetti on 8x3x5?

Ei mitään tekemistä oikeastaan, tylsistyttää ja väsyttää. Vois valvoa kuitenni ja katsoa Rankka päivä -leffan. :D Joskos tulisi vastapainoa elämään.

Se on ihan helvetin hyvä, vasta muutama kuukausi sitten katsoin sen viimeksi. Sitä katsoessa tulee mieleen "ehkä asiat voisi olla huonomminkin."

Joo niin on. :D Yhtä hyvää kiukuttelua kuin Anger Management -leffassa, joka on kans tosi hyvä.

Miten helkkarissa mä saan oikein nukuttua. On aivan hemmetin kuuma kämppä..

Jos pidän ikkunoita auki niin tulee kärpäsiä, jotka pörisee ja pitää mua hereillä, mutta jos en avaa ikkunoita niin tulee hemmetin kuuma..

Muija valittaa kun en oo jaksanu antaa sille huomioo lähiaikoina kun stressaa raha-asiat ja huomenna alkava koulu. Eilen juttelin vähän lähemmin yhen toisen tytön kanssa jota oon kattellu jo pitkän aikaa ja tuli selväks kuinka vähän yhteistä mulla ja nykysellä on... Mitäköhän tässä nyt pitäis tehä :(

Vaikee siihen muiden on sanoa, kun ei tiedä historiaasi nykyisen kanssa. Älä tee kuitenkaan mitään hätiköityä..

Voi olla, että muijas saattaa olla vähemmän kiinnostava stressisi ja näiden huoliesi takia, mutta niiden normalisoitua saatat huomata, että kaikki onkin taas normaalisti ja hyvin :)

Huomenta!

Heräsin jo 04.00 :wtf: Lienee osasyy sillä että nukuin koko sunnuntain, olin vain jotain 4 x 30min pätkät hereillä. Nooooh, jos kohta suihkuun ja jaksaisi mennä jo seitsemäksi työpaikalle. Jee!

Nyt ollaan taas niin vähillä unilla liikenteessä, että heikompaa hirvittäisi. Neljä tuntia ja sekin oli katkonaista. Tässä pitäisi olla jo menossa, mutta matkaanlähtö ei hirveästi innosta...

Vähän jännitti, miten saan herättyä tänään klo 07, kun viimeisenä neljänä päivänä mennyt klo 03 nukkumaan, mutta tämähän meni erinomaisesti. Heräsin jo 10min ennen herätystä. Unirytmin kääntämisen ammattilainen.

Herätessä muuten soi päässä Call Me Maybe ja päässä pyöri tämä pätkä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom