Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei uskaltas meikä törkyturpa alkaa tuohon kiroilusakkoon... Pelkkä auton korjaaminenki tulis halvemmaksi merkkiliikkeessä:(:D
Millä painolla ?
Mun aamuvirkkuus on sitä, kun olen aktiivinen ennen puoltapäivää. Esim. tänään heräsin jo kymmenen maissa, mutta laitoin heti pyykkikoneen pyörimään ja ompelin eilen aloittamani tyynyliinat valmiiksi = aktiivisuus. Suhtaudun vähän skeptisesti siihen, voiko oma uni/aktiivisuusrytmi kääntyä ihan spontaanisti täysin päinvastaiseen, ei siis esim.töitten/koulun takia aamuheräämisillä väsyttämällä. Kuin myös olen ihan vannoutunut ilta/yöihminen, mutta miettinyt joskus, että sitä saisi ehkä enemmän päivässä aikaan kun heräisi aikaisemmin, plus varhaisaamut on oikeasti tosi kaunis vurokaudenaika.Taas pirteänä hereillä puoli kuudesta lähtien, mitäköhän sitä tänään keksis puuhasteltavaa? Tuntuu se vaan oudolta olla aamuvirkku, kun koko elämänsä on kuitenkin ollut aina ilta ihmisiä...
Nukkuminen on ihanaa!Ja sit kuitenkin tykkään myös nukkua.
Nukkuminen on ihanaa!
Mun aamuvirkkuus on sitä, kun olen aktiivinen ennen puoltapäivää. Esim. tänään heräsin jo kymmenen maissa, mutta laitoin heti pyykkikoneen pyörimään ja ompelin eilen aloittamani tyynyliinat valmiiksi = aktiivisuus. Suhtaudun vähän skeptisesti siihen, voiko oma uni/aktiivisuusrytmi kääntyä ihan spontaanisti täysin päinvastaiseen, ei siis esim.töitten/koulun takia aamuheräämisillä väsyttämällä. Kuin myös olen ihan vannoutunut ilta/yöihminen, mutta miettinyt joskus, että sitä saisi ehkä enemmän päivässä aikaan kun heräisi aikaisemmin, plus varhaisaamut on oikeasti tosi kaunis vurokaudenaika.
Aamu on nättiä aikaa ja auringon nousua on kivaa ihailla! En myöskään usko että tuo rytmi ihan spontaanisti kääntyy kenelläkään täysin päinvastaiseen... tai mistä sitä koskaan tietää! Mulla se on nyt nuo lääkitykset mitkä pistää kaiken ihan sekaisin! :D En ole oma itseni enää lainkaan... Se oikeastaan vähän harmittaakin tässä touhussa, mutta valinnanvaraa ei vain nyt ole, pakko ottaa kiltisti mitä annetaan! Tuskin sentään mitään sinisiä nappeja alkaavat mulle syöttämään mutta kaikkea muuta kyllä voivat tyrkätä kurkusta (tai muuta kautta) sisään! :D

Hyvä Oranki!
Mun ongelma on se, että olen sekä aamu- että iltaihminen. Maailma on aivan väärinpäin. Ja sit kuitenkin tykkään myös nukkua.
Frendillä on toi s3 ja sen akunkesto on ihan järkyttävän hyvä verrattuna muihin älyluureihin.