Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En halua huudella asiasta, mutta myönnettäköön. :)

Pienet ja värikkäät pillerit piristää aina. :lol2:

Höhöö ollaan melkein kollegoja! Tai no en enää oo alalla, mut on sitä keittiksiä tullu pyöriteltyä!

Höhöö ollaan melkein kollegoja! Tai no en enää oo alalla, mut on sitä keittiksiä tullu pyöriteltyä!

Pysyttelen mielelläni ihan tuossa diilauksessa. :D Ai mitä oot tarkalleen ottaen tehnyt? :)

Joo pitäis kyllä tiskikone ostaa...

Meilla on tiskikone mutta mua aina arsyttaa etten voi tiskata kasin koska tiskeille ei ole kunnollista kuivauspaikkaa. Saisin astiat puhtaaksi paljon nopeammin ja katevammin silleen.

Olen nyt istunut tassa kahvikupposen aarella salikamat paalla about tunnin. Pitais varmaan kohta hilpasta matkaan...

Pysyttelen mielelläni ihan tuossa diilauksessa. :D Ai mitä oot tarkalleen ottaen tehnyt? :)

Farmaria pykälää alemmassa virassa toiminut sairaalan apteekissa. Kovvoo hommoo miellyttää hyvännäkösiä farmaseittejä. Örgh

Ephe saattaa väittää mitä vaan mutta se on todellisuudessa vanha koemaistaja.

Kateellisten kotkotuksia! Hilipatipippan! :dance:

Miks sitä tiskikonetta pitää vahtia? Eiks sen idea oo just se, ettei ite tarvii tuhlata aikaa missään muodossa tiskaamiseen? :D

Mä en jätä tiskikonetta päälle silleen etten ite olisi kotona. Jos se hajoaa tai rupeaa vuotamaan/tulee oikaria tai muuta niin vakuutushan ei korvaa. Mutta en mä vieressä istu kattomassa :D

Farmaria pykälää alemmassa virassa toiminut sairaalan apteekissa. Kovvoo hommoo miellyttää hyvännäkösiä farmaseittejä. Örgh

Jep, aika hierarkista meininkiä vielä nykyäänki, mutta kiva et teitä alamaisiakin on. ;)

Miten fuckissa saa parsan maistumaan hyvältä? Pitää varmaan nukettaa eka suu turraks vaikka habsuilla, olis kolme ruskeeta varmaan parin-kolmen päivän päästä valmiina :)

Miten fuckissa saa parsan maistumaan hyvältä? Pitää varmaan nukettaa eka suu turraks vaikka habsuilla, olis kolme ruskeeta varmaan parin-kolmen päivän päästä valmiina :)

Säilykeparsa maistuu tosi hyvältä, ne tuoreet maistuu taas ihan joltain bambulta. :D

Back
Ylös Bottom