Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päikkärit käytännössä pilaavat koko päivän. Elämä pitää hoitaa niin, ettei tartte päikkäreitä.

Joo ei päikkäreitä kyllä montaa kertaa vuodessa tule otettua. Joskus tenttiin lukiessa oon sortunu alle vartin päikkäreihin, jos on iskeny kauhee väsymys.

Kukahan tekis mulle ruokaa...

Mä tein tossa aiemmin niin paljon ruokaa, että ei meinannu mahtua kattiloihin eikä paistinpannulle. Hehe.

Pakko oli ottaa päikkärit, ku ei nukkunu yöllä. Helpottaa kummasti.

Kukahan tekis mulle ruokaa...

Karvaiset kädet..

Minäkin nukuin äsken päikkärit ja eilen vedin komeasti n.18-24 päikkärit :D Nykyään ei ole vaikeaa edes nukkua kelloa ympäri.

Joskus tenttiin lukiessa oon sortunu alle vartin päikkäreihin, jos on iskeny kauhee väsymys.

Mikä on sun salaisuus et pystyt nukkuu noin lyhyen ajan? Meinaan esim. eilen kahelta nukkuu päivällä tarkotuksena ottaa 2 tunnin päikkärit ja heräsin veljen soittoon puol 11 illalla..

Mikä on sun salaisuus et pystyt nukkuu noin lyhyen ajan? Meinaan esim. eilen kahelta nukkuu päivällä tarkotuksena ottaa 2 tunnin päikkärit ja heräsin veljen soittoon puol 11 illalla..

No laitan kännykän hälyttämään vaikka 12 minuutin päähän ja meen sohvalle makaamaan :D Sitte nukun tai ainaki yritän nukkua sen ajan ja nousen ku kännykkä hälyttää. Mä en muutenkaa oikee ikinä oo ollu päiväunien kannalla, en ees muista aikaa, jolloin niitä olisin säännöllisesti nukkunut.

^ Meillä terveystiedon opettaja puhu muistaakseni 15-25 minsasta et olis paras aika jos oikein muistan.

No laitan kännykän hälyttämään vaikka 12 minuutin päähän ja meen sohvalle makaamaan :D Sitte nukun tai ainaki yritän nukkua sen ajan ja nousen ku kännykkä hälyttää. Mä en muutenkaa oikee ikinä oo ollu päiväunien kannalla, en ees muista aikaa, jolloin niitä olisin säännöllisesti nukkunut.

Juujuu, noh tuo ei oikein toimi mulla :D Ei eilenkää tarvinnu ku aamupuntti+ 2 pizzaa, 1,5l limpparia ja elokuva ja sitte ne tutut sanat itselleni "jos oikein 2 tuntia tälläkertaa".

+ Kuinka moni tunnustaa olevansa iltavirkku ja aamutorkku ja yöt menee valvoessa ja päivät koulunjälkeen nukkuessa? Olenko ainoo :D

Juujuu, noh tuo ei oikein toimi mulla :D Ei eilenkää tarvinnu ku aamupuntti+ 2 pizzaa, 1,5l limpparia ja elokuva ja sitte ne tutut sanat itselleni "jos oikein 2 tuntia tälläkertaa".

Haha eihän siinä muuta ku pakottaa ittensä ylös :D

Pistäppä pikapostina tännepäin ylimääräiset. Siis jos ruoka on syötävää! :rolleyes:

Totta kai se oli syötävää, en kai mä nyt pahaa ruokaa tekis! ;)

Itte herään varmaan 30-40% kellonsoitoista tai kävelen melkein unissani sammuttaa kellon :D Oon tällänen monilahjakkuus näis uniasiois.

Vittu, sorruin päikkäreihin :D Kohta lähden! Piiskatkaa minut salille.

:whip: Saamasi pitää.

Oon illanvirkku, mutta herään myös aina vähän ennen kellonsoittoa. Hyödyllinen taito.

Itte herään varmaan 30-40% kellonsoitoista tai kävelen melkein unissani sammuttaa kellon :D Oon tällänen monilahjakkuus näis uniasiois.

Tää kellon sammuttaminen yöllä on kyl helvetin outoo. Monesti tullu sammutettua tietoisesti luurin herätys vaikka se olis toisella puolen huonetta. :D

Tai sit nää yö kävelyt. Pari kertaa oon saunasta heränny ja tullu kyl heti mieleen et mitä mä täällä teen. :D

Tää kellon sammuttaminen yöllä on kyl helvetin outoo. Monesti tullu sammutettua tietoisesti luurin herätys vaikka se olis toisella puolen huonetta. :D

Tai sit nää yö kävelyt. Pari kertaa oon saunasta heränny ja tullu kyl heti mieleen et mitä mä täällä teen. :D

Ei noi oo mitään, itte oon saanu unihalvauksia, puhunu unissani, potkinu itikoita pois sängystä (kuvitellu et niitä olis sängys), kävelly unissani (mm. tehny ison lasillisen mehua ja vieny veljen huoneeseen/heränny wc-pöntöltä housut kintuis ja paskaa pöntös), kauhee kuorsaus aina, ihan hirveet painajaiset ku niitä näkee, muuten ihan sairaita yöunia, varmaan suvun sairaimpia. Ja tuohon ku yhdistetään tää kellon sammuttaminen tietokonepöydältä 3m pääs sängystä niin ettei muista koko asiaa sun muut :D Ittellä näitä unijuttuja piisaa ihan saatanasti.

Hmm musta vois saada hyviä tutkimustuloksia josaki testeis... :rolleyes:

Jalka ei kestä astumista yhtään. On helpompaa mennä rapukävelyä vessaan tai keittiöön. Äsken repesin nauruun, kun mietin miten säälittävää tämä oikein on.

Sanot vaan kun sun on pakko tulla takas ;)

Itseasiassa on liuta hyviä syitä miksi on kiva tulla kotiin pitkältä reissulta. Muuttohommat alkaa isolla kädellä, kaikkea uutta ja jännittävää tiedossa. Ja on niitä muitakin syitä :) Pikkuisen kyllä odotan kauhullla ekoja treenejä tän jälkeen. Noh, levon jälkeen odotetaan tietysti huimaa kehitystä heti alkuunsa ;)

SIC-:n koipivaivoista tuli mieleen että voi ihmisellä olla raihnainen olo. Lonkka on vittuillu pari päivää ja eilisen klubi-illan tanssimisen jäljiltä polvet on siinä kunnossa etten äsken meinannut pystyä laskeutumaan ihan tavallisia kiviportaita... Jos rikastun niin vedän tekonivelet koko kroppaan :D

Back
Ylös Bottom