Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaihtoehdot tällä hetkellä lyhythihainen juoksupaita + mahdollinen takki + juoksuhousut tai fleecevuorinen hiihtopaita + toppahousut.

Toki myös näiden joku muu yhdistelmä.

edit. juoksutakki on sellainen ilmavampi malli, joka ei ole lyhythihaisen paidan kanssa aina kauhean mukava. Siis kun tulee kuitenkin hiki ja on kylmä tuuli. Kyllä on vaikeeta taas saatana.

Hui, kohta loppuu mun maljakot! :D Taas ilmestyi joku kukkahiippari oven taakse puketin kanssa... Oli tainut pomo olla asialla tällä kertaa! :D

Oon joskus saattanu kysellä jo mut minkä vitun takia mulle tulee jalkoihin ihan kauhee kutina polvista alaspäin ku tiskaan? Ei jumalautan näitä vikoja löytyy musta kyllä komia lista :D

Oon joskus saattanu kysellä jo mut minkä vitun takia mulle tulee jalkoihin ihan kauhee kutina polvista alaspäin ku tiskaan? Ei jumalautan näitä vikoja löytyy musta kyllä komia lista :D

Koska sun jalatkin haluaa tavallaan tiskata. Työnnä jalat tiskiveteen, kun samallan tiskaat astioita. Terveisin DR. Phil.

Kotimatkalla kahdet oksennukset, oujee... Ei baarireissulta tulossa, vaan salilta. Hyvät oli kyykyt!

Asiaa.

Millainen treeni oli ?

Taidat olla kaunis... laita naamakuva näkyviin. Lähdetkö kahville ja sen jälkeen panemaan?

Valitettavasti naamani on kaikkea muuta kuin nätti, varsinkin vielä tuon poskionteloleikauksen jälkeen on kivasti turvoksissa ja pöhöttynyt, lääkkeet tekee vielä oman pikku säväyksensä siihen lisäksi! :D

Ja sorry, pakko antaa pakit, ei nuo kahvittelut ja muut kummalliset huvit muutenkaan kuulu lainkaan siveään käytökseeni. :D

uihh saatana, vähäsen venähti rinta, olkapää, ojentajat trreniväli...toissapäivänä suht kova penkkisarja ni tissit kipeet tosta kainaloiden puolelta vieläki :(

Valitettavasti naamani on kaikkea muuta kuin nätti, varsinkin vielä tuon poskionteloleikauksen jälkeen on kivasti turvoksissa ja pöhöttynyt, lääkkeet tekee vielä oman pikku säväyksensä siihen lisäksi! :D

Ja sorry, pakko antaa pakit, ei nuo kahvittelut ja muut kummalliset huvit muutenkaan kuulu lainkaan siveään käytökseeni. :D

Jos luetaan yhdessä raamattua lähetys-saarna asesennossa?

Edit: Ei siinä kummempaa, 9068 pakit tälle vuodelle.

Selvästi allergiaa. Ulkoista tiskaaminen.

Back
Ylös Bottom