Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Pitkästä aikaa menee varsin hyvin :hyvä:
  • Töissä jaksaa
  • Treeni jaksaa kiinnostaa :puntti:
  • Kaljan kittaaminen ei kiinnosta just ollenkaan :down:
  • Sähköpostikirjoittelu tamperelaisen mustan muijan kanssa etenee pikkuhiljaa tapaamisen suunnitteluun ;)
  • Rahaa ei ole ylimääräistä, mutta talous on jotenkuten saatu tasapainoon :whip:
  • Valioliigakausi alkaa ja Norwich on jälleen yllätysvalmis :)
  • Olympialaisiakin on kiva seurata :rolleyes:
  • Ruuanlaitto on myös kivaa ja rentouttavaa puuhaa pitkästä aikaa :kuola:
  • Edellisten lisäksi monta pienen pientä pikkuasiaa, jotka tekevät päivän paremmaksi

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Kesäduuneja viimeneinen neljä viikkoa jäljellä, jonka jälkeen kavereiden kanssa pikku loma Amsterdamissa. Lauantaina treffit tiedossa, hups.. ;)

Helvetin iso ampiainen lensi sisälle ikkunasta ja kauhoin sen tupperware-purkkiin jossa oli vanhoja dextroosin pölyjä. Näytti maistuvan kun ei edes yrittäny karkuun vaikka otin kannen pois parvekkeella, söi vain tomua. Ei osaa rontti edes lentää enää ja perse on paisunu tuplat isommaksi kuin ennen. Niin siinä käy kun on ahne ja syö myöhäisiä hiilareita. Heh. :)

Perjantai.

Treenit ruvennu maistumaan taas hemmetin hyvältä ja ittestä saanu kaiken irti salilla. Kaiken muun kivan lisäksi oli ainakin tää viikko lomaakin vielä ja ehkä vielä seuraavakin! Maistuu mulle :dance:

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Mua pyydettiin just töihin yhteen vanhaan työpaikkaan. Harmittaa vähän kun en voi mennä jeesii ku oon jo muualla töissä.. Mut oon siis ollu helevatun hyvä ja pidetty siel vanhaski paikas selkiästi!

Paino alkanut nousemaan, kun on päässyt viimeisen muutaman viikon aikana kiinni kunnon ruokailurytmiin :)

Aikasemmin junnasi käytännössä paikollaan, vaikka kuinka treenasi.

Muutto ohi. Kyllä oli urakka, mutta olen iloinen, että se on ohi. Paikat mustelmilla parin päivän tavaroiden kantamisesta.. mutta samalla ihan hyvää treeniä kropalle. Maisemanvaihdon vanhaan tekee hyvää:)

Hell yeah!!! Käsi paranee leikkauksen jäljiltä odotettua nopeammin. Lekuri antoi luvan aloittaa kevyen kuntosaliharjoittelun ja varovaisen tatamilla pyörimisen. Miiiii sou häppi :)

Olen jotenkin huomannut viime päivinä, että olen onnellinen pitkästä pitkästä aikaa elämässäni.
Olen löytänyt elämääni tasapainon ja arki pyörii hyvin näin kahden lapsen yh-äitinä. On hyvä olla ja osaan nauttia
taas elämästä.

Just alottanu lenkkeilyt ja tänään koemielessä 2,8km lenkki mahd. kovaan tahtiin pyöräteitä pitkin eli ei tasaisella radalla, melko paljon ylämäkeä. 13min meni lenkissä eli vastaa n.2850-2900m/12min tasaisella radalla, ja oon tähän äärimmäisen tyytyväinen sillä cooper-kunto oli vielä alkukesästä n.2600 luokkaa ja takana n.15km lenkkeilyä vasta :) Tavoitteena ensin enon kanssa Ruisriikki-10km juoksu ihan omaan tahtiin, läpi vaan-meiningillä ja ens syksynä ruisrääkki-puolimaraton. Sen jälkeen intin vihreisiin astuminen kesällä 2014, jolloin olis haaveena erikoisrajajääkäri + valmiusjoukkoihin afgoihin, ja siks on hyvä että sain nyt jo alotettua kunto-mielisen urheilun hyvin tuloksin, ni tavote on kokoajan lähempänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom