Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Olen muuttamassa Yhdysvalloista takaisin Suomeen ja olen täällä ton yhden kaverin kanssa treenaillut vuoden päivät vaikka tänään ei meidän vikat treenit vielä olleetkaan, niin kovasti se kiitteli treeneistä ja sanoi, ettei ole koskaan ollut näin hyvässä/kovassa kunnossa. Treenivuosia sillä takana kuitenkin 3 vai 4 vuotta. Sanoin tuolla toisessa ketjussa, että 3, mutta se taitaa olla kyllä 4, noh aika sama.

Tästä jäi kyllä todella hyvä fiilis! Ei sillä, että tyytyväisyys on kyllä molemmin puolista vaikka mulla ei koskaan ole salin suhteen ollut mitään motivaatio-ongelmia, niin tää kaveri on silti patistanut mut antamaan sen 110% pelkän 100% sijasta.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Löyty just Setä-Samulin rahaa 470 dollaria laatikosta, missä on kaikkea matkustamiseen liittyvää . Kannattaa välillä penkoa. :lol2:

Elämä on hauras, kaunis ja lämmin seikkailu jossa jokainen päivä on täynnä pieniä ihmeitä :haart:

Just tajusin. Oon onnellinen!

Sain monen monta asiaa hoidettua tänään :haart: Ens viikon lukujärjestyskin näyttää hyvältä ja koulu on muutaman minuutin päässä :)

Kellotin myös kauanko kesti tulla ruokakaupasta pyörällä kotiin, 1min10sec :hyvä:

Kunto nousee koko ajan ja eilinen salitreeni teki tehtävänsä ja kädet tuskin nousee ku nii kipeet lihakset,mutta ei haittaa vaan nautin tästä tunteesta :D

Jees, mun tarjous hyväksyttiin, ensiasuntoon muutto edessä ensi kuussa. Sain vielä omasta mielestäni todella halvalla 2003 rakennetusta talosta saunallisen yksiön. :)

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
4. päivä putkeen salilla ja kaverin kokeillessa enkkoja aattelin itekki testata reenin lopuks, 85 tuli penassa ja aika helposti vielä. Jouluun mennessä jos sata niin sitten uskallan puhua isojen poikien kanssa täälläkin.

Treenin jälkeen päivän kolmas lämmin safka ja gäisit ylös, kyllä kelpaa. :)

Tänään ilahduttaa montakin asiaa: viikonloppu, illaksi tiedossa pizzaa ja suklaata ja huomenna Turkuun siskoa morjenstamaan.

Ei hitto että minä tykkään työskennellä lasten parissa. Siitä saa jotenkin niin paljon positiivista energiaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom