Maahanmuutto

BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%
Osaat varmasti myös itse lukea sen antamasi lähteen kaikki tiedot. Tämä kun näyttää jäävän sinulta huomioimatta täysin:
Parisuhdeväkivalta kukoistaa Suomessa, maahanmuuttajien toimesta. Oh snap! :rolleyes:
[/COLOR]

Ei kyllä mä luin sen koko tutkimuksen. Tuo yllämainitsemasi asia ei poista sitä tosiasiaa, etteikö Suomessa esiinny perheväkivaltaa enemmän kuin esim. muualla Euroopassa. Muista, että niitä maahanmuuttajia asuu lähes kaikissa Euroopan maissa moninkertainen määrä Suomeen verrattuna absoluuttisesti sekä suhteellisesti ja silti Suomi on korkealla tilastoissa, kun on kyse naisiin kohdistuvasta väkivallasta.

Joten snap right back at ya ;)

Tutustuhan esim disgust ranskan lähiöihin ja niitten tapauksiin, eräs nainen kirjoitti muistaakseni kirjankin siintä mitä sen tyttärelle tehtiin, se poltti itsensä elävältä ku sitä raiskattiin jatkuvasti. Siellä on ihan normaalia että jos tyttö/nainen kävelee 10v tai ylöspäin ni toiset ählämit pakottaa suuseksiin tai raiskaa tai hakkaa, se on nuorten mamujen hupi.

Vanhaa tuttua Rankkuria, sivuutat täysin aiheen ja väittelet lapsellisesti. Kyykytit mua? :D Meillä on vissiin eri käsitys kyykyttämisestä.

Palataas aiheeseen..

Sinä sanoit:

..johon minä vastasin:

Disgust 1 - 0 Rankkuri

Bitch please...

Vaikka toi olis yleisin henkirikostyyppi suomessa niin se ei tarkoita mitään koska suomi on eurooppalaisittain keskikastia tässä asiassa kuten mun ja myös sun linkkaamasta opuksesta käy ilmi.

toiseksi: onko tuo yleisyys poikkeava muista maista?

et sä vieläkään ole todistanu yhtään mitään.

- - - Updated - - -

Ei kyllä mä luin sen koko tutkimuksen. Tuo yllämainitsemasi asia ei poista sitä tosiasiaa, etteikö Suomessa esiinny perheväkivaltaa enemmän kuin esim. muualla Euroopassa. Muista, että niitä maahanmuuttajia asuu lähes kaikissa Euroopan maissa moninkertainen määrä Suomeen verrattuna absoluuttisesti sekä suhteellisesti ja silti Suomi on korkealla tilastoissa, kun on kyse naisiin kohdistuvasta väkivallasta.

Joten snap right back at ya ;)

Älä valehtele. Tai esitä tilasto jossa esitetään että perheväkivaltaa esiintyy enemmän ku muualla euroopassa. ymmärrä nyt, että se että sä sanot jotain ei todista mitään. lyö faktaa pöytään.

jos sun kaikki väitteet ja vastaväitteet perustuu pelkkään valehteluun, sä voit lopettaa kirjoittamisen kokonaan.

Vanhaa tuttua Rankkuria, sivuutat täysin aiheen ja väittelet lapsellisesti. Kyykytit mua? :D Meillä on vissiin eri käsitys kyykyttämisestä.

Palataas aiheeseen..

Sinä sanoit:

..johon minä vastasin:

Disgust 1 - 0 Rankkuri

Vittu ku sä oot niin tyhmä että sä intät vastaan lukematta edes mun lähteitä. Mun lähteessä toi professori joka kertoo ettei suomi ole väkivaltainen eikä suomessa perheväkivalta ole mitenkään yleistä verrattuna muihin maihin tai "kukoista" niin se viittaa just tuohon optulan julkaisuun.

Kumpi sitä tulkitsee oikein? sosiaalitutkimuksen menetelmien professori ja rankkuri vai muumi ja muslimi disgust joka on jäänyt useammin kuin kerran valehtelusta kiinni?

rankkuri - disgust 10-0

ooohh snap ja owned.

Älä valehtele. Tai esitä tilasto jossa esitetään että perheväkivaltaa esiintyy enemmän ku muualla euroopassa. ymmärrä nyt, että se että sä sanot jotain ei todista mitään. lyö faktaa pöytään.

jos sun kaikki väitteet ja vastaväitteet perustuu pelkkään valehteluun, sä voit lopettaa kirjoittamisen kokonaan.

Lue posti nro 33343. Älä itse valehtele, sillä mä olen pistänyt lähteen aina mun väittämille.

Lue posti nro 33343. Älä itse valehtele, sillä mä olen pistänyt lähteen aina mun väittämille.

Höpö höpö mitään olet kaikkeen laittanut. Esim. posti 33351 ja lukuisat muut postit. Sama se, sä käytät samaa lähdettä ku minä ja ainoa joka siitä saa sun esittämät johtopäätökset olet sinä. Minä, edellä mainittu professori sekä monet muut kirjoittajat on saamaa mieltä mun kanssa.

Joko sä siis tietoisesti valehtelet tai oot tyhmä. Yhtä kaikki sä olet todistetusti väärässä. BOOM!

Miltä tuntuu TAAS tulla kyykytetyks rasistin, juntin ja tukarin toimesta? Vituttaako?

Ylläpito hoi!

Koska nimimerkki Rankkuri oli useamman vuoden bannissa liian aggresiivisen kirjoitustavan vuoksi, niin kohtuullista varmaan olisi antaa nimimerkki Disgustille määräaikainen banni jatkuvasta röyhkeästä valehtelusta. Sellainen ei mielestäni kuulu suomalaiseen keskustelukulttuuriin. (Likettämällä tätä kanssakirjoittajat voivat kertoa mielipiteensä asiasta.)

Ylläpito hoi!

Koska nimimerkki Rankkuri oli useamman vuoden bannissa liian aggresiivisen kirjoitustavan vuoksi, niin kohtuullista varmaan olisi antaa nimimerkki Disgustille määräaikainen banni jatkuvasta röyhkeästä valehtelusta. Sellainen ei mielestäni kuulu suomalaiseen keskustelukulttuuriin. (Likettämällä tätä kanssakirjoittajat voivat kertoa mielipiteensä asiasta.)
Mun mielestä tosta naurettavan räikeästä ja sumeilemattomasta valehtelusta vois jonkinlaista punishmenttia antaa. Vaikka oma tapa kirjoittaa varmasti ärsyttää vastapuolta niin en mä tietoisesti valehtele ja toivo ettei kukaan jaksa avata ns. lähteitä ja tarkistaa onko joka juttu kusetusta.

Vittu ku sä oot niin tyhmä että sä intät vastaan lukematta edes mun lähteitä. Mun lähteessä toi professori joka kertoo ettei suomi ole väkivaltainen eikä suomessa perheväkivalta ole mitenkään yleistä verrattuna muihin maihin tai "kukoista" niin se viittaa just tuohon optulan julkaisuun.

Kumpi sitä tulkitsee oikein? sosiaalitutkimuksen menetelmien professori ja rankkuri vai muumi ja muslimi disgust joka on jäänyt useammin kuin kerran valehtelusta kiinni?

rankkuri - disgust 10-0

ooohh snap ja owned.

Taas mennään henkilökohtaisuuksiin. Ei ihan heti 31 vuotiaaksi sua uskoisi..

Mutta ei se mitään, mulla löytyy ymmärrystä ja mä oon hyvä jätkä, joten mä jatkan sun kanssa keskustelua.. pysyen asialinjalla.

Kaikki tilastot lähteistä riippumatta kertoo sen, että Suomi on väkilukuun suhteutettuna väkivaltainen maa.

Vaikka henkirikoskuolleisuus Suomessa onkin eurooppalaisittain korkea, on se maailman mittakaavassa alhainen. Euroopan unioni on henkirikoskuolleisuudella mitaten yksi maailman väkivallattomimmista alueista. Ainoastaan eräissä Pohjois-Afrikan, Lähi-idän ja Itä-Aasian maissa henkirikollisuus on yhtä harvinaista. Venäjän ohella maailman väkivaltaisimmat valtiot löytyvät tällä hetkellä pääosin Afrikasta ja latinalaisesta Amerikasta

..eli jos kerran Pohjois-Afrikassa ja Lähi-idässä henkirikollisuus on yhtä harvinaista kuin Euroopassa ja muslimit on pääasiassa Pohjois-Afrikassa ja Lähi-idässä, niin eikös silloin sun argumentti muslimien väkivaltaisuudesta kaadu tähän kohtaan? ..just saying.

Sivu 4, kuvio 2a:

Tahallisen väkivallan seurauksena kuolleiden vuotuinen määrä väestön 100 000 henkeä kohti

Suomi 2,1. Suomen edellä on ainoastaan itä-euroopan ja baltian maat. Suomen taakse jää kaikki muut Euroopan maat, mukaan lukien sotien runtelemat Kosovo ja Bosnia (jotka molemmat muslimimaita).

Sivu 5, kuvio 2b:

Henkirikoskuolleisuuden keskitaso maailman maantieteellisillä suuralueilla

Ainoat alueet, jotka jää Euroopan taakse on Lähi-itä ja Pohjois-Afrikka. Näillä kahdella suuralueella on maailman pienin henkirikoskuolleisuudden taso.

http://www.optula.om.fi/Satellite?blobtable=MungoBlobs&blobcol=urldata&SSURIapptype=BlobServer&SSURIcontainer=Default&SSURIsession=false&blobkey=id&blobheadervalue1=inline;%20filename=Verkko17_Lehti_2011.pdf&SSURIsscontext=Satellite%20Server&blobwhere=1295264552549&blobheadername1=Content-Disposition&ssbinary=true&blobheader=application/pdf

..se niistä Rankkurin tulkinnoista. Valehtelinko mä taas vai voidaanko luottaa Oikeuspoliittisen tutkimuslaitoksen tutkielmaan henkirikoksista? Mä tiedän, että se kirpaisee olla välillä väärässä, mutta pyydän kauniisti.. yritä pysyä asialinjalla menemättä henkilökohtaisuuksiin.

- - - Updated - - -

Ylläpito hoi!

Kaikkii väittämiin, kuten ylläolevaan olen pistänyt lähteen ja linkin. Eli turhaan siinä huutelet. Jäit kakkoseksi kuin keskusteltiin Afrikan tilanteesta ja turha alkaa ylläpidon kautta "kostamaan" tappiota. En ole käynyt keneenkään henkilökohtaisesti vaan keskustellut asiallisesti, vaikka päivittäin porukka täällä kiitettävästi pilkkaa mua.

Kumman tulkinta tuosta julkaisusta on oikea? Sun vai professorin ja mun. Me puhutaan samasta opuksesta koko ajan ja tänne voi pasteta koko kirjoitelman. Kyse oli sitä paitsi perheväkivallasta eikä henkirikoksista yleensä. Mut taas ihan hyvä yritys.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Höpö höpö mitään olet kaikkeen laittanut. Esim. posti 33351 ja lukuisat muut postit. Sama se, sä käytät samaa lähdettä ku minä ja ainoa joka siitä saa sun esittämät johtopäätökset olet sinä. Minä, edellä mainittu professori sekä monet muut kirjoittajat on saamaa mieltä mun kanssa.

Joko sä siis tietoisesti valehtelet tai oot tyhmä. Yhtä kaikki sä olet todistetusti väärässä. BOOM!

Miltä tuntuu TAAS tulla kyykytetyks rasistin, juntin ja tukarin toimesta? Vituttaako?

Kai ymmärrät, että kirjotit juuri viestin, johon ei pysty vastaamaan millään tavalla ja tällä tavalla tukahdutat keskustelun.

(vastasin kuitenkin)

- - - Updated - - -

Kai ymmärrät, että kirjotit juuri viestin, johon ei pysty vastaamaan millään tavalla ja tällä tavalla tukahdutat keskustelun.

(vastasin kuitenkin)

Kaikkii väittämiin, kuten ylläolevaan olen pistänyt lähteen ja linkin. Eli turhaan siinä huutelet. Jäit kakkoseksi kuin keskusteltiin Afrikan tilanteesta ja turha alkaa ylläpidon kautta "kostamaan" tappiota. En ole käynyt keneenkään henkilökohtaisesti vaan keskustellut asiallisesti, vaikka päivittäin porukka täällä kiitettävästi pilkkaa mua.

Taas sä valehtelet kuten aikaisemmin todettiin noista lähteistä

- - - Updated - - -

(vastasin kuitenkin)

Eikai se mun ongelma ole jos sä et keksi mitään sanottavaa...

ja jos kaikki muut päätyy sun kanssa eriävään tulkintaan tuosta julkaisusta niin sä voit jatkaa harhaisessa maailmassas elämistä. muslimina se on varmaan tuttua.

Kaikkii väittämiin, kuten ylläolevaan olen pistänyt lähteen ja linkin.

Muttet tunnu itse ymmärtävän lähteidesi ja linkkiesi sisältöä.

Eli turhaan siinä huutelet. Jäit kakkoseksi kuin keskusteltiin Afrikan tilanteesta

Äitisi jäi.

En ole käynyt keneenkään henkilökohtaisesti

Et niin, mutta muslimeille tyypilliseen tapaan valehtelet jatkuvasti ja jätät vastaamatta ikäviin kysymyksiin.

vaan keskustellut asiallisesti,

Vitut ole. Valehtelu ei ainankaan Suomessa ole asiallista keskustelua. Pohjois-Afrikassa kenties.

vaikka päivittäin porukka täällä kiitettävästi pilkkaa mua.

Itsereflektion paikka? Edit: Ja samaa rättipäille tyypillistä uhriutumista taas kerran. Alkaa pikkuhiljaa kärsivällisyys loppua...

Kumman tulkinta tuosta julkaisusta on oikea? Sun vai professorin ja mun. Me puhutaan samasta opuksesta koko ajan ja tänne voi pasteta koko kirjoitelman. Kyse oli sitä paitsi perheväkivallasta eikä henkirikoksista yleensä. Mut taas ihan hyvä yritys.

Väärin. Ensin mä puhuin perheväkivallasta. Sen jälkeen sä aloit puhumaan ja linkittelemään henkirikoksista yleisesti (posti 33280). Sanoit monessa postissa kerta toisensa jälkeen, että Suomessa ei ole korkeat henkirikosluvut. Johon minä vastasin linkittämällä tutkielman ja tilastoja, jotka kumoaa sun väitteen (posti 33359), jonka jälkeen sinä tapasi mukaan taas turhauduit ja aloit nimittelemään mua.

Olen postannut kaksi eri optulan tutkielmaa (perheväkivalta ja henkirikokset) ja liittänyt niistä molemmista ne tilastot, joiden perusteella on faktani tänne kirjoittanut.

Disgust vastaatko muutamalla sanalla tuohon mun esittämään jatkokysymykseen?

Posti no. 33341

ja jos kaikki muut päätyy sun kanssa eriävään tulkintaan tuosta julkaisusta niin sä voit jatkaa harhaisessa maailmassas elämistä. muslimina se on varmaan tuttua.

Ketkä kaikki muut? Kerro mulle miten sä tulkitset postin 33359 tilastot? Lopeta se vitun nimittely ja kerro mulle suoraan miten sä tulkitset postin 33359 tilastot?

Väärin. Ensin mä puhuin perheväkivallasta. Sen jälkeen sä aloit puhumaan ja linkittelemään henkirikoksista yleisesti (posti 33280). Sanoit monessa postissa kerta toisensa jälkeen, että Suomessa ei ole korkeat henkirikosluvut. Johon minä vastasin linkittämällä tutkielman ja tilastoja, jotka kumoaa sun väitteen (posti 33359), jonka jälkeen sinä tapasi mukaan taas turhauduit ja aloit nimittelemään mua.

Olen postannut kaksi eri optulan tutkielmaa (perheväkivalta ja henkirikokset) ja liittänyt niistä molemmista ne tilastot, joiden perusteella on faktani tänne kirjoittanut.

Ja edelleen me vaan jauhetaan tästä. Mä olen koko ajan puhunut perheväkivallasta ja siihen liittyvistä henkirikoksista. Mut niinku tuossa edellä sanoin niin sä voit kaikessa rauhassa olla sitä mieltä että sun käsitys tuosta julkaisusta on oikea. En mä jaksa sitä sulle enää kolmatta vai neljättä kertaa sanoa.

- - - Updated - - -

Ketkä kaikki muut? Kerro mulle miten sä tulkitset postin 33359 tilastot? Lopeta se vitun nimittely ja kerro mulle suoraan miten sä tulkitset postin 33359 tilastot?

Mä oon kertonu tulkintani ja mielipiteeni optulan verkkojulkaisusta tän keskustelun avausviestissä. Siinä näkyy faktat. Käy sieltä kertaamassa mun ja professori Tötön käsitys siitä julkaisusta. Minä ja monet muut kirjoittajat, nimimerkit voit selailla aikaisemmista posteista.

Ihanku siellä alkais parta taas pärisemään :D

Muttet tunnu itse ymmärtävän lähteidesi ja linkkiesi sisältöä.

Kerro mulle mitä sä tulkitset postin 33359 sisällön?

Äitisi jäi.

Tässä syy minkä takia sun posteihin on tosi kiva vastailla

Et niin, mutta muslimeille tyypilliseen tapaan valehtelet jatkuvasti ja jätät vastaamatta ikäviin kysymyksiin.

Kerro mulle mitä sä tulkitset postin 33359 sisällön? Ja mitä mä olen valehdellut ja missä posteissa? Linkitä ne tähän. Mielipiteet ei ole valehtelua. Virheiden esittäminen faktoina on valehtelua. Mun äiti ei jäänyt mulle kakkoseksi, joten sä just valehtelit.

Vitut ole. Valehtelu ei ainankaan Suomessa ole asiallista keskustelua. Pohjois-Afrikassa kenties.

Keksi omia virsiä, äläkä vedä Rankkurin vanavedessä..

Itsereflektion paikka? Edit: Ja samaa rättipäille tyypillistä uhriutumista taas kerran. Alkaa pikkuhiljaa kärsivällisyys loppua...

Jos kärsivällisyys loppuu kesken, kannattaa pysyä kaukana keskustelufoorumeilta.

Vierailin tänään itiksessä ja odotin pääseväni kuin afrikkalaiseen ostariin mutta paskat, sehän oli täynnä suomalaisen näköisiä valkolaisia. Onneksi mäkkärillä oli selvästi somaleiksi tunnistettava pariskunta lapsen kanssa. Oli puolenpaivan tienoilla että muuten voisi kuvitella somppujen olevan töissä mutta eihän ne käy. Ehkeivät olleet heränneet. Olen hieman pettynyt pakkiksen väärässä olleesta matkailuvinkistä :D

Vierailin tänään itiksessä ja odotin pääseväni kuin afrikkalaiseen ostariin mutta paskat, sehän oli täynnä suomalaisen näköisiä valkolaisia. Onneksi mäkkärillä oli selvästi somaleiksi tunnistettava pariskunta lapsen kanssa. Oli puolenpaivan tienoilla että muuten voisi kuvitella somppujen olevan töissä mutta eihän ne käy. Ehkeivät olleet heränneet. Olen hieman pettynyt pakkiksen väärässä olleesta matkailuvinkistä :D

Riippuu mihin aikaan vuorokautta siellä käy, että ketä siellä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom