Joo, oon siis samaa mieltä kuin sinä. Ei vain tullut taas ilmaistua selkeästi :FEn ymmärrä mitä meinaat jos tuo oli mulle meinattu viesti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, oon siis samaa mieltä kuin sinä. Ei vain tullut taas ilmaistua selkeästi :FEn ymmärrä mitä meinaat jos tuo oli mulle meinattu viesti?
Siellä oli lapsia joten ei tollaista "kaasupaukkua" voi sinne oikein paiskata. On siinä isillä ja äidillä välähtänyt kun otetaan muksut mukaan, niistä on varmaan tosi nastaa kattoa kun isi ja äiti saa kaasua. Tai telaria.Miksei Suomessa saa Poliisit laittaa kunnon kaasupaukkua tämmöisissä tilanteissa, jos kerran jo todettu, että eivät suosiolla lähde? Alue suljettu sivullisilta ja kyynelkaasupaukku keskelle... varmasti lähtisivät.
Keskiviikkona salille tuli nainen, jolla soi sitten heti puhelin. Tämä tekee tyytyväisenä liikkeitään kokoajan puhelin korvalla. Aiheutti hymyileviä naamoja salilla paljon..

Meijän salillahan on tää hedelmänainen, joka on tunnettu mm. just hedelmien (yleensä omenoiden) syömisestä salilla. Sillä on siellä kassissaan varmaan aika monta omenaa, koska hän saattaa olla salilla päivässä hyvinkin kuus tuntia.
Meijän salillahan on tää hedelmänainen, joka on tunnettu mm. just hedelmien (yleensä omenoiden) syömisestä salilla. Sillä on siellä kassissaan varmaan aika monta omenaa, koska hän saattaa olla salilla päivässä hyvinkin kuus tuntia.
Voi vitun vatipää, sanoinko, että kukaan niistä ei voi olla lihaksikas? Taidat olla itse sieltäpäin, kun takerruit asiaan. Ja ei tuo sun kuvan jätkäkään missään hyvissä lihoissa ole.
Lazyj: se on jalkahauis, koukistaa jalkaa, niinkuin kädessä hauikset..
[e] pahapenis: ei helvetti, säähän ootki se 50kg jätkä joka vetelee tuplahauiksia salilla kaikkien edessä.. :D

vituttaa ihmiset jotka luulevat olevansa suuriakin yhteiskuntakriitikoita jankuttamalla jyrki käteinen jyrkikäteinen jyrkikäteinenjyrkikäteinen
vähän samaa tasoa mitä oli GWB "vitsit" muutama vuosi sitten