Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ai setä olikin fiksumpi ja ties latinankielisen nimen takareidelle ja käytti sitä , noh ilmankos on entinen kovan luokan voimanostaja. Shame on me kun tällaista menin salikomedia topiciin tapahtuneen kertomaan.

Ilmankos kyseinen setämies pitää aina nostovyötä päällä , oli liike mikä tahansa ja kaiken huipuksi vyö on aina löysällä :rock:

Joo ei v*ttu noist kinukeist oo kyl mihinkää kato niiq tätäki ziima jäbää onx vähä nolo olla näi bieni LoL :D :D :D :D
Onnekx mul on illal habareenit ja siit zedulaa iskee vähä tsirbuloit ni voi nauraa noille :D :D
bruce_lee.jpg

Voi vitun vatipää, sanoinko, että kukaan niistä ei voi olla lihaksikas? Taidat olla itse sieltäpäin, kun takerruit asiaan. Ja ei tuo sun kuvan jätkäkään missään hyvissä lihoissa ole.

Lazyj: se on jalkahauis, koukistaa jalkaa, niinkuin kädessä hauikset..

[e] pahapenis: ei helvetti, säähän ootki se 50kg jätkä joka vetelee tuplahauiksia salilla kaikkien edessä.. :D

Hyvä kroppa Dwaynella on kuitenkin ja liikkuvuutta löytyy hieman eri tavalla mitä jollakin ilmapalloks pumpatulla bodaripellellä.
Muistetaan vielä että Dwayne oli huippulupaus amerikkalaisessa futiksessa kouluaikoinaan joten urheilullisuutta ja toimivaa voimaa löytyy
eri tavalla mitä eristäviä pelleliikkeitä tekevillä mahtisonneilla.

:face: :face: En tiedä alkaako mua vituttamaan asiat nykyään helpommin, vai onko ihmiset vaan niin vitun tyhmiä.

Eilen todistin aikamoista komediaa. Olin rauhassa tekemässä vipareita kunnes joku mouho tuli puoliksi juosten siihen viereen ja nappasi molempiin käsiin 24kg käsipainot. Kaveri alkoi naamapunaisena hirveän irvistyksen kera tekemään olankohautuksia tahdilla 3x/1sec jokun pari kymmentä kpl ja sitten juosten pois. :wtf: En tiedä vaikka olisikin tehokasta, mutta ainakin kamalalta se näytti :hyper:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon jossain suomalaisessa tv-ohjelmassa (tyyliin Elixir, en ole varma oliko se) kuullut takareisistä nimityksen reisihauis ja ihmettelin sitä hieman. Suorin jaloin mavea näytettiin liikkeeksi.

Oon jossain suomalaisessa tv-ohjelmassa (tyyliin Elixir, en ole varma oliko se) kuullut takareisistä nimityksen reisihauis ja ihmettelin sitä hieman. Suorin jaloin mavea näytettiin liikkeeksi.

Niin?
[rautalanka] takareisi koukistaa jalan ja etureisi ojentaa. Ja jos käännetään nämä käden toiminnaksi niin, etureisi on ojentaja ja takareisi hauis ( koukistaja ) ja sjmv ottaa takareisiin. [/rautalanka]

Varmaankin lähtenyt tuo nimitys siitä, että on koitettu saada joku RHP treenaamaan jalkoja :D

Anteeksi nyt vain, mutta millä ***** helteellä? Täällä kyllä mitään muuta ole kun pilvistä joka helvetin päivä. Otan kohta äkkilähdön etelään.

Kun lämpötila ylittää Suomessa 25,1 celsiusta, niin on hellettä ;)

Sain töissä jättiukonputkesta kaulaan vähän osumaa ja nyt koko kaula on mennyt palovammoille. Sattuu pirusti ja vituttaa, kun ei pääse tänänä tai huomenna salille tämän takia. Onneksi sain edes pari päivää saikkua niin eipähän pääse töissä pahenemaan.

---> Nurmikkoa leikkaamaan :curs::wall:

Vituttaa, koska ystävällä on jalat niin tukevasti irti maasta. Ihan tekee pahaa tajuta miten hakoteillä periaatteessa järkevä ja älykäs ihminen voi olla :face:

Back
Ylös Bottom