Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kannattaisin virka-avun pyytämistä itä-naapurin Omonilta, tai ainakin mallin ottamista. Tuskin ihan hetkeen nähtäis vastaavaa perseilyä tältä roskasakilta.

edit. Ja kuinka vitun tyhmä pitää olla että ottaa tollaseen "tapahtumaan" pieniä lapsia mukaan? Toivottavasti lastensuojelu puuttuu tuohon.

Tuossa eilen tein vinopenkkiä käsipainoilla peilin eessä, joku randomi 50v patu kantoi maastavetotangon taakseni (tangossa 30kg).
Sitte itellä kova sarja menossa, ni takanaoleva patu rupes tekemään omaa sarjaansa ja jokakerta kun oli ylhäällä ni hihkasee "KUKKUU"
Ei menny itellä sarjat loppuun:wall:

Tuossa eilen tein vinopenkkiä käsipainoilla peilin eessä, joku randomi 50v patu kantoi maastavetotangon taakseni (tangossa 30kg).
Sitte itellä kova sarja menossa, ni takanaoleva patu rupes tekemään omaa sarjaansa ja jokakerta kun oli ylhäällä ni hihkasee "KUKKUU"
Ei menny itellä sarjat loppuun:wall:
Tämä on sitä salikomediaa :D

:D Meinaat että poliisi huvikseen pistää kaasua tulemaan? Katso vaikka aamulehden sivuilta videot aiheesta, kaasua tuli siinä kohtaa kun useampi ihminen käskyistä huolimatta tuli kohti.

Viime vuoden Musta Pispala taisi mennä niinkin pitkälle, että poliisi turvautui varoituslaukaukseen. Syynä se, että alkoi sataa nyrkin kokoisia kiviä kohti "anarkistien" suunnalta.

Taas tää vitun virkavalta antaa syyn vitutukselle

Itse olen siinä uskossa, että suomen poliisi on ystävä, eikä niin mulkkuja mitä näkee esim. Jenkeissä. Jos ne antais riehua ja huutaa porukan tuola tekemättä mitään, niin siitäpä vasta innostuttais ja riehuminen lisääntyis helvetisti.

Tuossakin luki, että poliisi oli ensin pyytänyt lopettamaan ja sen jälkeen joutui ryhtyä toimiin. Kaikkihan sitä aina koittaa vakuutella syyttömyyttään. :D

Salilla oli pari nuorta miestä (ehkä parikymppisiä), joilla kummallakin oli tällanen lippis vinossa päässä. Toinen teki siinä ylätaljaa 120 kilolla ja arvatakkin jo voi, että tekniikka oli aivan kaikin puolin todella huono. Kauhee heilautus keholla taakse ja sitten äkkiä sitä tankoa vastaan niin, ettei selkä ainakaan tekisi yhtään työtä. Vähän myöhemmin näin kun toinen näistä teki yllättäen hauiskääntöä ja sujuvasti sarjan aikana tarinoi siinä kaverinsa kanssa samalla. Kumpikin tais olla (ainakin se ylätaljatyyppi, jolla oli hihaton paita päällä) kyllä ihan paremmassa kunnossa kuin ite olen, että enpä tiiä mikä minäkin olen puhumaan.

Joku äijä veti salilla venyttelyiden välissä jotain sitrushedelmää :wtf:

Meijän salillahan on tää hedelmänainen, joka on tunnettu mm. just hedelmien (yleensä omenoiden) syömisestä salilla. Sillä on siellä kassissaan varmaan aika monta omenaa, koska hän saattaa olla salilla päivässä hyvinkin kuus tuntia.

Itse olen siinä uskossa, että suomen poliisi on ystävä, eikä niin mulkkuja mitä näkee esim. Jenkeissä. Jos ne antais riehua ja huutaa porukan tuola tekemättä mitään, niin siitäpä vasta innostuttais ja riehuminen lisääntyis helvetisti.

Tuossakin luki, että poliisi oli ensin pyytänyt lopettamaan ja sen jälkeen joutui ryhtyä toimiin. Kaikkihan sitä aina koittaa vakuutella syyttömyyttään. :D
No jos poliisi käskee lain voimalla poistumaan, ja sen seurauksena porukka alkaa tulla päälle eikä pysähdy käskystä, niin eipä siinä henkilöt anna muuta vaihtoehtoa kuin valinnan kaasun ja pampun väliltä. Itse ovat valintansa tehneet. Tervemenoa katsomaan elämää siellä, mistä puuttuu virkavalta. Pieni tutustuminen Denverin ghettoon tekisi hyvää.

Joo o, en tiedä voisko enempää vituttaa taas. Auto päätti sit levitä kesken katsastuksen(Ei menny läpi muuten). No lomahan on lopussa ja duuniin pitäs mennä maanantaina. En kyllä tiedä et millä + tietysti nyt alkaa nää kunnon sademetsä kelit et töttöröö.. hiki valuu pelkästä sohvalla makaamisesta, nii pystyn kuvittelee sitte et mikä meininki on duunin hallissa. :dance:

No jos poliisi käskee lain voimalla poistumaan, ja sen seurauksena porukka alkaa tulla päälle eikä pysähdy käskystä, niin eipä siinä henkilöt anna muuta vaihtoehtoa kuin valinnan kaasun ja pampun väliltä. Itse ovat valintansa tehneet. Tervemenoa katsomaan elämää siellä, mistä puuttuu virkavalta. Pieni tutustuminen Denverin ghettoon tekisi hyvää.

En ymmärrä mitä meinaat jos tuo oli mulle meinattu viesti?

Miksei Suomessa saa Poliisit laittaa kunnon kaasupaukkua tämmöisissä tilanteissa, jos kerran jo todettu, että eivät suosiolla lähde? Alue suljettu sivullisilta ja kyynelkaasupaukku keskelle... varmasti lähtisivät.

Back
Ylös Bottom