Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mökkeilyä ollu tää viikonloppu. Vittu töitä tehny ja ötökkää riittää. Seura on kyllä hyvää, mut emmä vaan jaksa sietää näitä varjopuolia. Koti ja oma auto on kyllä maailman parhaat paikat. Onneks netti toimii vaikka ollaa keskellä mettää. Sonera :haart:

Ötökät ne varmaan suurin murhe on. Emmä tiedä. Ehkä mua ahdistaa kun ei oo oma auto lähellä.

Kossu ja kola, eri laseissa. Tosi hauska ja ku jättää kolan juomatta, riittävän vahva.

e: ps. mitä vittua?? Miun 227g ananaspurkissa oli _3_ viipaletta??????

Läpi loppuillan ja alkuyön oon vedelly bourbonia ja ihmetelly Discovery Channelilta tallentamiani dokkareita sekä ulkona tapahtuneita ilmiöitä. :) on taivas välkkyny aika rajusti.. alkoi välkkyä jo joku reilu tunti sitten. Kunnon myräkkä lähellä, mutta silti kaukana. Lisäksi kuului ihmeellistä pauketta tossa ennen klo 22... armeijan harjoitus tms.?

Sour Skittlesejä ja selkeesti joku laatupokkari, jonka nappasin CVS:n hyllystä. Takakannessa lukee Harlequin. Eiks se niinku tarkota, et on laadukasta, yläluokkaista kirjallisuutta tyrkyllä?

Perjantaina katselin olympialaisten avajaiset kokonaan ja täytyy todeta, että pettymys oli valtava. Mokomaa tekotaiteellista, mukahauskaa ja modernia hapatusta vailla mitään arvokkuutta ja perinteitä. Kisat kun sattuvat olemaan Lontoossa, oli minulla mielestäni täysi oikeus odottaa arvokkuutta, perinteiden kunnioittamista ja sotilassoittokuntia. Mutta olisi pitänyt arvata, ettei kovinkaan laadukasta lopputulosta voi odottaa, kun avajaisten ohjauksesta vastasi Danny Boyle, joka on ohjannut elokuvat Slummien miljonääri ja Trainspotting. Silti kysyn vieläkin katkerana, miksei paikalla ollut Krenatööri- ja Coldstream-kaarteja karhunnahkapäähineissään? Missä olivat Henkivartiokaartin ja Blues & Royals -rykmentin ratsastavat soittokunnat? Miksei tilaisuudessa kuultu lainkaan säkkipillimusiikkia? Olisivat antaneet minun hoitaa asian niin avajaiset olisivat olleet sellaiset kuin niiden olisi kuulunutkin olla.

Eilen katselin veljen kanssa judoa ja miesten -60 kg:n finaali oli juuri alkamassa. Mitä tekee YLE? Siirtää lähetyksen kisastudioon, koska sinne on raahattu Ville Lång haastateltavaksi. Järkyttävää ja vastuutonta touhua Yleisradiolta.

Eilen miittailtu Pakkisporukka ja Summer Soundissa pyöritty. Jalat ihan rakoilla! Mut tänään vielä uudestaan! :)

Päivä käynnistetty reilun tunnin aamulenkillä, seuraavaksi salille ja sitten loppupäivä sohvalla makaamista. Ja aurinkokin näkyy pilkistävän aina välillä tuolta pilvien välistä :)

Back
Ylös Bottom