Huomenta vaan, kahvia turpaan ja eiku treenaamaan 

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Laitan paremmaks, mä sain tän perjantain vapaaks töistä :D Mutta mekkoo mulla ei oo.Jesh, se on perjantai vihdoinkin! Töissä, mekko päällä, lämmintä luvattu, ja mainitsinko jo että on perjantai?![]()
Sama.Laitan paremmaks, mä sain tän perjantain vapaaks töistä :D Mutta mekkoo mulla ei oo.
Elä sää paahu sinne autoos, avvaa ikkunnaa niin ilima vaihtuu.Sama.
Hajotkaa töihinne! :dance2: Mää hajoan autoon. :jahas: 630 kilsaa auringonpaisteessa ilman ilmastointia. Jeeeee!
Sama.
Hajotkaa töihinne! :dance2: Mää hajoan autoon. :jahas: 630 kilsaa auringonpaisteessa ilman ilmastointia. Jeeeee!
Juu, onneksi on sähköset ikkunat ilmastoinnin sijasta.Elä sää paahu sinne autoos, avvaa ikkunnaa niin ilima vaihtuu.
On vaan tympiää pitää ikkunaa auki, ku ajaa satasta maantiellä.Kuvittelet olevas avoautossa, ajamassa auringonlaskuun Route 66:llaJuu, onneksi on sähköset ikkunat ilmastoinnin sijasta.On vaan tympiää pitää ikkunaa auki, ku ajaa satasta maantiellä.

Mun puolesta vaikka vuodeksi kiinni, ihan hyvin selviäisin. Osaan tehdä nuotion, laittaa jonku peruselukan lihoiksi ja kylvää perunaa. Come at me jos joskus moinen skeenario toteutuu.Oli taas kahvikeskustelut jessus. Evoluutioteoriasta lähinnä. Tekis muuten ihmiskunnalle hyvää jos kaupat ja netti pistettäis viikoksi kiinni. Mitenkähän nykyihminen selviäisi? Varmaan olis kiire viljelemään perunaa tai metsästämään elukoita.
Aaaa... Mä oonkin tänään avolla liikenteessä!Kuvittelet olevas avoautossa, ajamassa auringonlaskuun Route 66:lla![]()
Josko lounasaikaan ois kiva keli sais vetästä katon alas!!!Hajotkaa töihinne! :dance2: Mää hajoan autoon. :jahas: