Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Määkin oon joskus juonu Olvin mojitoa, mutta tämä onkin A.Le Coqin. Aika hyvää tämäkin. :kuola:

Kunnon Mojito on ainakin ihan kauhiaa kuraa. En pidä sen mausta yhtään enkä niistä vihreistä iduista lasissa..

Pitääkin nyt loppuviikko herkutella ja syödä kaikkea paskaa, maanantaina alkavan loman kunniaksi loppuu 7 kuukauden salitauko ja alkaa rehkiminen! Pitääkin väkertää samalla tuonne VIP-alueelle oikein ketju, niin pysyy äijä ruodussa. Ephe mukaan rojektiin, loppuu se jäätelön ja suklaan syönti!

Mä oon niin kovassa kunnossa ettei tarvi. Lahjattomat reenaa!

Höpsistä. Kunnon Mojito on namia. Ne idut on mintunlehtiä. :D Itse tykkään enemmän mansikkadaiquirista jäämurskaan tehtynä.

Tosimiehet jättää kaikki härpäkkeet sivuun. Niinhä ne pohjanmaalla usein tilaa "kossukola ilman turhia hössötyksiä!"

Juu, kyllähän ne uppoaa mutta parempiakin on usein tarjolla. Pina colada on hyvää, vaikka en kyllä myöntäisi sitä jos kasvotusten kysyttäis.

Wohoo, huomenna perjantai! Salipäivä, lettupäivä, lihapatapäivä, olutpäivä, työajan tasauspäivä, kaveripäivä. Woijjee! Kuinkahan sitä malttaa nukkuakaan, olo on ku lapsena. On muuten gymlokkipäiväki, kun oon säästelly sitä hyvälle päivälle =)! Oooojeea!

"Juon kahvikonjakin ilman kahvii..! mihin vittu se kahvi nyt meni....."

:lol2:

Tuli muuten mieleen noista amppareista: mulla kerran amppari alko pörräämään ympärillä ja lenteli siinä hetken, yritin ottaa tietty relaa enkä lähtee huitomaan sitä, niin tämä epeli -laskeutui mun alahuulelle! Ei siinä mitään, hengailin siinä vaan ja pikkasen jännitti kun se "maisteli" mun huulta. Jollain sörkkimillä se napsi siinä ja tutkiskeli suupieletki tarkkaan. Hetken me siinä pusuteltiin, ja olo oli sen jälkeen ihan woo. Ihan ku olis silittäny karhua. Se tais olla semmonen ihmisiinsekaantuja, vai kumminpäin se menikään..

Se ois vapaapäivä huomenna. Salille ja parturiin, tukka on ainaki 20mm pitkä, eli lähes anarkistipunkkarin mitoissa ja sehän ei käy laatuun. On muuten kallista tuo tukkatohtorointi nykyään, miesten hiustenleikkuu 35e. :down:

Se ois vapaapäivä huomenna. Salille ja parturiin, tukka on ainaki 20mm pitkä, eli lähes anarkistipunkkarin mitoissa ja sehän ei käy laatuun. On muuten kallista tuo tukkatohtorointi nykyään, miesten hiustenleikkuu 35e. :down:

Se ei ole tyhmä kuka pyytää jne... Täällä on vähän väliä mainoksia että miesten hiustenleikkuu 10e.

Se ei ole tyhmä kuka pyytää jne... Täällä on vähän väliä mainoksia että miesten hiustenleikkuu 10e.
Ylivieskassa on partureita varmaan 17 per asukas, ja silti hintataso on nykyään 25-35e joka paikassa... Ainakin ilman ajanvarausta. Toisaalta se on vaan kerran kuussa, ehkä mun kukkaro kestää sen.

Kerran kuussa?? Kuka helvetti jaksaa niin usein istua parturinjakkaralla. Vaikka kaveri mulla ton tekeekin niin silti kauhea vaiva :D

Se on noilla tyylikkäillä miehillä ongelmana, kun kasvaa kampaus pois muodostaan. :rolleyes:
Mä vaan tykkään pitää tukkani lyhyenä. Ja muutenkin mun tukka on aina kasvanu ihan hillitöntä vauhtia, kuukaudessa siisti jenkkisiili muuttuu ihan karseeks tötteröks, joka menee vieläpä kiharalle. Ei hyvä.

Ei parturiin mennä sillon kun hiukset on niin pitkät, ettei eteensä nää. Sinne mennään sillon ku ne hiukset näyttää epäsiisteiltä/epämiellyttäviltä.

Mä vaan tykkään pitää tukkani lyhyenä. Ja muutenkin mun tukka on aina kasvanu ihan hillitöntä vauhtia, kuukaudessa siisti jenkkisiili muuttuu ihan karseeks tötteröks, joka menee vieläpä kiharalle. Ei hyvä.
Et sitten omista tukanleikkuukonetta? Nykyäänhän parturi maksaa miehellekin lähemmäs kolmekymppiä... Tulee kalliiksi leikkauttaa jatkuvasti.

Ite oon nyt ajeluttanut viimeaikoina suht lyhyeksi tukan, notta siinä kestäis mahdollisimman kauan että se on häiritsevän pitkä ettei tarvis jatkuvasti olla lyhentämässä.

Back
Ylös Bottom