Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Määkin oon joskus juonu Olvin mojitoa, mutta tämä onkin A.Le Coqin. Aika hyvää tämäkin.![]()
Kunnon Mojito on ainakin ihan kauhiaa kuraa. En pidä sen mausta yhtään enkä niistä vihreistä iduista lasissa..
Pitääkin nyt loppuviikko herkutella ja syödä kaikkea paskaa, maanantaina alkavan loman kunniaksi loppuu 7 kuukauden salitauko ja alkaa rehkiminen! Pitääkin väkertää samalla tuonne VIP-alueelle oikein ketju, niin pysyy äijä ruodussa. Ephe mukaan rojektiin, loppuu se jäätelön ja suklaan syönti!
Höpsistä. Kunnon Mojito on namia. Ne idut on mintunlehtiä. :D Itse tykkään enemmän mansikkadaiquirista jäämurskaan tehtynä.
Tosimiehet jättää kaikki härpäkkeet sivuun. Niinhä ne pohjanmaalla usein tilaa "kossukola ilman turhia hössötyksiä!"
olo on ku lapsena.
Se ois vapaapäivä huomenna. Salille ja parturiin, tukka on ainaki 20mm pitkä, eli lähes anarkistipunkkarin mitoissa ja sehän ei käy laatuun. On muuten kallista tuo tukkatohtorointi nykyään, miesten hiustenleikkuu 35e. :down:
Ylivieskassa on partureita varmaan 17 per asukas, ja silti hintataso on nykyään 25-35e joka paikassa... Ainakin ilman ajanvarausta. Toisaalta se on vaan kerran kuussa, ehkä mun kukkaro kestää sen.Se ei ole tyhmä kuka pyytää jne... Täällä on vähän väliä mainoksia että miesten hiustenleikkuu 10e.
Mä vaan tykkään pitää tukkani lyhyenä. Ja muutenkin mun tukka on aina kasvanu ihan hillitöntä vauhtia, kuukaudessa siisti jenkkisiili muuttuu ihan karseeks tötteröks, joka menee vieläpä kiharalle. Ei hyvä.Se on noilla tyylikkäillä miehillä ongelmana, kun kasvaa kampaus pois muodostaan.![]()
Et sitten omista tukanleikkuukonetta? Nykyäänhän parturi maksaa miehellekin lähemmäs kolmekymppiä... Tulee kalliiksi leikkauttaa jatkuvasti.Mä vaan tykkään pitää tukkani lyhyenä. Ja muutenkin mun tukka on aina kasvanu ihan hillitöntä vauhtia, kuukaudessa siisti jenkkisiili muuttuu ihan karseeks tötteröks, joka menee vieläpä kiharalle. Ei hyvä.