Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lauantaina mennään kaverin kans kattoon Ice Age 4. Menkää te kattoo Lepakkomiehiä :D

Kummitytön kanssa käytiin katsomassa tuo Ice Age 4. ja molemmat tykättiin leffasta kovasti. :) Madagaskar vaikutti mainoksesta päätellen kans hauskalta.

Sosekeitot vois mennä kans hyvin? Ja pirtelöt. Mä elin niillä joskus kuukauden kun olin kipeenä.

Niitäkin olen kokeillut, kun vaan jaksaa raahata kaupasta aineksia niin helpostihan sitä sosekeitonkin väsää. :) Viimeksi kipeänä en vaan oikein jaksanut kauppareissuja, sen verran oli tökerö olo, kaurapuurodieetti oli osittain senkin seurausta. Kummasti jää helposti suuremmat ruokaostokset tekemättä kun ei ole autoa käytössä. :D

Huomenna reumatologille, ehkä samalla reissulla voisi selvitä tuo leikkausaikakin, ei huvittaisi jatkuvasti ravata hospitaalissa tai soitella ties minne ja kysellä aikojen perään. :jahas: Eihän tässä ole mennyt kuin n. 8 kuukautta ennen kuin jotain alkaa vihdoin tapahtua... :rolleyes:

Huomenna reumatologille, ehkä samalla reissulla voisi selvitä tuo leikkausaikakin, ei huvittaisi jatkuvasti ravata hospitaalissa tai soitella ties minne ja kysellä aikojen perään. :jahas: Eihän tässä ole mennyt kuin n. 8 kuukautta ennen kuin jotain alkaa vihdoin tapahtua... :rolleyes:

Olihan jo aikakin!

Niitäkin olen kokeillut, kun vaan jaksaa raahata kaupasta aineksia niin helpostihan sitä sosekeitonkin väsää. :) Viimeksi kipeänä en vaan oikein jaksanut kauppareissuja, sen verran oli tökerö olo, kaurapuurodieetti oli osittain senkin seurausta. Kummasti jää helposti suuremmat ruokaostokset tekemättä kun ei ole autoa käytössä. :D
Pakastealtaassa on aika hyvin valmiita sosekeittoja, kuormaat niitä sinne jäätelöltä tyhjiksi jääviin rakosiin. Et ehdi hajota ihan täysin siihen kaurapuuuroon.

Lumia on kyl vienyt mun tarpeen mennä kotiin ku pääsee nettiin autossa missä vaan. Koko illan nytkin ajellu ja nauttinut musiikista. Vittu ku ois rahan paskaa säätämä. Ois kova tarjous wuuffereista ny..

Kaverit on sanonu, että niille tulee aina minä mieleen siitä vitsin Scratchista :D Ehkä mä oon joskus yhtä epätoivoinen kuin orava pähkinän toivossa... Moni on sanonu et toi nelonen on ollu parempi kuin mikään niistä aiemmista.

Ettei sulla vain ois yhtä isot silmät? Sen vois ymmärtää ku oot snaipperitypyjä. :D

Vois lähteä yksin kattoo, niin sehän se vasta säälittävää ois. :face:

Lähimpään. Ei kai sitä kovin pitkälle jaksa lähteä.

Kävin. Ei näkyny. Oisit tieten kyytiä tarvinu? :D

Kanelipullan makuset patukat pierettää aika miehekkäästi.. Annan varmasti hyvän kuvan itestäni heti alussa tuolla työpaikalla ku oon nyt kahtena iltana rohmunnu parikytä kiloo patukoita :D Puolet menee kylläkin kaverille... Toin myös 10kg suklaata tänään kotiin. Ei oo aikomustakaan syödä noita ite, mutta oli pakko tuoda ku ilmaseks sai :D Hieno duunipaikka, mutta aika haastavahko paikka varmaan dieetillä.

Kanelipullan makuset patukat pierettää aika miehekkäästi.. Annan varmasti hyvän kuvan itestäni heti alussa tuolla työpaikalla ku oon nyt kahtena iltana rohmunnu parikytä kiloo patukoita :D Puolet menee kylläkin kaverille... Toin myös 10kg suklaata tänään kotiin. Ei oo aikomustakaan syödä noita ite, mutta oli pakko tuoda ku ilmaseks sai :D Hieno duunipaikka, mutta aika haastavahko paikka varmaan dieetillä.

Diddididdii. Mulle ja Pyr0lle tietenki hamuat niitä lupausten mukaisesti? :D

Tollaset saatanan fitnessmonnit tarvi 10 kiloa suklaata. Mulle ne on ku oon ehta paksu. Örgv

Tarvii meidänki kasvaa ja kehittyä!

Tollaset saatanan fitnessmonnit tarvi 10 kiloa suklaata. Mulle ne on ku oon ehta paksu. Örgv

Mää rappusilla oottelin :(

:D

No nih.

Ens kerralla sit kauppaan asti kyyilä. :D

Kyllä näitä piisaa varmaan kaikille halukkaille. Sanokaa vaan mitä makua :D

Mie olen kuullu luotettavasta lähteestä, että kanelipulla ois jotain kuolettavan hyvää. :kuola:

Ettei sulla vain ois yhtä isot silmät? Sen vois ymmärtää ku oot snaipperitypyjä. :D

Vois lähteä yksin kattoo, niin sehän se vasta säälittävää ois. :face:

On mua joskus froggyksikin sanottu silmien takia. Kai ne sit toisinaan pomppaa ulos luukuistaan.

Ei yksin leffaan meneminen ole säälittävää. Jenkeissä kävin monestikin, Suomessa taisin käydä ainakin Driven kattomas yksikseen.

On mua joskus froggyksikin sanottu silmien takia. Kai ne sit toisinaan pomppaa ulos luukuistaan.

Ei yksin leffaan meneminen ole säälittävää. Jenkeissä kävin monestikin, Suomessa taisin käydä ainakin Driven kattomas yksikseen.

:lol2: Vissiin liian pienet luukut. :D

Olen mie toki käynytkin. Lähinnä tuo lasten animaatioiden kattominen yksin vois olla askel alemmas.

Kanelipulla ja omena-kaneli-suklaa! :haart: Patukoihin viitaten. :)

:lol2: Vissiin liian pienet luukut. :D

Olen mie toki käynytkin. Lähinnä tuo lasten animaatioiden kattominen yksin vois olla askel alemmas.

Vissiin niin :D

No juuuu... onko sulla ketää kaverin kakaraa jonka voit napata selustaksi? Tai sitten hengaat vaan siel teatterilla kaikkien muksujoukkojen seassa. Toimii. Tai sitten sut pidätetään epäiltynä lasten ahdistelusta.

Back
Ylös Bottom