Osoitatko melalla?
En ku naurat kuitenkii :(
teude sä oot aina mulle mun savolainen. Senkin hukkapätkä.
Paljos olitkaa pitkä :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osoitatko melalla?
teude sä oot aina mulle mun savolainen. Senkin hukkapätkä.
Jep, Kaakkois-Suomen Venäjä. Imatralla kun käy, tuntuu että olisi mennyt toiseen maahan.
Kaytko sa berof aina Osmos cosmoksessa? Tai Iivarissa?
Joo venäläisiä on aika paljon täällä. Tosin siihen on aika hyvin tottunut, kun koko ikänsä täällä asunut. Vaikea kuvitella kaupunkia, jossa venäläisturisteja ei olisi pyörimässä. :D
Ei ne ryssät, kyllä niitä täälläkin riittää ihan liiaksi, mutta jotenkin se kaupunki, ne rakennukset ja se ilmapiiri on jotenkin niin...itäblokkia :D
Ma ajattelin jos sa olisit ollut se historian opettaja jonka mun frendi iski sielta ja joka lahetti six packistaan kuvan :D
Paljo tuli Pyr0 takapyörältä niitä hirnuvia?
Jos ei lasketa niitä jotka kerkes karkuun niin ~145hp.
Jos ei lasketa niitä jotka kerkes karkuun niin ~145hp.
Jep jep, ajoissa unille, olenko kuullut tämänkin ennen![]()
Aika keljua!Myöhästyin! Mutta samapa se, pian kuitenki mentävä unille.

Takapyörältä 145hv? W00t :wtf: Eikös sulla ollu se Z1000?
Millä hitolla sie noin paljon revit takarenkaalta, kun koneestakaan ei lähde vakiona edes 140 heppaa. Tietysti jos on ollut vähän optimistinen dyno, mutta kuitenkin.Sehän se on. Pittäähän sitä lapinpojalla heppoja olla, kun ei ole poroja. :D
Myöhästyin tänään duunista ku nukuin pommiin. Vois varmaan mennä unille :jahas:
Millä hitolla sie noin paljon revit takarenkaalta, kun koneestakaan ei lähde vakiona edes 140 heppaa. Tietysti jos on ollut vähän optimistinen dyno, mutta kuitenkin.