Tahtoisin ulos viinille mutta kaikki vaan hinnaavat :( Kai se on Eastendersin ja nukkumaanmenon paikka kohta.
Sinä PK-seudulla lomailevat univaikeuksista kärsivä motoristi. Huutele, lähetää rullaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahtoisin ulos viinille mutta kaikki vaan hinnaavat :( Kai se on Eastendersin ja nukkumaanmenon paikka kohta.
Sinä PK-seudulla lomailevat univaikeuksista kärsivä motoristi. Huutele, lähetää rullaa.
Maa oon Turuus. Suomen perseessa.
Oisit ny lahtee körryytelly ni oisin tullu häiritsee sun elämää. örgh
Olin melkein siella viime viikolla. Tai no ajettiin lapi kun tultiin Imatralta. Ja juttelin lahtelaisten poitsujen kanssa ABC:n parkkiksella, olivat road tripilla kuulemma. En ma sit uskaltanut lahtea niiden mukana Lahteen.
Maa oon Turuus. Suomen perseessa.

Kävit Imatralla? Olisit nyt pysähtynyt sitten Lappeessa!
Sepäs ikävää. Vaikka harvemmin sitä asuinpaikkavammalleen mitään mahtaa. On paskasta toimistotyöpaikkaa ja on halpaa puolmätää omakotitaloa ties missä metsäperällä ja niemennotkeessa. Helsingissä sen sijaan on kaikkea; kilometritolkulla paskasta taajamaa, vitun pitkät taksijonot ja asunnot maksaa molemmat munuaiset.
-Mut eihä siinä, muuten oltas menty.
Olin melkein siella viime viikolla. Tai no ajettiin lapi kun tultiin Imatralta. Ja juttelin lahtelaisten poitsujen kanssa ABC:n parkkiksella, olivat road tripilla kuulemma. En ma sit uskaltanut lahtea niiden mukana Lahteen.
Olin siella 1,5 viikkoa Big Bandeilla duunissa. Kaytiin me Lappeenrannassakin koska kuski oli sielta kotoisin. Syotiin lihikset torilla ja kateltiin hiekkalinnoja. Ja sain ostettua vaan yhden lakun koska ei ollut enempaa kateista :(
ps. Älä vaan lähe ton savolaisen metkuihin mukaan. Ne on todella epäilyttävää väkeä.... Kokemusta on..!!
Savolaiset on kieroja!
Niin on! Itsehän en ole läheltäkää Savoa, taitaa Ephe olla itse lähempänä :D

Miten se olikaan puhe siitä kieltämisestä?![]()
Nonni. Oot ollunna renksussa sit vissii. Örgh, mitä sää muuten teet täällä pohjolassa?
ps. Älä vaan lähe ton savolaisen metkuihin mukaan. Ne on todella epäilyttävää väkeä.... Kokemusta on..!!
No sittenhän kävitte ihan naapurista. Oliko hienot hiekkalinnat, itse en ole vielä käynyt kertaakaan, vaikka matkaa ei ole montaa sataa metriä.
Siel oli leikkimokkeja kanssa, kavin leikkimassa siella.Mitä! Täällä on mainittu Imatra.![]()
No kerpele, katso vaikka kartasta!