Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä se motivaatio ainaki itellä löytyy heti ku vilkasee vaa peilii :D Kyllä se dieettiki vaa onnistuu ku saa sen pääkopanki mukaan siihe hommaa.. :) Helpompi ainaki itelle totaalikieltää herkut ni ei niitä sillo ees tee mieli. Mut ku kerran meet sen palan suklaata maistaa ni se oli sitte siinä koko levy prkl :D

Minulla tuo peiliin katsominen ei auta motivaatioon kun se muistuttaa ennemminkin sitä että peli on jo menetetty:D Vatsalaukkukin on taas venynyt lomamätöillä sen verran että tiedän taas olevan vaikeaa syödä pienempiä annoksia kun vatsa ei vaan täyty niillä, olla sit kokoajan nälissään perkele taas..:D Mulla ei totaalikielto herkkuihin auta, sitä enemmän tulee himoitua kun ne on muka kiellettyjä. Miten mä kuulostankin näin uhmaikäiseltä?

Kai se voi tulla joillekkin vasta 31veenä :D ( muidenkin juttujes perusteella voisin kyllä olla tätä mieltä :D )

Kiitosta vain :D

Seuraavaksi tuleekin mieleen kysymys että onkohan mulla ollu sama uhmaikä koko elämäni ajan? Ja vasta nyt huomannu sen itsestäni? Vai onkohan se tullut vasta nyt esiin..? Ilmankos olen niin rasittavaa seuraa...

pari hapankorppua että suoli toimii.

vehnäleseet 49% kuitua. Potkii toosi kunnolla.

Rupeen nyt siivoamaan istumisen sijasta. Vaimoki tykkää ja saan ehkä piffiä eikumitä seoli.

Loppuis nyt perkele toi sade, niin vois vaikka lähteä polkemaan kotiin. Ei hirveesti nimittäin nappaa 24km kaatosateessa polkupyörällä.

Oot istunu koko ajan? Rautaperse.

Ei nyt sentään. Join sumpit kävelin n. 150m, ajoin kotia, hääräilin tovin, tiskasin ja imuroin just. Silti aivan liikaa aikaa..

Ensimmäiset treenit takana 2kk totaalilevon jälkeen ja nyt helvetin hyvä fiilis! :)

Aivan varmasti! Heikentykö paljo vai oliko kevyt treeni?

Apuva, apuva, aaa-puuva! Töihin ystävällisesti tuttavallisesta ei tarvi mennä hän.

Ei nyt sentään. Join sumpit kävelin n. 150m, ajoin kotia, hääräilin tovin, tiskasin ja imuroin just. Silti aivan liikaa aikaa..

Aivan varmasti! Heikentykö paljo vai oliko kevyt treeni?

Tulokset oli hieman heikentynyt ja tosiaan, otin varovaisemmin mutta silti reiskat helvetin kipeet. No jos sitä torstaina vetäis rankemmin. ;)

Uuu baby baby is the wild world. Vielä tunti aherrusta!

Kiitosta vain :D

Seuraavaksi tuleekin mieleen kysymys että onkohan mulla ollu sama uhmaikä koko elämäni ajan? Ja vasta nyt huomannu sen itsestäni? Vai onkohan se tullut vasta nyt esiin..? Ilmankos olen niin rasittavaa seuraa...

Mä luulen, että sun uhmaikäs alko ku liityit pakkikselle... mutta voin toki olla väärässäkin :D

Miten sitä jaksaa ahertaa, kun on koko yön valvonut mela mielessä?

Mikä mela? Unohdin jo tykkänään. Ei tainnut olla kovin eeppinen. :rolleyes:

Miksi aina tulee lauleskelukohtauksia ja kaikkien biisien sanat tulee selvästi mieleen?

Back
Ylös Bottom