Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä luulen, että sun uhmaikäs alko ku liityit pakkikselle... mutta voin toki olla väärässäkin :D

Mun pitänee tarkistaa tää joltain kuka on tuntenut minut ennen pakkikseen liittymistä. Samalla voin kysyä olenko minä muuttunut millään muulla tavoin liittymisen jälkeen:D

Mun pitänee tarkistaa tää joltain kuka on tuntenut minut ennen pakkikseen liittymistä. Samalla voin kysyä olenko minä muuttunut millään muulla tavoin liittymisen jälkeen:D

Olis mielenkiintosta tietää.

Sarjassamme testattuja lajeja: musta ei ole Tarzaniksi. En onneks sentäs joutunut pelastettavaks Janekskaan. :D Käytiin siskontytön kanssa Turun Flowparkissa: http://www.flowpark.fi/. Mentiin "helppoja" ratoja. Syke laukkas aika lujalla siel yläilmoissa tasapainoillessa. :lol2: Jouduin pariin kertaan kysyyn neuvoa samaa rataa kiertäviltä lapsilta. :nolo:

Sarjassamme testattuja lajeja: musta ei ole Tarzaniksi. En onneks sentäs joutunut pelastettavaks Janekskaan. :D Käytiin siskontytön kanssa Turun Flowparkissa: http://www.flowpark.fi/. Mentiin "helppoja" ratoja. Syke laukkas aika lujalla siel yläilmoissa tasapainoillessa. :lol2: Jouduin pariin kertaan kysyyn neuvoa samaa rataa kiertäviltä lapsilta. :nolo:

Tännekin on avattu, pitäisikö käydä itsekin testaamassa, kunhan kelit sallii.

Tännekin on avattu, pitäisikö käydä itsekin testaamassa, kunhan kelit sallii.

Lappeenrannassa on vissiin jonkin verran vähemmän ratoja. Tääl Turussa niitä on peräti 13. Ei tosin mitään tsäänssejäkään, et niitä kerkeis kaikkia yhdellä kerralla käydä läpi. Me mentiin kolme rataa + välirentoiluna 2 kertaa lasten rata ja lisäks kaks verkkolaskua. Aikaa meni kolmisen tuntia, mut siel oli kyl jonkin verran ruuhkaa.

Eikö ole kivaa kun päästään taas rahoistamme eroon, kun rakasta espanjaa pitää ruveta nostamaan taas elävien kirjoihin!!! Vittu ongelmamaat saatana kuulus suoraan roskiin, koska tällä menolla ne vie vaan muut mukanaan.

Mistä johtuu, aina kun herään päikkäreiltä tekee ihan sairaasti mieli jotain makeaa.. Prkl.. :D

Ihan totta. Ja se himo on aivan järjetön!

TEILLÄKÖ ON TUOMMOSIA?! :itku:

:itku:

Meillä ei ole ku Santapark ja siellä on vaan ne saatanan tontut.

TEILLÄKÖ ON TUOMMOSIA?! :itku:

Meillä ei ole ku Santapark ja siellä on vaan ne saatanan tontut.

Meillä ei ole sitäkään. :itku: Määkin haluun Tarzaniksi! Olisiko tämä muka tarpeeks hyvä syy eksyä Turkuun? Pelottavaa...

Mun netti oli poikki puoli tuntia, kun tulin töistä. Meinasin jo vetää ranteet auki, mutta onneksi se rupes toimimaan.

Uni, jossa Sanze antoi minun ymmärtää olevan lihaton kynis olikin enne. Tänään nimittäin pysäkillä oli samaan aikaan n. 60-vuotias pariskunta, joista ukko kysyi minulta pelaanko lätkää, koska minullla on CCM-kassi. Sanoin, etten pelaa. Sitten hän kysyi, pelaanko salibandyä, joka olisi kuulemma minulle sopiva laji. Sanoin harrastavani hieman kovempaa lajia. Tämän jälkeen tulikin sitten totuus päin kasvoja:
"Miten sä voit harrastaa judoa, kun sulla on noin pienet lihakset?"

Meillä ei ole sitäkään. :itku: Määkin haluun Tarzaniksi! Olisiko tämä muka tarpeeks hyvä syy eksyä Turkuun? Pelottavaa...

Kyllä, meil on tällaisia. Muuta pois sieltä napapiiriltä ja tuu Turkuun. :D

En tiiä missä korvessa sie Shayn asut, mutta nyt lähetään hitto Turkuun! Jään asumaan tonne radalle. Kidnappaan nättejä tyttöjä jonnekkin puunlatvaan.

En tiiä missä korvessa sie Shayn asut, mutta nyt lähetään hitto Turkuun! Jään asumaan tonne radalle. Kidnappaan nättejä tyttöjä jonnekkin puunlatvaan.
Asun tässä matkan varrella. Ota mut kyytiin nii lähetään het! Kidnappaa sää ne nätit tytöt, mää otan ne nätit pojat. :D

Ensimmäiset treenit takana 2kk totaalilevon jälkeen ja nyt helvetin hyvä fiilis! :)
Mulla sama homma ihan kohta! Tai muutamia yksittäisiä kevyehköjä treenejä on tullut tehtyä, mutta tänään sain viimein luvan palata taas normaaliin treenaamiseen ilman että tarvii säästellä jalkaa. Epämääräistä räpiköintiä ollut viimeset 3kk tuon jalan takia. Tänään sit juostaan, huomenna salille. Kun vaan malttais taas aloittaa tarpeeksi iisisti...

Back
Ylös Bottom