Miten tuo on mahdollista, että hulkin kaikki muut vaatteet repeävät paitsi bokserit?
Venyvää sorttia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tuo on mahdollista, että hulkin kaikki muut vaatteet repeävät paitsi bokserit?
Jäähyväiskorttia väkerrät? :D
Mie olen aina ajatellut että olen kätevä käsistäni, mutta kyllä mie olen todellisuudessa täys tumpelo. Kaadan kaikki näillä helevetin räpylöillä ja mikään ei pysy käsissä. Onneksi kuitenkin se tärkein onnistuu vielä, mutta eihän sitä voi edes näpertelyksi sanoa. HE.HE. Vois alkaa käyttää hiirtä.
Noni, mä oon jo saanu lisänimet MacGyver ja Patukkamies. Digaan tota jälkimmäistä enemmän. Tuu Poro hakeen patukoita koska vaan, sanot vaan montako kiloo niin meikä hoitaa :D Valaiskaa urpoa, mikä on tää vanhempi Pakkis-selkkaus?
Noni, mä oon jo saanu lisänimet MacGyver ja Patukkamies. Digaan tota jälkimmäistä enemmän. Tuu Poro hakeen patukoita koska vaan, sanot vaan montako kiloo niin meikä hoitaa :D Valaiskaa urpoa, mikä on tää vanhempi Pakkis-selkkaus?
Aivanjoo, tää homma. Muistan lukeneeni tästä joskus x-filesista ku oli vielä vipit voimassa. Mä en sentään myy, vaan lupailen näitä ilmaseks. Huonoa huijausta ku ei tuu voittoo :DTuolla myynti osiolla oli kerran yksi heppy joka yritti myydä melkein neljääkymmentä laatikkoa suklaapatukoita. Loppujen lopuksi niitä patukoitahan ei löytynyt tai jos löytyi niin ne ei nyt ollu ihan sitä mitä luvattiin. Eli huijari oli kyseessä. Tähän liittyi myös muuta hauskaa juttua.
Hommaa vipit niin löytyy salaisista kansioista koko ketju.
Kiitos, sai nauraa :D Oot sää meleko kädetön akka.No en sentään! :D Sain taas jonku hullun päähänpiston. Son valamis ny. Voi polttaa noi loput kartongit vaikka saunanpesässä :D Mä olen joissain asioissa hemmetin kätevä käsistäni, mutta käsitöissä esimerkiksi olen ihan täys tunari. En osaa edes virkata järkevästi, mulla on liian niin tiukka käsiala neulomisessa ja virkkaamisessa, etten lopulta saa enää puikkoa läpi silmukasta. Tyynyliinaa tehdessä sain jonkun aivopierun ja ompelin sen umpeen. Hupparia tehdessä nuppineulotin toisen hihan normaalisti oikealle paikalleen, mutta jostain syystä toinen hiha eksyi selkään. Minä tai sen paremmin kässänopettajanikaan ei ole koskaan oppinut ymmärtämään miten se oli edes mahdollista. Reppu, villatossut ja joulukalenteri ovat jääneet kesken. Pyöräilyshortseista oli lahkeet rullalla ja toinen lahje aiheutti likipitäen kuolion oikeaan reiteen, vähän oli kireämpi kuin vasen. Penaalin oon tehny ja se ois hengissä vieläkin. Mä keskityn muihin juttuihin :D
Kaira, sä olet kyl taitava. Aiheutti totaalirepeämisen toi sun "kätevyys" käsitöissä. :D
Minulla on jumalattomasti finnejä selässä. Se on Kairan vika.
Minulla on jumalattomasti finnejä selässä. Se on Kairan vika.
Mitä nyt finneistä, kait katsot Perikatoa?
Ilo on minun puolellani. Kaikkein ärsyttävintä tässä on se, että äitini on yhden sortin käsityöihme, se on virkannut 180-senttisen sängyn päiväpeitteen, tuhansia verhokappoja ym.koristeita, se kutoo villasukkia huvikseen tosta noin vaan telkkaria katsoessa, virkkaa pöytäliinoja ja "kokeilee huvikseen" erilaisia kuvioita ja "niistä tulikin ihan onnistuneet". Samoin se ompelee vaatteita, juhlamekkoja ja muuta mukavaa. Ihan tosta noin vaan. Luulis että kun oon koko lapsuuteni pyöriny ompelukoneiden, kaava-arkkien ja lankarullien keskellä niin jotain ois muhunki tarttunu. Kai se meni sitten siinä vikaan kun virkkuukoukuilla leikin mieluummin lääkäriä ja kaivoin nuken silmästä "matoja".
...mutta osaako sun äitis ampua kyväärillä?
Mun äitillä on kirjahyllyllinen pokaaleja SM-, EM- ja MM-tasolta. Meillä on kotona sinänsä pöljä tilanne, että olohuoneessa on kaks kirjahyllyä mutta kumpaankaan ei mahdu yhtään kirjaa.
Nyt olen kyllä niin otettu! Oot ensimmäinen nainen jonka nään tekemässä jotain autolle :wtf:
No höh. No mutta varmasti olet nopeampi juoksee ku teän äiti!
En minä oo tuossa kuvassa :D Et ole edelleenkään nähnyt mitään, etkä kuullut mitään, onko selvä!