Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En huudellut kaikkia suomalaisia junteiksi enhän.. Vain niitä jotka on juntteja.

Jos olisitte lukenut tätä keskustelua taaksepäin niin tietäisitte, että liitin tohon sanaan juntti paljon muutakin. En puhunut vain junteista. Ei rääkkyläläisessä perus maanviljelijäjuntissa ole mitään vikaa. Mutta niissä ahdasmielisissä junttitukareissa, jotka ei ole eläessään edes koskaan vaihtanut kahta sanaa ulkomaalaisen kanssa ja silti vihaa / pelkää näitä.. on hyvinkin paljon vikaa (mun silmissä). Olin vain huolissani omasta kotimaastani, kun tämmöisiä juntteja vielä tänä päivänä löytyy..
En huudellut kaikkia suomalaisia junteiksi enhän.. Vain niitä jotka on juntteja.
Tukari = siviilisankari ym muiden asioihin puuttuja. Kyttääjä, jonka elämä koostuu muiden asioihin puuttumisesta.
Ahdasmielinen rasisti tukari, joka välttelee kontaktia kaiken erilaisen kanssa ja potee suurta muukalaisvihaa -> on mun kirjoissa juntti, joka ei tiedä paremmasta..
Toivottavasti selkeni.
Juntteja on monenlaisia ja tämä oli sieltä pahimmasta päästä.
Tukari = siviilisankari ym muiden asioihin puuttuja. Kyttääjä, jonka elämä koostuu muiden asioihin puuttumisesta.
Ahdasmielinen rasisti tukari, joka välttelee kontaktia kaiken erilaisen kanssa ja potee suurta muukalaisvihaa -> on mun kirjoissa juntti, joka ei tiedä paremmasta..
Toivottavasti selkeni.
Juntteja on monenlaisia ja tämä oli sieltä pahimmasta päästä.
^
Ollut kuitenkin äänestyskopeissa aika yleinen nimi. Kansa taitaa tykätä..
Tykkäävät ne ku ne ei kaverista tiedä ku isot hampaat ja leveän hymyn ja triathlon-harrastuksen. Äänimäärä oli murto-osa tuosta jos lehdistö repostelis kaverin koulukiusaaja-menneisyyttä ja noita lausuntoja samalla tavalla ku persujen lausuntoja.
Lisäksi suomalaisten äänestyskäyttäytymiseen vaikuttavat hyvin vahvasti mm. koulutus, asuinpaikka, vanhempien/puolison/kavereiden mielipide jne. Vähän yleistettynä korkeasti koulutetut äänestävät kokoomusta ja maaseudulla, etenkin Pohjanmaalla ja Lapissa, asuvat äänestävät kepua. Eduskuntavaaleissa oman puolueen ehdokkaista valitaan itselle sopivin esim. median antaman kuvan, koulutuksen & työkokemuksen tai vaikkapa ulkonäön perusteella. Näin tehdään, koska on ennenkin tehty. Tapoja ei niin vain muuteta. Esimerkki: olet korkeasti koulutettu ja työskentelet vaikkapa ylempänä toimihenkilönä, mutta äänestät persuja -> olet automaattisesti rasisti.Media ohjaa ihmisiä kuin aivottomia zombeja. Vain murto-osa ihmisistä osaa/viitsii ajatella omilla aivoillaan ja luoda ihan omat mielipiteet ja käsitykset maailmanmenosta. Säälittävää mutta totta. Pullaposki muoviyhteiskunta tämä on missä me eletään jossa valtaväestöä ei kiinnosta kun oma napansa.
Jos olisitte lukenut tätä keskustelua taaksepäin niin tietäisitte, että liitin tohon sanaan juntti paljon muutakin. En puhunut vain junteista. Ei rääkkyläläisessä perus maanviljelijäjuntissa ole mitään vikaa. Mutta niissä ahdasmielisissä junttitukareissa, jotka ei ole eläessään edes koskaan vaihtanut kahta sanaa ulkomaalaisen kanssa ja silti vihaa / pelkää näitä.. on hyvinkin paljon vikaa (mun silmissä). Olin vain huolissani omasta kotimaastani, kun tämmöisiä juntteja vielä tänä päivänä löytyy..
Aika erikoinen maa tuo Iran sinänsä, että meille annettu kuva maasta on hyvin erilainen, mitä maa tuntuu sisältäpäin.
Missä onkaan se (vanhahko) kuva missä kuvataan ostaria jossain päin lähi-itää (täynnä "normaaleita" ihmisiä) ja jotain ghettoa euroopassa (?) (pelkkiä lakanoita)
IMO burkhan maahantuojan pitäisi luovuttaa se välittömästi valtiolle, josta se sitten ohjattaisiin johonkin julkiseen rakennukseen verhokankaaksi :lol2: Tai sitten suoraan saunan pesään.