Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Nykyajan länsimaalainen nainen ja osa miehistä, eritoten sinisilmäiset pohjoismaalaiset luulee että ne voi mennä esim. Kapkaupunkiin kävelee joka paikkaan tai jos halaa Talebania tarpeeksi ni ne muuttuu mukaviksi. Liian hyvät oltavat ollut ni todellisuus on kadonnut.

No ainakin noi tanssikoulun uhrit ei varmaankaan ole mihinkään pimeään metsään ole menneet vaan ihan tuolla turvallisten tummien poikien studiolla tainnut tapahtua ne kivat kokemukset aikuisuuden maailmasta. Vittuun koko maasta tollaset saatanan raiskarit.

- - - Updated - - -

Siis mä en koskaan ole tajunnut miten VITUN TYHMIÄ noi naiset ovat? Eikö jumalauta nykyajan raiskaustilastot jo vähän kerro, että EI lähdetä mustan miehen mukaan pimeälle kujalle tai metsään. Miten vitussa joku onnistuu olemaan niin järjetön imbesilli että menee tähän "hei sina kaunis suomi nainen, tuleeko sina mina kanssa tuonne pimea liuska, ma kerto sulle vaikka vitsi siella".

Se on ihan sama kuka tulee pyytämään keskellä yötä jonnekin helvetin pimeään luiskaan, niin pitäis sitä nyt tajuta, että vähintään ryöstö on aikeina.

Etha sa rasisti.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ahaagahaa, hyvä Riihitonttu! Itsekään en pidä suurimmasta osasta tänne kirjoittavista ihan pelkästään siksi, että heidän ajatuksensa tuntuvat olevan valovuoden päässä omistani. Voidaanko nyt siirtyä takaisin maahanmuutosta keskustelemiseen vai vieläkö päivitellään sitä, kuka ei pidä kenestä? :)

Sopii, myönnän virheeni, pitäisi keskustella keskusteltavana olevasta asiasta ei keskustelijoista, pitäisi muistaa "asiat riitelevät ei miehet". Mutta "kasvottomassa" internetissä se on vaikeaa ja luiskahdetaan helposti asiattomuuksiin, mutta mikäpä minä olen arvostelemaan muita, kun valitettavasti itsekkin siihen syyllistyn.

Vittu mitä eläimiä, manne on manne, ihan sama mistä maasta tulee. On se kyl jännä homma että noi vanhukset on rakentanut meille "hyvän" yhteiskunnan ja tässä on kiitos, mitäköhän Stubb sanoisi tähän?

Vittu mitä eläimiä, manne on manne, ihan sama mistä maasta tulee. On se kyl jännä homma että noi vanhukset on rakentanut meille "hyvän" yhteiskunnan ja tässä on kiitos, mitäköhän Stubb sanoisi tähän?
Esimerkiksi, että:

Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa
"Olen liberaali maahanmuuttopolitiikassa ja niin on Kokoomuskin. Monikulttuurisuus ja maahanmuutto, joko työperäinen tai muunlainen, on kaikille rikkaus"[
"Oman kotipesän pitää olla kunnossa. Jos Euroopassa edelleen tänä päivänä tapahtuu tämänkaltaisia asioita, meidän on vaikea saarnata ihmisoikeuksista ympäri maailmaa."[10] Ranskan romanikarkotuksista
http://fi.wikiquote.org/wiki/Alexander_Stubb

Kuvottavimpia poliitikoita, mitä Suomesta löytyy.

Kai tää kansa tykkää kun pimennossa pidetään. :) korkein oikeus voisi mun puolesta syyttää noita vapaa eurooppa ja monikulttuuri idiootteja maanpetoksesta. Stubbi puhuu tollasta oksettavaa jargonia, ja siitä ei puhuta mitenkään. Halla-aho kirjottaa muutaman lauseen siitä, miten somalit ihan oikeasti on surkeeta porukkaa, ni se on valtakunnan ykkösuutinen, ja Halla-aho vähintään Hitleriin verrattava holokaustin kannattaja, ja varmaan siellä Auschwitzissa olikin natsiupseerina näiden kiihkoilijoiden mielestä. Meininki on kuin neuvostoliitossa, kansalle annetaan yksi oikea mielipide, sen mikä on eliitin ja valtapuolueiden hyväksymä. Paskamedia on lähinnä Kataisen hallituksen ja politiikan kumileimasin.

^

Ollut kuitenkin äänestyskopeissa aika yleinen nimi. Kansa taitaa tykätä..

Tykkäävät ne ku ne ei kaverista tiedä ku isot hampaat ja leveän hymyn ja triathlon-harrastuksen. Äänimäärä oli murto-osa tuosta jos lehdistö repostelis kaverin koulukiusaaja-menneisyyttä ja noita lausuntoja samalla tavalla ku persujen lausuntoja.

Media ohjaa ihmisiä kuin aivottomia zombeja. Vain murto-osa ihmisistä osaa/viitsii ajatella omilla aivoillaan ja luoda ihan omat mielipiteet ja käsitykset maailmanmenosta. Säälittävää mutta totta. Pullaposki muoviyhteiskunta tämä on missä me eletään jossa valtaväestöä ei kiinnosta kun oma napansa.

Ihan normaalia kulttuurilta joka on länsimaita yli 500v vuotta jäljessä.

Tuskimpa se suutaan avaa.. Sen mielestä tuo on kuitenkin täysin hyväksyttävää.

Eiköhän sieltä tuu se patenttivastaus: "en hyväksy." ja sit seuraavassa postissa itketään ku suomi on täynnä juntteja ja ahdasmielisiä tukareita (mitä tää nyt sit ikinä tarkoittikaan)...ehkä promised land iran olis disgustille sellanen kivempi ja avarakatseisempi ja sivistynyt, ei tukari?, paikka asua. Siellä olis niitä uskonveljiä, joiden kanssa miettiä naisten säkittämistä lainapeitteen tuotteisiin sun muuta.

Iran on Iran.. täysin sekopää valtionjohto ja koko sisä- ja ulkopolitiikka menee jo siinä vaiheessa vituiks kun uskonto liitetään lakeihin noin vahvasti. Kaikissa muissa muslimimaissa on isot kristyt yhteistöt, jotka elää sovussa ja rauhassa. Mitä muuta tohon voi sanoa.. Sairastahan tommonen uskoon pakottaminen on.

Kovasti porukkaa täällä tuntuu häiritsevän mun näkemykset asioihin, vaikka olen itse moneen kertaan maininnut esim. etten maahanmuuttoa tälläisenään ainakaan lisäisi Suomeen.

Back
Ylös Bottom