Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin 2 tuntia sitten vetämässä elämäni hirveimmät ja tuskaliaimmat kyykkytreenit. No nyt sitten naama yhä aivan saatanan, kuumottavan punainen. Pitäiskö huolestua kun tuntuu ettei rauhotu ollenkaan? Onko multa katkennut joku verisuoni?:curs::confused:

Meinasinpa kirjoittaa melko ilkeää tekstiä, mutta jätin kirjoittamatta. Huh, joku itsesensuuri sentään. Josko sitä sitten ruokaa laittais, meni kyllä syöntirytmit ihan hanurilleen.

edit. Sen verran kysyn, että mikä vittu on tuskaliain? Joku tuskallisen ja uskaliaan sekoitus?

Oonkohan ainoo jota ärsyttää jatkuva jokapaikassa(netissä) harjotettu pekonin ylistäminen? Onhan se hyvää, joka muuta väittää valehtelee, mutta miks just sitä pekonia pitää niin ihannoida? Siitähän on tullu melkein kun uskonto toisille.

Koska:

BaconStrips&
BaconStrips&
BaconStrips&
BaconStrips&
BaconStrips

Olen ajatellut tilata pari EMT-paitaa, joissa on tuo teksti.

Hmm, pitäiskö sitä joku lepopäivä syödä itsekin vanhaa kunnon pekonia. Koskaan en ole siitä erityisen innoissani ollut, mutta vaihtelun vuoksi voisi paketin vaikka syödäkin

Huomisen sotasuunnitelmat tehty: asuntometsälle, salille ja kauneushoitolaan. Jospa vapaapäivänä ehtis hieman rentoutuakkin. :rock:

Kairan kesäillan valssi. Tähän biisiin latautuu kyllä niin järjetön määrä muistoja ja fiiliksiä, ettei mitään järkeä. Jos silmänsä sulkee, niin melkein haistaa miltä nurmi tuoksui just sinä kesänä kun The Dark Ride -albumi oli itselle kova juttu. Eihän siitäkään oo kuin 10 vuotta aikaa. Ehkä, en jaksanu laskee.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olipa hämmentävä kokemus käydä treenaamassa elixiassa kun on 10vuotta treenannu kellarisalilla. Täytyy myöntää että olin kohtalaisen hukassa. Eiköhän tää 3kk trial jää tähän ja sitten paluu kellariin.

Edit. Onko kaikilla "normi"saleilla noin helvetin kuuma. Hikoilin kun sika ennenkun ees alotin lämmittelyn.

Olipa hämmentävä kokemus käydä treenaamassa elixiassa kun on 10vuotta treenannu kellarisalilla. Täytyy myöntää että olin kohtalaisen hukassa. Eiköhän tää 3kk trial jää tähän ja sitten paluu kellariin.

Edit. Onko kaikilla "normi"saleilla noin helvetin kuuma. Hikoilin kun sika ennenkun ees alotin lämmittelyn.

Missä olit?

Onko The Wirea katottu ahkerasti? Vai olitko se edes sinä kenelle sitä tuli hehkutettua?

Onko The Wirea katottu ahkerasti? Vai olitko se edes sinä kenelle sitä tuli hehkutettua?

Olin se minä. Oli tossa pieni heinäflunssa ja paukutin siinä yhden päivän sairasloman aikana ekan kauden ja oli helvetinmoista tykitystä. Tokaa kautta ehin katella sellaset 5jaksoa mutta sitten jatku arkirytmit eikä taho aikaa löytyä tv:n äärelle. Melkein vituttaa etten lainannu tota vasta syksyllä kun ei tulis ulkoiltua ja vois kattoa hyvillä mielin telkkaria. No lomilla jos sattuu sadepäiviä niin jatkuu. Todella helmi sarja näin ekan kauden perusteella ja menee sinne Sopranosin,ozin ja parin muun kylkeen sarjoissa joita jaksanee katella yhtä kautta pidemmällekkin.

Hkujalle: Tikkurila tuli eilen ja tänään testattua. Piti käydä itiksessä tänään mutta onnistuin hukkaamaan ton salikortin ja sitten löysin sen lähikaupan parkkikselta mikä oli tossa kehän varrella niin ei jaksanu takas itikseen päin ajella:D. Jalkoja tuolla ei kyllä pysty treenaamaan että se menee vielä duunisalilla mutta muutoin ihan passeli sali joskin todella kuuma. Ja noitten laitteitten käyttötavoista en tajunnu mitään. Vedin sjmaven ja jullit ja piti siitä sitten tehä vähän reidenkoukistusta mutta en mä oikein osannu noita skulata. Helvetisti säätövipuja enkä silti saanu itteäni sinne laitteeseen aseteltua.

6 viikkoa lomaan...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom