Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Böhähä, Ykassa paistaa aurinko. Ei tuolla silti kyllä lämmin oo...

No tääl on kyl lämmin ja aamulenkin tein kirkkaassa auringonpaisteessa, mut nyt näyttää vähä ärsyttävältä. Parin tunnin päästä pitäis vissiin seljetä, joten salille NYT, niin ehtii myöhemmin leikkiä grillibroileria.

Bensaa liekkeihin!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jos sitä menis vähän lisää kärventään itteensä. Äsken juuri huomasin että kuoriudun olkapäistä :face: .

Vapaapäivä salilta, vai pitäiskö ihan vähän käydä tempaseen? Viimeset tempaukset taitaa olla melkein kuukaus sitte, pakko se on mennä ettei taidot ruostu.

Oli tarkotus lähteä kavereitten kanssa pihalle, mutta bussimatkoihin kuluu jo tunti ja kuudelta pitää olla salilla. Hyvästi kaverit!

Kingdom for a pizza! :kuola:
[video=youtube_share;sxKhcft03Xk]http://youtu.be/sxKhcft03Xk[/video]

Moroo!!!! Ja huomenta! Eipä uskalla turkkeilun jäljiltä tänään salille, mutta josko huomenna? Hirrwweet lento- ja valvomisturvotukset päällänsä ja joka päivä ottanu vähän. No eilen ei enää. Ehkä jonkun aeroobillisen vois käydä heittään ni pääsis taas käyntiin täs touhus.

Hey! Sanokaa hyvä sali Seinäjoelta! Oon menos sinne pidennetylle viikonlopulle..joskus tässä.

Vitja oli muuten helvetin tiukka muija eilisessä koneessa! Aika kisakiree. Pitännee kattoa noi tän kevään Turkukuvat jos löytys tai jos se oli vaan joku muutenvaan fitnessbööna...

Alko tehä mieli patonkii aiva sairaasti. Onneks kaapin pohjalla oli yks ^^

Moroo!!!! Ja huomenta! Eipä uskalla turkkeilun jäljiltä tänään salille, mutta josko huomenna? Hirrwweet lento- ja valvomisturvotukset päällänsä ja joka päivä ottanu vähän. No eilen ei enää. Ehkä jonkun aeroobillisen vois käydä heittään ni pääsis taas käyntiin täs touhus.

Hey! Sanokaa hyvä sali Seinäjoelta! Oon menos sinne pidennetylle viikonlopulle..joskus tässä.

Morjens! Ilmeisesti reissu meni hyvin?:D Sitä jätettiin Turkin adonikset itkeen perään?;)

Tekis kyllä mieli lähtä iteki lomalla johonkin reissuun ulkomaille mutta yksin ei kyllä toisaalta kiinnostais..

Aurinko :haart:

Ja se oma sydänkäpy siinä vieressä?:D Pakko tulla tänne kiusiin kun sinkkuketjuun sulla ei ole enää asiaa :P

Vitja oli muuten helvetin tiukka muija eilisessä koneessa! Aika kisakiree. Pitännee kattoa noi tän kevään Turkukuvat jos löytys tai jos se oli vaan joku muutenvaan fitnessbööna...

Mä arvaan kuka se on.. oliko Heidi Sorsa? Googleta, oli turkissa myös.

Oonkohan ainoo jota ärsyttää jatkuva jokapaikassa(netissä) harjotettu pekonin ylistäminen? Onhan se hyvää, joka muuta väittää valehtelee, mutta miks just sitä pekonia pitää niin ihannoida? Siitähän on tullu melkein kun uskonto toisille. Vähän niiku noi meemitki

Siis ne niin itki verta poikaparat, men livet är. Huomasin, että osaan ruotsia. Oli meinaan hotelli täynnä ruottalaisia. Oikeestin oon iloinen, että tuli opiskeltua koulussa aikoinaan. Osasin myös saksaa, jonka luulin myöskin unohtaneeni..
Turkissa oli niin, että totaaliyksin parempi, kuin lyöttäytyä kenenkään seuraan. Ensam bästa, tai jotain.
Paikalliset eivät kyllä ymmärtäneet yksinolemisen kulttuuria, mutta kai heitäkin jonkun pitää käydä valistamassa. Rupes oikeen vituttamaan yks tyyppi: You..all alone, you must have very boring. Aaargh! I'm meeting nice people and having a good time but why do you need to mix sex in everything?!?! Vittu. Ens kerralla munkkiluostariin Himalajalle. Siellä ymmärretään pidättäytymisen kauneus.

- - - Updated - - -

Njet. Tosi hoikka, ehkä enee bikinifitness-osastoa. Lonri, short hair.

- - - Updated - - -

Njet. Tosi hoikka, ehkä enee bikinifitness-osastoa. Lonri, short hair.

Oonkohan ainoo jota ärsyttää jatkuva jokapaikassa(netissä) harjotettu pekonin ylistäminen? Onhan se hyvää, joka muuta väittää valehtelee, mutta miks just sitä pekonia pitää niin ihannoida? Siitähän on tullu melkein kun uskonto toisille. Vähän niiku noi meemitki

Pekonin ilosanoman julistaminen olkoon tehtävämme! Sodassa ituhippejä vastaan kaikki keinot sallitaan!

Panda kyl vaikuttanu mun mielestä iteki vähän ituhipiltä sen perustella mitä tässä tullu kohta vuoden verran pakkista seurailtua mutta mutta... selevä.
ituhippi/kukkahattutäti tms ihan samaa kategoriaa kaikki

Panda kyl vaikuttanu mun mielestä iteki vähän ituhipiltä sen perustella mitä tässä tullu kohta vuoden verran pakkista seurailtua mutta mutta... selevä.
ituhippi/kukkahattutäti tms ihan samaa kategoriaa kaikki

Sulla taitaa olla aika kovat aineet kierrossa jos todellisuus hämärtyy noin pahasti :lol2:

Back
Ylös Bottom