Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

joku roidrage-monni?

tekis mieli kapinoida ja löpistä offtopicci 6-24 ketjuu läpi yön.

Jos jakaisi sitä ilosanomaa myös yöthreadiin? ;)

Daiina sanoi:
Jos jakaisi sitä ilosanomaa myös yöthreadiin? ;)

Sanomaa se voi olla mu ei ilo.
Tuossa eilenkö vai perjantaina silmät aukes ja opin ymmärtämään että kellonajalllinen jaottelu yleiselle höpötykselle on ihan perseestä. Mutta enkai mä sille mitää voi.

Sanomaa se voi olla mu ei ilo.
Tuossa eilenkö vai perjantaina silmät aukes ja opin ymmärtämään että kellonajalllinen jaottelu yleiselle höpötykselle on ihan perseestä. Mutta enkai mä sille mitää voi.

Jaotellaanhan esim. baaritki K-18, K-20 jne. Kaikki kiltit ja tunnolliset on nukkumassa jo puolen yön jälkeen...

^Kesällä ei sellaista käsitettä tunneta.

öitä!

No olihan se nyt :D ryää tätä foorumointia ku sanottavaa olis mut vituttaa naputella. Meen nukkumaa. Puhuminen on cool mut tietokoneilla keskustelu maistuu humppahanurilta liian usein.

Ei saatana väsytä niin ajattelin korjata asian käymällä nukkuun vasta "huomis"iltana :D Toistaseks pisin aika hereillä oli intin kelojen yössä. 43 tuntia josta 24 kaapelin vetämistä.

Onko mun pakko vielä tää viikko jaksaa kulkea? Suurin osa projektin tyypeistä jäi jo lomille.. No onneks se on vain viikko ja sit ei tarvi töitä miettiä vähään aikaan:)

Back
Ylös Bottom