Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miten helvetissä mä saan kolmesta pdf-tiedostosta yhen? Eli miten mä saan noi kaksi muuta liitettyä tän ensimmäisen perään? Voi hemmetti kun ei jaksais nyt yhtään.

Toinen tapa: menet siihen kansioon missä ne pdf:t ovat, painat hiiren kakkosnapilla dokkarin päällä että "Combine in Adobe acrobat" ja valkkaat + järjestät.

Liitteet

• pdf.webp
    pdf.webp
    17,3 KB · Katsottu: 156
Haistatin vitut koko paskalla ja jätin tekemättä. Hermo kireellä, jaksa nyt ruveta vielä lataamaankin jotain paskaa. Perkele. Menen nukkumaan.

Ällöttävä mies tuo Heatseeker. Kehtaakin puhua talvesta... :(

Mitä sä yrität löytää sieltä?
Rekrykoulutusta, katotaan jos pääsen tekeen Leaderin prodepatukoita :P Osas muuten olla kiven alla tuonkin koulutuksen löytyminen, ei ihme että on niin paljo työttömyyttä ku toikin saitti on mallia susipaska. Mutta Darwin olis varmasti ylpeä, karsiutuu heikot pois heti kättelyssä :D

Työpäivä alkas olee pulkassa! Kohta se ois sitten salille ja sieltä kotiin pakkaamaan, aamulla aikasin lähtö juhannuksenviettoon ahvenanmaalle :)

Rekrykoulutusta, katotaan jos pääsen tekeen Leaderin prodepatukoita :P Osas muuten olla kiven alla tuonkin koulutuksen löytyminen, ei ihme että on niin paljo työttömyyttä ku toikin saitti on mallia susipaska. Mutta Darwin olis varmasti ylpeä, karsiutuu heikot pois heti kättelyssä :D

Noni, paikka on jo käytännössä sun kun ne huomaa että sä osasit ite löytää sen :D

Toivotaan näin :D Tai sitte hommaan rikkaan muijan ja elelen siivellä ja bodailen. Toihan olis se ultimaattinen tilanne, tosin mun pää ei kestäis loisia kenenkään nurkissa työttömänä.

Et sitten uita mitään pähkinöitä siellä perkele.

Olipahan kunnon jälkilämmöt jalkatreenistä. Kauppajonossa pää hikosi varmaan 1,5 litraa. Vai oisko se ollut viinanhimo, joka hikoilutti?

[video=youtube_share;YYv4yadRexY]http://youtu.be/YYv4yadRexY[/video]

Back
Ylös Bottom