Miten helvetissä mä saan kolmesta pdf-tiedostosta yhen? Eli miten mä saan noi kaksi muuta liitettyä tän ensimmäisen perään? Voi hemmetti kun ei jaksais nyt yhtään.
Dokumentti -> Lisää sivuja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten helvetissä mä saan kolmesta pdf-tiedostosta yhen? Eli miten mä saan noi kaksi muuta liitettyä tän ensimmäisen perään? Voi hemmetti kun ei jaksais nyt yhtään.
Dokumentti -> Lisää sivuja
Ei ole moista valintaa.
Tänään on kesäpäivänseisaus, eli vuoden pisin päivä. Toivottavasti hyvällä tavalla. :thumbs:
Saatananperkele, minkä vitun takia mollin sivuista on täytyny tehdä tollanen perseenreikä? Eihän tuolta jumalaare löydä yhtään mitään.
Rekrykoulutusta, katotaan jos pääsen tekeen Leaderin prodepatukoita :P Osas muuten olla kiven alla tuonkin koulutuksen löytyminen, ei ihme että on niin paljo työttömyyttä ku toikin saitti on mallia susipaska. Mutta Darwin olis varmasti ylpeä, karsiutuu heikot pois heti kättelyssä :DMitä sä yrität löytää sieltä?
Rekrykoulutusta, katotaan jos pääsen tekeen Leaderin prodepatukoita :P Osas muuten olla kiven alla tuonkin koulutuksen löytyminen, ei ihme että on niin paljo työttömyyttä ku toikin saitti on mallia susipaska. Mutta Darwin olis varmasti ylpeä, karsiutuu heikot pois heti kättelyssä :D
Toivotaan näin :D Tai sitte hommaan rikkaan muijan ja elelen siivellä ja bodailen. Toihan olis se ultimaattinen tilanne, tosin mun pää ei kestäis loisia kenenkään nurkissa työttömänä.Noni, paikka on jo käytännössä sun kun ne huomaa että sä osasit ite löytää sen :D
Toivotaan näin :D Tai sitte hommaan rikkaan muijan ja elelen siivellä ja bodailen. Toihan olis se ultimaattinen tilanne, tosin mun pää ei kestäis loisia kenenkään nurkissa työttömänä.
Mää uitan pähkinääni kun siltä tuntuu. Mistä nyt muuten puhutaan ylipäätänsä?Et sitten uita mitään pähkinöitä siellä perkele.
Mää uitan pähkinääni kun siltä tuntuu. Mistä nyt muuten puhutaan ylipäätänsä?
Aijahah :D Menee puurot ja vellit sekasin, ehkä ihan hyvä etten sekota päätäni enää viinalla... Tekee mieli kahvia, kämpillä ei oo purun purua. Ostaako uutta vai käydäkö kahvilassa?Siitä sun protskupatukkatyöstäs! :D