Luulen, että SS:ssä rive korvataan jollain selkäliikkeellä (esim. pendlay row), jos riveä ei haluta sen monimutkaisuuden vuoksi tehdä, koska kyseisessä ohjelmassa ei muuten ole minkäänlaista selkäliikettä (paitsi mave). Unohdin tuossa aikasemmassa viestissä kokonaan pohtia riveä "apuliikkeenä". Räjähtävyyden unohdin myös mainita. Kyllä siinä periaatteessa se alku on kuin mave. Maven ykkösmaksimia se ei kuitenkaan paras ole kehittämään, koska painothan on rinnallevedossa huomattavasti maastavetoa pienemmät. Nopeutta tosin maastavetoon sillä varmasti saa (isommatkin painot saattaa saada hieman nopeammin ylös). Sitä varmaan ei tarvii mainitakkaan, että rinnallevedon hallitseminen auttaa "aika paljon" työnnössä. Tempaustakaan ajatellen rivestä tuskin on haittaa.
Munkin tekis joskus mieli opetella rinnalleveto (ja työntö sekä tempaus) kunnolla, koska ne ovat ihan hauskoja liikkeitä. Se rinnallevetokohta on mulle varmaan vaan se vaikein, mutta en mä ole näitä harjotellutkaan kuin ehkä viiden toiston verran joskus huvikseni. Kahvakuulalla on tullu kyllä näitä tehtyä, mutta salin kuulat alkaa käymään liian kevyiksi.
E: Dragon flagit jos on mahdottomia, suosittelen tekemään ne nin, että teet ensin perus jalannoston penkillä, mutta nostat myös perseen ilmaan ja sitten tuut sieltä dragon flagin tapaan alas (eksentrisiä toistoja). Nekin ovat raskaita (etenkin kun ite teen voimapyörän kanssa superina periaatteessa), mutta jalkojen koukistaminen polvista keventää liikettä.
Itse vaan innostuin rivestä, ja olen nyt tehnyt sitä sen pari kertaa suht pienillä painoilla. Se on kiva, kun voi samall tehdä joko olkapäitä työntämällä ylös taikka tehdä jalkoja etukyykkäämällä. Olishan se hienoa, jos sen joskus kunnolla oppisi.
Voisi kokeilla tota kuvaamasi jalkojennostoa, jos kerran pitää vaan nostaa sitä persettä ylös ja hallitusti laskea sitä takaisin alas. Onko voimapyöräst olemassa mitää kevyttä versioata taikka tapaa jolla sen voisi oppia tekemään?

Hyviä treenejä!