Miten ampiaispesän saa hävitettyä?
Navetta-Radar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten ampiaispesän saa hävitettyä?
Miten ampiaispesän saa hävitettyä? Ampiaiset tekevät pesää katon lipan alle. Tuo tulee vielä pation päälle, niin siinä tulee vietettyä aikaa. Ei tota itse viittisi mennä sorkkimaan, kun ensin pitäisi irroittaa laudoitusta päästäkseen pesään. Ja siitä eivät varmaankaan tykkää. Nyt ampiaiset ovat olleet leppoisia, mutta syyskesällä ne ovat tunnetusti vittumaisen kiukkuisia. Ennen sitä pitäisi pesä kyllä hävittää.
Itse kyllä irrottaisin laudan, kaksi ja tiputtaisin pesän iltaaikaan jollain kepillä alas. Noi myrkkyjen suihkimiset laudoituksen välistä kuulostaa epävarmalta, miten saat se suihkeen osumaan pesän kohdille?
Miksi pitäisi tyytyä keskivertomuijaan, jos saa parempaakin? ;)Juuust just.. Jätkähän hilpasis juosten ton matkan jos olis jollain eukolla reissuvihko levällään. Tai sit on pakko olla hinaaja, koska tossa iässä ei pitäis niitten painojen lisäks mikään muu ku pillu olla mielessä.
Miksi pitäisi tyytyä keskivertomuijaan, jos saa parempaakin? ;)
Ja kyseessä oli siis yksi (1) naisihminen joka oli arvosteluasteikolla 3/5. Eli kolmepistettä viidestä.
Pitää pojat olla joku taso!! ;)
Saan pillua 3/5 tytöltä, jos ajan 20km. Lähdenkö vai ei? Nopein päättää. Viimeks saanu viime syyskuussa!
Noniin.. EN siis lähtenyt, soitteli vielä aamuviideltä, että tulisin. Join kotona rasvatonta maitoa ja selasin pakkista. *snip*
Ja kyseessä oli siis yksi (1) naisihminen joka oli arvosteluasteikolla 3/5. Eli kolmepistettä viidestä.
Pitää pojat olla joku taso!! ;)

Vastasit juuri omaan kysymykseesi.Vai onko ihmiset nykyään niin tyhmiä että tämäkin asia pitää laittaa näkyville?
Miksi pitäisi tyytyä keskivertomuijaan, jos saa parempaakin? ;)

Oisko afta?Mulla on ollut jonkun aikaa tommonen patti alahuulessa sisäpuolella. Ärsyttää kun tulee välillä puraistua siihen ja sattuu pirusti. Mitä se vois olla, joku perus rakkula tai tulehtunut rauhanen? Meneekö tommoset ajan mittaan ohi vai pitäiskö käydä terveydenhoitajalla räjäyttämässä se (vai onko tää hammaslääkärien hommaa?)?
Mulla on ollut jonkun aikaa tommonen patti alahuulessa sisäpuolella. Ärsyttää kun tulee välillä puraistua siihen ja sattuu pirusti. Mitä se vois olla, joku perus rakkula tai tulehtunut rauhanen? Meneekö tommoset ajan mittaan ohi vai pitäiskö käydä terveydenhoitajalla räjäyttämässä se (vai onko tää hammaslääkärien hommaa?)?