Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reklamaatiot lattiasta Sokokselle.
Ootko ollu bulkilla, vai tuleeko rintaliivit jollekkin muulle ku siulle? Ja ootko kenties vaan maksajan roolissa mukana?
Tässä sen huomaa miten on stressiä ja kroppa paskana. Ampuma-asento ei pysy yhtään ja jos yrittää pakottaa niin vähintään kylki tai reisi kramppaa. Keskittyminen jossain hornassa ja sellainen yleinen "ihan sama" -fiilis. Noh, viimeset taulut vielä sit äkkiä himaan täältä. Pitää ajaa superlujaa niin ehtii kotiin ennenku nukahtaa.
Ei tule mulle vaikka isot rintalihakset onkin. Kaippa mä noi maksamaan joudun. Tää venaaminen on aina vain niin penaalista. Jos mä ostaisin itelleni liivit, niin löytäisin sopivat minuutissa.
Tälläiset rentoutumispäivät on ihan ehdottomia paskaduunin ohelle.Onneksi ei ole tarvinnut shoppailla mitään vaatetta vähään aikaan. Helpompaa on käyttää virtuaalista makutuomaria, sovituskopista vaan kuvaviestiä et "näyttääkö nämä hyvältä"? :D
Pakko juoda lisää kahvia että herää ja varmaan toinen pannullinen siinä vaiheessa kun alkaa yövuoro... :jahas:
Pihalla on ihan saatanasti sääskiä. Siksi istun bikinit päällä tietokoneen edessä. :jahas:
Ei se auta, pakko lähteä pihalle. Pitää yrittää pysyä sääskien edellä...
Tulis vissiin parempi rusketuskin, kun hivelis ihon helposti syttyvällä aineella...Älä huido laita ohvia!
Tämähän pitää sun patentoida! Loistava idea, kunhan kuvaviesti menee sitten oikeeseen numeroon...:hyvä:
Elämä voitti: vuoden tähän asti pahin darra selätetty. Normaalisti sitä illan aika vaihtaa joskus klo 24 jälkeen vesilinjalle, mutta en ymmärrä mihin se tällä kertaa unohtui. Huh.