Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyl sellanen keli että vaikea keksiä mitään fiksumpaa tekemistä kun shoppailla rintaliivejä. Josko sitä alkais pestä terassia.

Jeij nyt ois uudet vibramit jalassa :hyvä: Parin tunnin päästä kohti länsiterminaalia ja sieltä tallinnaa. Luonnollisesti mansikka limeä uponnu jo muutama tölkki.. Ilta ja yö meneeki sit laivalla rai rai tunnelmissa :dance:

Ootko ollu bulkilla, vai tuleeko rintaliivit jollekkin muulle ku siulle? Ja ootko kenties vaan maksajan roolissa mukana?

Ei tule mulle vaikka isot rintalihakset onkin. Kaippa mä noi maksamaan joudun. Tää venaaminen on aina vain niin penaalista. Jos mä ostaisin itelleni liivit, niin löytäisin sopivat minuutissa.

Ihmettelen vaan ääneen että onko tuo Notting Hill joku uusi Rick Astley. Tulee taas tänään telkkarista ja on varmasti toinen kerta tämän vuoden aikana. Keväälläkin tuli. Viimeiseen kolmeen vuoteen varmasti tullut sen viisi kertaa. Alkaa varmaan kohta lyödä laudalta jo Yksin Kotona tai Poliisiopisto -elokuvien näyttökerrat.

Vasyttaaaaaa. Yolla tuli nukuttua hyvalla tuurilla kolmisen tuntia ja kohta pitaisi lahtea tenttimaan EU lakia. Ei nyt ihan hirveasti huvittaisi. Ulkonakin sataa.

Tässä sen huomaa miten on stressiä ja kroppa paskana. Ampuma-asento ei pysy yhtään ja jos yrittää pakottaa niin vähintään kylki tai reisi kramppaa. Keskittyminen jossain hornassa ja sellainen yleinen "ihan sama" -fiilis. Noh, viimeset taulut vielä sit äkkiä himaan täältä. Pitää ajaa superlujaa niin ehtii kotiin ennenku nukahtaa.

Olisit ajatellut ampuvasi vaikka minua niin johan kudit olisivat osuneet napakymppiin.

Ei tule mulle vaikka isot rintalihakset onkin. Kaippa mä noi maksamaan joudun. Tää venaaminen on aina vain niin penaalista. Jos mä ostaisin itelleni liivit, niin löytäisin sopivat minuutissa.

Amatööri,

Seuraavan kerran sitten mukaan sinne koppiin...;)...

...Ei tarvitse turhia odotella. Aikaa toki yhdessä menee enemmän, eikä aina muista ostaa niitä liivejäkään.... :D

Pihalla on ihan saatanasti sääskiä. Siksi istun bikinit päällä tietokoneen edessä. :jahas:

Ei se auta, pakko lähteä pihalle. Pitää yrittää pysyä sääskien edellä...

Hieman on flunssaa, mutta elokuvat ja hyvä ruoka piristää mielen :) Tälläiset rentoutumispäivät on ihan ehdottomia paskaduunin ohelle.

Onneksi ei ole tarvinnut shoppailla mitään vaatetta vähään aikaan. Helpompaa on käyttää virtuaalista makutuomaria, sovituskopista vaan kuvaviestiä et "näyttääkö nämä hyvältä"? :D

Pakko juoda lisää kahvia että herää ja varmaan toinen pannullinen siinä vaiheessa kun alkaa yövuoro... :jahas:

Onneksi ei ole tarvinnut shoppailla mitään vaatetta vähään aikaan. Helpompaa on käyttää virtuaalista makutuomaria, sovituskopista vaan kuvaviestiä et "näyttääkö nämä hyvältä"? :D

Pakko juoda lisää kahvia että herää ja varmaan toinen pannullinen siinä vaiheessa kun alkaa yövuoro... :jahas:

Tämähän pitää sun patentoida! Loistava idea, kunhan kuvaviesti menee sitten oikeeseen numeroon...:hyvä:

Pihalla on ihan saatanasti sääskiä. Siksi istun bikinit päällä tietokoneen edessä. :jahas:

Ei se auta, pakko lähteä pihalle. Pitää yrittää pysyä sääskien edellä...

Älä huido laita ohvia!

Elämä voitti: vuoden tähän asti pahin darra selätetty. Normaalisti sitä illan aika vaihtaa joskus klo 24 jälkeen vesilinjalle, mutta en ymmärrä mihin se tällä kertaa unohtui. Huh. Sukulaisten kanssa juttelu on suht raskasta darrassa, mutta hyvin selvisin siitäkin.

Tämähän pitää sun patentoida! Loistava idea, kunhan kuvaviesti menee sitten oikeeseen numeroon...:hyvä:

Joo, numeron kanssa kannattaa ehkä olla tarkkana. Tuo on muutenkin kätevää jos on epävarma ostoksesta, voi jatkaa sitä pohdintaa jossain muualla myöhemmin eikä mene välttämättä niin paljon aikaa siellä kaupassa pohdiskeluun... Paitsi en kyllä yleensä mieti vaatteiden kohdalla kovin kauaa ostaako vaiko eikö, ei vaan jaksa. :D

Elämä voitti: vuoden tähän asti pahin darra selätetty. Normaalisti sitä illan aika vaihtaa joskus klo 24 jälkeen vesilinjalle, mutta en ymmärrä mihin se tällä kertaa unohtui. Huh.

Mulle kävi viikko sitten täysin samoin. Kyllä oli sunnuntaina suht paha olla.

Back
Ylös Bottom