Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huopakaton tekninen ikä on huomattavasti lyhyempi kuin pellin tai tiilen, mutta vastaavasti hinta ei taida olla ihan järkyttävästi halvempi? Lisäksi se on aika kuuma materiaali eli jos kaksikerroksinen talo, niin huopakatto tekee yläkerrasta saunan.
Mutta siis ihan hyvä kattomateriaali huopakin on, mä ainakin tykkään.
Huopakaton tekninen ikä on huomattavasti lyhyempi kuin pellin tai tiilen, mutta vastaavasti hinta ei taida olla ihan järkyttävästi halvempi? Lisäksi se on aika kuuma materiaali eli jos kaksikerroksinen talo, niin huopakatto tekee yläkerrasta saunan.
Mutta mä tykkään muidenkin huopakatoista! :D Paitsi palahuopakatoista. Tykkään myös pelti- ja tiilikatoista, paitsi ryppypelti katoista...kukapa sitä ei omastaan tykkäisi? ;)
No jos miettii jo siltä lähtökantilta, että huopa ei tarvitse aluskatetta, niin onhan se ihan erilailla vedenpitävä kuin vaikkapa tiilikatto.Olen ymmärtänyt että huopakatto on ammattilaisen tekemänä pro-versiona ainoa oikeasti vedenpitävä katto. Siinä kai laitetaan sitten aluskermi ja hitsataan kermit yhteen eikä luoteta pelkkiin liimoihin kuten kotitarvehuopakatoissa. Kaipa sekin jotain kertoo että tasa- ja erittäin loivia kattoja ei kai paljon muulla tehdäkään.
Piti laittaman kuva ryhmäkeskuksesta, mutta nyt ei osaa eikä ole mitään nettiosoitetta...
Piti laittaman kuva ryhmäkeskuksesta, mutta nyt ei osaa eikä ole mitään nettiosoitetta...
Jos sulla on adsl-liittymä niin sen mukana tulee aina kotisivutilaa. Tai sitten voi käyttää vaikka tätä: http://www.aijaa.com/
Kiitti vinkeistä. Taitaa mulla olla käyttöön ottamaton kotisivutila (ei ole ollut tarvetta/halua viritellä asioita nettiin). Pitänee illalla tutkia ja aktivoida josko saisi sitten kivan näytille ja joskus ehkä muitakin.
Joopa joo. Saa kotisivut yms. paskat jäädä. Vittu, että voi olla vaikeaa ja IT-nörttien ohjeet on miljoona kertaa typerämmät verrattuna vaikka raksa-apinoiden ohjeisiin. "End of story" eli meikäläinen pysyy pelkkänä tekstinä.
Joopa joo. Saa kotisivut yms. paskat jäädä. Vittu, että voi olla vaikeaa ja IT-nörttien ohjeet on miljoona kertaa typerämmät verrattuna vaikka raksa-apinoiden ohjeisiin. "End of story" eli meikäläinen pysyy pelkkänä tekstinä.
Tuota aijaa.comia helpommalla et kyllä saa kuvia mihinkään.