Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei. Huomenna päättyy opiskelut virallisesti eli suomeksi sanottuna olen saavuttanut kaiken mitä saavutettavissani on ollut. Loppuelämä meneekin sitten omaa hautaa odotellessa.

Ihanan negatiivista rinsenssa päivänsäde:) En voi laittaa tohon 'tykkään' että valmistuit koska sun piti laittaa toi hauta siihen.

Ihanan negatiivista rinsenssa päivänsäde:) En voi laittaa tohon 'tykkään' että valmistuit koska sun piti laittaa toi hauta siihen.

Mitä tykkäämistä siinä muutenkaan olisi? Ei olisi kamalasti intoa mennä publiikkiin, mutta äitini takia on vähän pakko. Onhan se toki hienoa todistus siitä, että olen opiskellut monta vuotta vain päätyäkseni samaan jonoon pultsarien, narkkareiden ja tiettyjen etnisten vähemmistöjen kanssa.

En onnistunut saamaan kukkakaalikorvia valmistumiseen mennessäni, joten siinä taas yksi merkittävä epäonnistuminen elämässäni.

Por0lle terveisiä siihen ot-ketjuun joka sulkeutui jo, että ei se nyt noin huono juttu ollut:D

Voi vittu kello on jo paljon. Päivä tuntuu lyhyeltä kun paino ylitöitä niska limassa. Örgh

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jakoon! Mekin halutaan nähdä :D

En minä siellä onneks komenna ku koneja :D Jotain noloja siellä höpöttelen. Mutta kiva että on tommosetkin kuvannut. Tuli näin vuosien jälkeen mieleen ne sen suhteen hyvät hetket. Ja se 2007 kesä kun Kaira pyyhki pitkälettisenä pitkin Jyväskylää liikuttamassa konia jos toistakin.

edit. Vaikeaa muuten tää koiran komentaminen kun ääntä ei meinaa tulla ja sekin mitä tulee on ihan säälittävää kähinää. Pubiruusu-Kaira. Sexy...

Menin sitte lakkaamaan sormen kynteni ekaa kertaa ite sitten varmaan 2,5 vuoteen... :D Mikä makkarakäsi :D Ois pitäny jättää lakat vaan sinne purkkiin :D

Kato kairakin on hereillä. Ens kerran kun lähet johonkin ulkomaille Helsinki-Vantaalta niin tuo piskis mulle hoitoon. Koirakuumetta taas pukkaa ja joku mäyräköirä/mopsi/bulldog sopis siihen aika hyvin.

"Täällä junan konduktööri jälleen, olemme tällä hetkellä aikataulusta noin 45 minuuttia myöhässä, pahoittelemme viivästystä. Pysähdymme poikkeuksellisesti vielä Hyvinkään asemalla ottamaan matkustajia kyytiin taajamajunien peruutumisen vuoksi."

No voi **** !!!

"Täällä junan konduktööri jälleen, olemme tällä hetkellä aikataulusta noin 45 minuuttia myöhässä, pahoittelemme viivästystä. Pysähdymme poikkeuksellisesti vielä Hyvinkään asemalla ottamaan matkustajia kyytiin taajamajunien peruutumisen vuoksi."

No voi **** !!!

Ei vissiin ainakaan töihin kannata tollasilla junilla lähteä. :D

Back
Ylös Bottom