Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Äitiltä?

Jos tää biisi lopettas päässä soimisen, kun pistää vahingon kiertämään...

I'm ready for it.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä nyt keväällä valmistuva opiskelija saa rahaa kesäkuulle (vuokranmaksuun, ruokaan), kun kesätöitten palkka tulee vasta heinäkuussa. Ja armeijaan lähtö heinäkuussa.

Melkein sama tilanne, palkka tulee vasta kuukauden päästä, mutta onneksi sain tänään vähän palkkaennakkoa.

Mistä nyt keväällä valmistuva opiskelija saa rahaa kesäkuulle (vuokranmaksuun,ruokaan), kun kesätöitten palkka tulee vasta heinäkuussa. Ja armeijaan lähtö heinäkuussa.

Riippuu koulusta, mutta yksi vaihtoehto on nostaa kesäopintotukea. Yliopistomaailmassa saa aika vapaasti noita kesäopintotukia nostella, vaikka ei kesältä ole opintosuorituksia ja näön vuoksi ilmoittautuu kesäkursseille. Tärkeintä on, että opintopisteet kokonaisuudessaan riittää tukien nosteluun. Monena vuonna olen tehnyt niin, että olen nostanu kesäkuun opintotukea, jolloin ei palkan odottelu haittaa kun tuki tulee kesäkuun alussa. Ainoa ongelma on nuo tulorajat, joiden takia en ole itse nostanut hetkeen kesäisin tukia. Sinun tapauksessa tosin tulorajat eivät tule ongelmaksi, koska intin aikaan et saa opintotukea, niin tulorajat on väkisinkin riittävät.

Kiva fiilis, fillarilla kevään eka veto. 32km. Ihan paskana loppumatkasta ja huomenna varmasti paikat kipeänä.

Kiva fiilis, fillarilla kevään eka veto. 32km. Ihan paskana loppumatkasta ja huomenna varmasti perse kipeänä.

Korjattu.

Lahetaan rahi Thaimaahan.

Kiva fiilis, fillarilla kevään eka veto. 32km. Ihan paskana loppumatkasta ja huomenna varmasti paikat kipeänä.

Mä oon nyt polkenu aika homona kun perjantaina tuli hommattua uus pyörä; perjantaina 59km, eilen 54km ja tänään 50km :D

Hemmetti kun alkaa olla kämpässä jo nyt kuuma. Miten sitä taas kesäheltellä voi selvitä?

Hemmetti kun alkaa olla kämpässä jo nyt kuuma. Miten sitä taas kesäheltellä voi selvitä?
Mietin samaa juuri äsken. Ja lisäksi nyt kun joutuu (vähintään) päivisin pitämään parvekkeen ovea auki, niin pääsee taas nauttimaan säännöllisesti naapurin tupakoinnista... :wall:

Sama täällä. Ensimmäinen päivä kun piti pistää kattotuuletin päälle. Kaipa sitä kesällä sitten tottuu jo kuumuuteen, kun viime kesänä ei ollut ainakaan ongelmia.

Mä oon nyt polkenu aika homona kun perjantaina tuli hommattua uus pyörä; perjantaina 59km, eilen 54km ja tänään 50km :D

Mun pitäis ostaa uudet ajokengät kun noi halpikset varmaan rajoittaa puhumattakaan että paska lähtökunto alla taas vaihteeksi.

Back
Ylös Bottom