Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon alkanu jo harkita kahvin ostamista, kun tuppaa aina väsyttämään. Aamukahvi vois tehdä terää.
Onneksi äiti lupas keittää iltapäiväkahvit, kun meen käymään.![]()
Mää olin puoli vuotta ilman kahvia, mutta nyt olen taas vahvasti kiinni tässä tavassa. Kaveritkin sanovat, että elämä on taas raiteillaan, kun ellyn asunnossa tuoksuu espresso. :D
Minäkin olen tänään vanhempien kahvipannulla! :D
Olen tosin meinannut pitää tossa 1 kuppi per päivä -tahdissa.Miks helvetissä vapaapäivinä pitää olla tällanen paskasää, alkaako sataa vai eikö ala sataa ja voi vitun vittu.
On se aamukahvi vaan pakollinen. Leikkauksen jälkeen olin noin 1-2vko ilman aamukahvia, ja en ymmärrä miten aamu lähti silloin käyntiin edesOlen tosin meinannut pitää tossa 1 kuppi per päivä -tahdissa.
No mitä sitä totuutta karttelemaan. Jätkä on niin hirvee, että peilit juoksee karkuun, lapset itkee ja mummoille tulee kaihi pelkästä vilkaisusta Judista päin.
Ota lääkkeet jookosta?
Mää en ole ihan noin kohtuukäyttäjä. :D Aamukahvia ilman ei kyllä aivotoiminta pelitä. Oon muutenkin aamu-uninen ihminen, niin ennen aamukahvia ei kommunikoida.

En ole aiemmin tunnustanut tätä, mutta Euroopan talouskriisikin on minun syytäni.
Miksei tää krapula pääty koskaan
Miksei tää krapula pääty koskaan
No sen siitä saa kun dokaa harvemmin kun kerran kuussa. Kyllähän ne lihaksetkin tulis aika kipeeksi jos kävis kerran kuussa salilla ja vetäs aina maksimit.
Onko kairalla muuten koiraa? Näin ykspäivä unta sun piskistä.
Ei ole mitään niin pahaa tässä maailmassa kuin sinä.
+24 varjossa :shortsit: