Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miks helvetissä vapaapäivinä pitää olla tällanen paskasää, alkaako sataa vai eikö ala sataa ja voi vitun vittu.

Oon alkanu jo harkita kahvin ostamista, kun tuppaa aina väsyttämään. Aamukahvi vois tehdä terää.
Onneksi äiti lupas keittää iltapäiväkahvit, kun meen käymään. :rolleyes:

Mää olin puoli vuotta ilman kahvia, mutta nyt olen taas vahvasti kiinni tässä tavassa. Kaveritkin sanovat, että elämä on taas raiteillaan, kun ellyn asunnossa tuoksuu espresso. :D
Minäkin olen tänään vanhempien kahvipannulla! :D

Mää olin puoli vuotta ilman kahvia, mutta nyt olen taas vahvasti kiinni tässä tavassa. Kaveritkin sanovat, että elämä on taas raiteillaan, kun ellyn asunnossa tuoksuu espresso. :D
Minäkin olen tänään vanhempien kahvipannulla! :D

On se aamukahvi vaan pakollinen. Leikkauksen jälkeen olin noin 1-2vko ilman aamukahvia, ja en ymmärrä miten aamu lähti silloin käyntiin edes :) Olen tosin meinannut pitää tossa 1 kuppi per päivä -tahdissa.

On se aamukahvi vaan pakollinen. Leikkauksen jälkeen olin noin 1-2vko ilman aamukahvia, ja en ymmärrä miten aamu lähti silloin käyntiin edes :) Olen tosin meinannut pitää tossa 1 kuppi per päivä -tahdissa.

Mää en ole ihan noin kohtuukäyttäjä. :D Aamukahvia ilman ei kyllä aivotoiminta pelitä. Oon muutenkin aamu-uninen ihminen, niin ennen aamukahvia ei kommunikoida.

No sen siitä saa kun dokaa harvemmin kun kerran kuussa. Kyllähän ne lihaksetkin tulis aika kipeeksi jos kävis kerran kuussa salilla ja vetäs aina maksimit.
Onko kairalla muuten koiraa? Näin ykspäivä unta sun piskistä.

Miksei tää krapula pääty koskaan

I feel u bro! Toki itelle oli ilonen yllätys että krapulan voimakkuus oli ennakoitua alhaisempi mutta silti tää ei nyt jostain syystä mene ohi..

No sen siitä saa kun dokaa harvemmin kun kerran kuussa. Kyllähän ne lihaksetkin tulis aika kipeeksi jos kävis kerran kuussa salilla ja vetäs aina maksimit.
Onko kairalla muuten koiraa? Näin ykspäivä unta sun piskistä.

Mahtava logiikka :D Ja kyllä, mulla on koira. Tommonen mäyräkoira, joka on näköjään nukkunut sikeästi aamulenkistä lähtien. Kuorsaa kuin perkele.

Toivottavasti piät hauskaa, Heatseeker. Olen tosi onnellinen sinun puolesta.

Back
Ylös Bottom