Paljos mahtais mulla olla kalorikulutus kun ikää on 16 painoa 81kg ja pituutta 184cm. Puntteja tulee 4-5 viikkoon + 2-3 aerobista treeniä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljos mahtais mulla olla kalorikulutus kun ikää on 16 painoa 81kg ja pituutta 184cm. Puntteja tulee 4-5 viikkoon + 2-3 aerobista treeniä?
Koska ois järkevää ottaa dieetti? Mietin että onko vielä järkeä ottaa kun oon käyny 6kk salilla nyt ja paino noussut about 11kg niin kannattaisko kesällä ottaa?
Ihan näin selventääkseni niin käykö O'boy kaakaojauho hyvin malton sijasta sekoitettuna hera80 kanssa? Veikkaisen että maku on parempi kaakaojauholla kuin maltolla.
En ite pidä mahottomana sitä, että +-0 tai jopa plussakaloreilla saa poltettua läskiä. Hidasta se on kyllä. Pätkäpaastoamisella ilmeisesti saa aika hyvinki toteutettua tota.
Se pitää paikkansa, ettei läskit vatsoja vemputtamalla hävii ja valitettavasti paikkansa pitää myös se, että siinä eessä on aika paljon enemmänki läskiä ku 1-2kg...
Ihan hyviä liikkeitä oot vatsoille tehny, mut vaihtelun vuoks kannattaa kokeilla miten tämmönen toimis.
A1 Dragon Flags 3xmax
B1 Voimapyörä 3x12-15
B2 Polvien nosto telineessä/roikkuen tai perus rutistukset/linkkarit (superina fillarin kanssa, tuplaten toistoja)
C1 Jalkojen nosto roikkuen 3xmax
Eli teet vaikka treenin päätteeks kolmesti viikossa a, b tai c treenin vatsoille, ihan fiiliksellä valiten. Jos siltä tuntuu, ettei vinot saa osumaa tarpeeks, ni painoilla russian twistejä vaihtelevilla rytmeillä.
1600-1800kcal 18-vuotiaalle miehenalulle on aivan liian vähän ellet ole kääpiö.Vaikka 1600-1800kcal pv 18vuotiaalla pojan alulla?
Tavoitteista riippuen. Laske suuntaa antava kulutus esimerkiksi tuolla-> www.kalorilaskuri.fi ja siihen päälle sitten esimerkiksi +500kcal mikäli tarkoitus on kasvattaa lihasmassaa. Diettaamaan en noilla mitoilla alkaisi, mutta jos tuntuu että on ylimääräistä, syö hyvin esimerkiksi +-0 kcal ja treenaa kovaa niin kehonkoostumus muuttuu varmasti.Se on kyl totta, mutta en oo kääpiö. Joten täytyypä nostaa ne normaaleiks, onko ehdotuksia mitat jotai 65-66kg 175cm
1g rasvan palamiseen kuluu 2 kcal.