Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mä oon törmänny nyt kahtena päivänä salilla sellaseen pariin jotka nuolee toisiaan ihan taukoamatta. Äijä vääntää hauissarjaa ja nainen kattoo vieressä vittu vettä valuen ja hyökkää sarjan loputtua suoraan kaulaan kiinni ja siitä se lääppiminen alkaa. Käden käy ympäri kroppaa ja nuollaan siitä naamalta viimeisetkin hikipisarat puhtaaksi, välillä toki mennään eroottisen hitaasti kättä ikään kuin hivuttaen perseeltä vatsan kautta hartioihin ja kaulaan. Ja eikun uutta sarjaa ja taas tämä saatanan huuhkaja on siinä silmät kiiluen odottamassa että unelmien urho irroittaa nuo jumalaiset kouransa noista helvetin käsipainoista ja antaa perseelle kyytiä. Oikein vituttaa katsoa vierestä tollasta, pusun vois heittää sillon ja toisen tällön jos ollaan oikein vitun rakastuneita, mutta siis jumalauta tuo on kuin suoraan jostain art of sex videoista mutta vaatteet päällä.

Olis ees kaunis pari, mutta se akka on ihan saatanan ruma. Ja sen äijän nenä on liian iso sen naamaan.

Nainenhan vain pitää miehensä testotasoja yllä. Rankan treenin aikana testotasot laskevat hetkellisesti ja tuohan on täysin natutapa pitää testoja korkealla;)

Haha, tuollasta käytöstä voisi odottaa joltain varhaisteineiltä, mutta jos ovat jo kolmissakymmenissä... No joku arvelikin jo, että testotasojahan siinä vaan buustitaan. :rolleyes:

Sellainen ärsyttää, kun samassa porukassa on esim. 2 tyyppiä ja ne varaa kummatkin penkkipunnerruspaikat itselleen. Sitten jutellaan 5 minuuttia sarjojen välissä. Voisivat ihan hyvin tehdä samassa penkissä, mutta ilmeisesti painojen lisääminen/pois ottaminen on liian vaikeaa. Samaa näkee myös kyykkypaikkojen kohdalla (salilla vain 3).

Meet seuraaval kerral siihen vieree ja rykäset vähän kurkkuu, et saat niiden huomion. Sitten sanot miehel: "Hei voiks lainata tota mullekki vähäks aikaa, ku alkaa tulee hiki ja hikiriepu unohtu kotiin"

Eiii välttämättä kannata jos se nainen on kuvauksen kaltainen mursu. Sillä se saattaa lainatakkin sitä ja sitten on sulla kaksi vaihtoehtoa. Kestää mursun nuolenta kuin mies tai luikkia takaviistoon aika helvetin nopeesti. :evil:

Kamalin ihmisryhmä salilla taas tuli häiritsemään treeniä: läskit ämmät. Niillä oli ilmeisesti jotkin prinsessaleikit käynnissä, kun toinen leikki ohjaajaa. Toinen oli vain oma avuton itsensä. Tein penkkipunnerrusta käsipainoilla ja tietenkin ne menee sarjatauolla tekee yhden jalan kyykkynytkytystä siihen penkille. Kun tuun takas toisesta laitteesta, niin kysyn, että voisivatko siirtyä toiseen penkkiin. Eivät kuulema voineet, koska muut penkit olivat vinopenkkejä. Laskin sitten yhden alas ja sanoin, että nyt on vaakatasossa, niin meni liikaa ja sitten mun olis pitänyt siirtää se sivummalle, että mahtuisivat paremmin tekemän siinä. Kun kerroin, että olin siinä tekemässä kylläkin ensin, niin alkoi syyttely, etten ollut tehnyt sitä selväksi etukäteen. Siltikään eivät siirtänee läskejään toiselle penkille, vaan joka kerta kun tulin takaisin punnertamaan, niin siinä olivat ähkimässä ja aina yhtä nihkeetä päästä tekemään omaa sarjaa. Ei minkäänlaista huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, vain omaan napaan tuijottamista.

@darvinisti. Seuraaval kerral ilmota kaikille, mitä meinaat salilla tehdä. No ei kannata. Siin menis aikaa ja iha varmaa joku suuttuis tollasest varamisest ja luulis sua jokski douchebagiks. No ehk se o oletettavaa et läskit et jaksa liikkuu. Muutenki kummallista et ees salille o päässy. Siitä niille plussaa vaikka muute miinusta.

Nyt jo pariin kertaan on tultu kesken raskaan julle-/kyykky-/vetosarjan kaivelemaan telineestä jotain lukkoja, painoja tai tankoja (lojuvat lattialla vetopaikan edessä). Voisi kuvitella, että malttaisi parikytä sekuntia odottaa sarjan loppuun ennen viereen tunkemista. Ärsyttää pitää taukoa jossain neljän toiston sarjassa, kun tungetaan melkein iholle etsimään "sitä oikeaa" lukkoa/whatever.

Nyt jo pariin kertaan on tultu kesken raskaan julle-/kyykky-/vetosarjan kaivelemaan telineestä jotain lukkoja, painoja tai tankoja (lojuvat lattialla vetopaikan edessä). Voisi kuvitella, että malttaisi parikytä sekuntia odottaa sarjan loppuun ennen viereen tunkemista. Ärsyttää pitää taukoa jossain neljän toiston sarjassa, kun tungetaan melkein iholle etsimään "sitä oikeaa" lukkoa/whatever.

+1

Oon nyt yrittäny alotella tekemään yhden jalan maastavetoa, ja kun tasapaino + tekniikka muutenkin vielä hakusessa niin ei se ainakaan helpota kun sarjan aikana jengi kävelee ihan takaa ohi ja kopauttaa siihen taaksepäin ojentuvaan jalkaan. Tää on varmasti vaan ajattelemattomuutta mutta luulis ettei ois kovin vaikeeta kiertää vähän kauempaa. Toistaseks oon keskittyny tekemään pienillä painoilla ja hiomaan tekniikkaa niin ei oo ihan älyttömästi haitannut, mut helposti tossa käy tosi pahasti.

Kamalin ihmisryhmä salilla taas tuli häiritsemään treeniä: läskit ämmät. Niillä oli ilmeisesti jotkin prinsessaleikit käynnissä, kun toinen leikki ohjaajaa. Toinen oli vain oma avuton itsensä. Tein penkkipunnerrusta käsipainoilla ja tietenkin ne menee sarjatauolla tekee yhden jalan kyykkynytkytystä siihen penkille. Kun tuun takas toisesta laitteesta, niin kysyn, että voisivatko siirtyä toiseen penkkiin. Eivät kuulema voineet, koska muut penkit olivat vinopenkkejä. Laskin sitten yhden alas ja sanoin, että nyt on vaakatasossa, niin meni liikaa ja sitten mun olis pitänyt siirtää se sivummalle, että mahtuisivat paremmin tekemän siinä. Kun kerroin, että olin siinä tekemässä kylläkin ensin, niin alkoi syyttely, etten ollut tehnyt sitä selväksi etukäteen. Siltikään eivät siirtänee läskejään toiselle penkille, vaan joka kerta kun tulin takaisin punnertamaan, niin siinä olivat ähkimässä ja aina yhtä nihkeetä päästä tekemään omaa sarjaa. Ei minkäänlaista huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan, vain omaan napaan tuijottamista.

fat bitches need to stop being fat bitches

Mua ärsyttää oikeesti kun jotkut pissaliisat varaa niitä painoja itselleen vinon pinon ja vitkuttelee niitä! Ei olis kauheen iso vaiva pitää niitä telineissä ja ottaa vasta kun tarvitsee, hyötyliikuntaa kävellä muutama askel peilin eestä pälyilemästä. Ärsyttää kysyä, että tarviitko noita kaikkia ja saanko "lainata" noi tosta.

Ja sitten kun ne jätetään kans sinne lattialle kun on lopetettu.

Se potuttaa kun selkäliikketä ei saa tuntumaan.Oon laittanu painoja vähän jotta saisin lavat yhteen ja mielestäni saan, mutta silti ei ala tuntumaan selässä vaan haukat alkaa väsymään : ( olen myös videoita kattonut ja mielestäni tehnyt niitten mukaa muttai ei onnistu.Ehkä pitää vaan jatkaa yrittämistä ja toivoa, että alkaa onnistumaan.

Arvon PT:t! Kun ohjaatte niitä asiakkaitanne ja haluatte esitellä laitetta, niin suotavaa olisi kysyä ko. laitetta käyttävältä reilusti "voiko tehdä välissä" sen sijaan, että mitään sanomatta tungette koneelle. Vielä suotavampaa on, että laitatte käytön jälkeen säädöt edes jotakuinkin samoiksi kuin mitä konetta aikaisemmin ja edelleen käyttävällä on. Ei mulla tällä kertaa muuta. Kiitos.

Se potuttaa kun selkäliikketä ei saa tuntumaan.Oon laittanu painoja vähän jotta saisin lavat yhteen ja mielestäni saan, mutta silti ei ala tuntumaan selässä vaan haukat alkaa väsymään : ( olen myös videoita kattonut ja mielestäni tehnyt niitten mukaa muttai ei onnistu.Ehkä pitää vaan jatkaa yrittämistä ja toivoa, että alkaa onnistumaan.

Mullakin on joskus (ei aina) tollasta. Alataljassa ja kulmasoudussa saan sen tuntumaan aika hyvin, kun pidän painoa paikallaan jonkun aikaa siinä supistusvaiheessa ja rutistan oikeen täysillä. Jos hauikset alkaa vaan väsymään, vetoremmien käyttö voi auttaa.

Itteä ei ole koskaan kyl hauikset estäny kulmasoutuu, mut ootko kattonu ton kulmasoutu threadin täällä? Myös M&M Gymlogissa se o videolle kuvattu. Sen ku tajuaa, nii saa tuntumaa selkää. En sit yhtää osaa sanoa onko vika jossai muussa. Varmin vaihtoehto on kuvata sarja ja laittaa tänne kysymyksellä varustettuna. Eiköhä joku konkari nää virheet.

Arvon PT:t! Kun ohjaatte niitä asiakkaitanne ja haluatte esitellä laitetta, niin suotavaa olisi kysyä ko. laitetta käyttävältä reilusti "voiko tehdä välissä" sen sijaan, että mitään sanomatta tungette koneelle. Vielä suotavampaa on, että laitatte käytön jälkeen säädöt edes jotakuinkin samoiksi kuin mitä konetta aikaisemmin ja edelleen käyttävällä on. Ei mulla tällä kertaa muuta. Kiitos.

Tähän sama. Välillä tuntuu että PT:t kuvittelevat olevansa jotenkin etuoikeutettuja salilla kun kerran ovat töitä tekemässä. paskanvitut.

Back
Ylös Bottom