Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perkele tätä aikaansaamattomuutta.

Mulla kans, tosin solkusta, ja pakaran alla sellaset tooosi nätit läntit, kaikkein hienointa on kikattaa näille yksin himassa :D :D

Kerro toki lisää.

Kerro toki lisää.

No ei noista oikein saa revittyä lisää juttua, eikä enää nauratakkaa ku tajusin että noihan jää ehkä koko kesäks jos oikee huonosti käy. Joten huonossa asennossa ollu solkussa. Mun pakarat on lihonu ku jää jotain fucking varjoalueita :D

No ei noista oikein saa revittyä lisää juttua, eikä enää nauratakkaa ku tajusin että noihan jää ehkä koko kesäks jos oikee huonosti käy. Joten huonossa asennossa ollu solkussa. Mun pakarat on lihonu ku jää jotain fucking varjoalueita :D

Hieman askarruttaa että onko nyt kyseessä juuri sellaiset kun kuvittelin. Eiks ne varjot kerro että sulla on perse. :D

Jos ei oo kuvia, niin ei uskota ;)

Ne hävis jo. :( Mutta kyllä nassu sai vähän väriä pintaan.

Mulla kans, tosin solkusta, ja pakaran alla sellaset tooosi nätit läntit, kaikkein hienointa on kikattaa näille yksin himassa :D :D

Oot sinäkin.... :D Mä säästän solkun sateisille päiville.

Saas nähä mitä tästäkin tulee....tein lihamurekkeen, enkä oikein ajatellut mitä siihen laitan, laitoin vaan. Nyt siinä on jopa kebab-kastiketta, tomaatti-chilikastiketta, mausteita, suolakurkkua ja päälle lorautin ruokakermaa. Sivulle viskoin valkosipulin kynsiä ja sipulilohkoja sekä kirsikkatomskuja. :rolleyes: Oisko joku keitetty pasta toimivaa tuollasen kanssa?

Voi mikä ihana kevät<3 Mullakin on rusketusrajat kaulassa ja ranteissa:D Hetken mietin jos salin & ~13km pikkukävelyn lisäksi viel lähtis polkemaan mummolle, mut laitoinkin grillin päälle ja korkkasin yhden sunnuntaioluen:D Huomattavasti vähemmän katabolista:D

Mikä on ehkä hirveintä kun on jo ihan täynnä ja syö pahoinvoinnin aallonharjaa ratsastaen? Se, kun pihvissä on joku uskomaton jänne+luunpala -kombinaatio. Hyiiiiii... :urjo:

Haha, ei helekatti. Selailin tässä pakkista ja ajauduin tuonne treeni-osion pyllyketjuun. Siinä sitten lueskelin kommentteja ja pisti silmään "Wau mikä takamus?" No sen enempää miettimättä pitihän se syöksyä jhulmin blogiin kattomaan että mikä mikä. No siellä oli meloni ja ketjussa puhuttiin kukkahattutädeistä. Silti klikkasin artikkelissa olevaa lähdettä ja rullasin alaspäin, jossa oli (ilmeisesti) naisen sivuprofiili pepusta. Sitä klikuttelin siinä no ei aukea ja klikkasin linkkiä, josta paljastui että tutkimuksen luku on maksullista. JA PAM!? Sitten iski päähän, että mitä helvettiä mie teen?! Yritän ettiä jotain perseenkuvia tajuamatta, että se on pannassa ihan täysin. :wtf: Näin se alitajunta ohjaa... :face:

Teemalla voitte ihailla pätkiä Rovaniemen kauniista luonnosta ja Lapland studiosista jotain juttua. ;)

No okei, ehkä mä nyt ymmärrän mösjöö Möykkystä hieman paremmin.

megan-fox-italian-motorcycle-1280x800.webp

Pöytäkone meni ja hajos. :( Oon sit miniläppärin varassa toistaiseksi. Mä niiiiin toivon, et tää selviäis virtalähteen vaihdolla eikä mun tarttis alkaa ostamaan uutta konetta ihan vielä.

Juo kylmää vettä. Semmonen puoli litraa viiva litra yleensä riittää. Eikä tarvitse välttämättä juoda pää alaspäin.

Back
Ylös Bottom