Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:haart: silti, ja ilmottele, ku oot Turussa taas käymässä :)

Toki :)

Ihanaa, joku muukin hoitaa masennustaan shoppailulla :D Miuta alkanu kans ahistaa ja masentaa tää kevät ku töissä on perseestä jo kouluhommat ei etene (eikä kyl oikeastaan mikään muukaan miun elämässä etene) niin päätin repästä sit ja tilata 400 eurolla Better Bodiesin vaatteita. Sillä tuloksella, että tili on nollissa eikä kuu ole edes lopussa :D Mut ainakin miulla on helvetin mageet treenikuteet :haart:

Miten muutenkaan masennusta hoidetaan? :D Mulla ei oikeasti ole edes rahaa shoppailla. Tappelen talla hetkella jaljella olevan vuokran (2kk) maksusta ja jos en saa vuokrasta alennusta homeongelmien takia, olen vahan pulassa koska mulla ei ole varaa maksaa koko summaa. Olisi ollut, ellen olisi ostanut mekkoa ja kenkia :rolleyes: Onneksi olen melko varma etta asia ratkeaa edukseni...

2 jaksoa Apprenticea katsottu, nyt nukkumaan. Oita!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Tän saa kuunnella.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta!

Maanantain aattoa pukkaa.

No ei ollu kovin hyvää Amarillossa. Pihvi oli kyllä paksu, mutta siinäpä se. Sekin poltettu osittain ja pekonit täysin mustia. Ei mitään salaattia sisällä ja kastiketta liraus. Salaatti oli kuitenkin päätetty laittaa lautaselle. Ranskalaiset puolikypsiä ja niitäkin vain muutama... Ennen oli parempaa. Onkohan lie sinne tullut joku uus kokki. :jahas:

Onneksi noissa on semmoinen vaihtoehto, että jos saa huonoa ruokaa, ei tarvi enää mennä.

Oho! Minä ylhäälllä sunnuntaina tähän aikaan ja ilman darraa. Puolet tästä päivästä istutaankin sitten autossa.

Huomenta !

Ulkoilua kera muksujen ja sit reisien/pohkeiden & olkapäiden pumppailua :)

Skädäbäs skädäbäs, jos söis, pesasis ikkunat, hengailis vähän, taas vähän söis, hengailis taas vähän ja lähtis salille reenaan phjersettä. Vitja kiva viikonloppu, yhtä syömistä ja hengailua. Elämä ilman krapulaakin voi olla kivaa.

Huomenta!
Onneksi noissa on semmoinen vaihtoehto, että jos saa huonoa ruokaa, ei tarvi enää mennä.

Tämä on aivan totta. Harmi vain, että enne sielä on ollut oikein maittavat muonat.

Minäkin kävin penskojen kanssa ulkona pari tuntia kuraleikeissä. Voi taas sitä riemua, kun tehtiin rinteeseen liruja ja polettiin paskassa oikein kutkulleen! Yön olin metässä taas ja tarvinneeko tuota sanoa, että viihdyin. Mänen ensi yöksikin.

Jossain vaiheessa ne yleensä se laatu vaan tuppaa heikkenee. Varsinkin sen jälkeen kun ihmiset on löytänyt ravintolan.

Vihjailetko, että Amarillo ois jotenkin uus liike täällä. :D Mutta oli miten oli, näköjään se laatu voi heiketä olis syy sitten mikä vain.

Huh, vihdoinkin sain aikaseksi tehdä sen, mikä olisi pitänyt tehdä ehkä jo joskus viikko-pari sitten... Nyt on pihanurmikko leikattu! Että osaakin olla ärsyttävää puuhaa, varsinkin kun ruohonleikkuri on vanha ruosteinen työnnettävä riivinrauta. Naapurin sedän oli tietenkin pakko tulla vielä siihen kuittailemaan, kun epätoivoisesti hinkkasin etupihan viidakkoa. :jahas:

Ensi viikolla olisi yötyön vuoro, ihan kun ei muutenkin olisi viime aikoina ollut tarpeeksi vitutusta ilmassa. :puntti:

Huh oli aikamoinen päivä eilen, tais tulla pari olutta juotua :D On muuten mahtava paikka tuo Rymy Eetu Helsingissä; litran kolpakoita, live-musiikkia ja hyvää menoa. Kohta saunaan pesemään eilisen synnit pois.

Back
Ylös Bottom