Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huh, vihdoinkin sain aikaseksi tehdä sen, mikä olisi pitänyt tehdä ehkä jo joskus viikko-pari sitten... Nyt on pihanurmikko leikattu! Että osaakin olla ärsyttävää puuhaa, varsinkin kun ruohonleikkuri on vanha ruosteinen työnnettävä riivinrauta. Naapurin sedän oli tietenkin pakko tulla vielä siihen kuittailemaan, kun epätoivoisesti hinkkasin etupihan viidakkoa. :jahas:

Ensi viikolla olisi yötyön vuoro, ihan kun ei muutenkin olisi viime aikoina ollut tarpeeksi vitutusta ilmassa. :puntti:

Pakko taas kerran todeta, että mulla on kyllä hivenen vilkas mielikuvitus.

Ja kiitokset vielä ymmärryksestä kaikille ohitetuille:piis:

1,5 tuntia arskailua ulkona w/ BTD, rusketusrajat ahh. :haart:

Eilen oli kyllä kova päivä. Kolmet treenit, saunailta ja sitten tyhmyyksissäni join pari kaljaa samalla, niin tulin humalaan.

Paistaako siella kovastikin aurinko kun tuntuu etta kaikki ovat olleet jossain terassilla tai muuten ulkoilemassa? Taalla mennaan kivasti taas intervalleissa. Aurinkoa, pilvista, melkein sataa, aurinkoa, pilvista jne. Kohta alkaa varmaan sataa. Taas.

Pakko taas kerran todeta, että mulla on kyllä hivenen vilkas mielikuvitus.

:D Tuo mun ruohonleikkuri on tosiaan sellaista mallia, jolla joutuu edestakaisin lykkimään moneen kertaan. Ja jos yhtään on pidempää kasvustoa, se tietysti iskee jumiin. Mähän olen ihan surkea noissa pihatöissä muutenkin ja sekös naapureita ärsyttää... Saavat kyllä mun puolesta tänäkin kesänä käydä varastamassa voikukat mun pihalta juurineen, en ajatellut niille itse tehdä mitään. :D

Hitto menee kyllä aina nää juomisen jälkeiset päivät kaikkeen puuhasteluun. Tässä on kyllä imuroitu ja pesty pyykkiä, mutta opiskelua ei saa alotettua mitenkään.

Paistaako siella kovastikin aurinko kun tuntuu etta kaikki ovat olleet jossain terassilla tai muuten ulkoilemassa? Taalla mennaan kivasti taas intervalleissa. Aurinkoa, pilvista, melkein sataa, aurinkoa, pilvista jne. Kohta alkaa varmaan sataa. Taas.

Clear blue sky! :D Eli paistaa joo :haart:

Ehkä vuoden paras treeni takana.. Parin minuutin lämmittelyt kapeeta penkkiä ja suorilta takas himppeen - Ei vaan kiinnosta :jahas:

Kiva lukea, että kovakuntosetkaan ei aina jaksa.

:D Tuo mun ruohonleikkuri on tosiaan sellaista mallia, jolla joutuu edestakaisin lykkimään moneen kertaan. Ja jos yhtään on pidempää kasvustoa, se tietysti iskee jumiin. Mähän olen ihan surkea noissa pihatöissä muutenkin ja sekös naapureita ärsyttää... Saavat kyllä mun puolesta tänäkin kesänä käydä varastamassa voikukat mun pihalta juurineen, en ajatellut niille itse tehdä mitään. :D

Oles nyt kunnolla siinä.

Back
Ylös Bottom