Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun paino alkaa ny sit 63:lla. Voihan helevetti. Kai tässä on nyt pakko alkaa kattomaan noitten syömisten perään ja jättää herkut veks. :curs:
Ei laihduta! Mie en laihduta, vaikka pitää kohta laittaa 10kg reppu selkään tasapainottaa. Äitiysmekkoja olen kattonu, että viittii salilla käydä. Pysyypähän sinkkuna kun on pikkasen pläski. Kun on tarpeeksi vararavintoa, niin ei naikkoset pääse tarpeeksi lähelle, että edes kuulis mitä net puhhuu. :hyvä:
Ei laihduta! Mie en laihduta, vaikka pitää kohta laittaa 10kg reppu selkään tasapainottaa. Äitiysmekkoja olen kattonu, että viittii salilla käydä. Pysyypähän sinkkuna kun on pikkasen pläski. Kun on tarpeeksi vararavintoa, niin ei naikkoset pääse tarpeeksi lähelle, että edes kuulis mitä net puhhuu. :hyvä:
Hyvä, sovitaan että me ei ainakaan laihduteta niin pysytään paremmin sinkkuina!
Paremminhan toki hcbb-elämäntyylillä sinkkuna pysyy. Ellei satu salilla olemaan harvinaisen aloitekykyisiä naisihmisiä
En osaa nyt ajatella asioita oikein päin, menee kaikki arviot väärään suuntaan :(
Mitäs arvioit? Jos on matematiikkaa, niin lyhyt versio riittää.
Taidanpa käydä kohta kaupassa ja alkaa motivoitumaan selkätreeniin painonnostoa katsomalla http://livetv.ru/en/allupcomingsports/48/
Matikkaa joo. On jono jatkuvia funktioita, joka suppenee pisteittäin ja sitte pitäs saada osotettua, että rajafunktion jatkuvuuspisteiden joukko on tiheä. Aattelin siinä jotain vastaoletusta käyttää, mutta en nyt keksi miten saan sen ristiriidan kaivettua esiin.
Mää niin hajoisin tuommosiin tehtäviin. Onneks sain suoritettua kaikki pakolliset matikan kurssit jo :D
Tämmösiä tehtäviä on tullu mietittyä niin paljon :D Tääki on kyllä sinänsä ihan mielenkiintonen, mutta nyt alkaa ärsyttää ku oon miettiny jo varmaa 1,5 tuntia, mutta ei oo oikee edenny mihinkää.
Matemaatikko töissä on varmaan vähän ku Al Bundy töissä sillä erotuksella, että matemaatikon päässä liikkuu jotain
Niin aggre.. Hajoa aamuihis Kaira! :D
Hyvä, sovitaan että me ei ainakaan laihduteta niin pysytään paremmin sinkkuina!
Taidanpa käydä kohta kaupassa ja alkaa motivoitumaan selkätreeniin painonnostoa katsomalla http://livetv.ru/en/allupcomingsports/48/

Onko kukaan muu just nyt älästi?