Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syön pimeässä joten en näe mitä syön; onko jotain vialla jos yksi seiti suullinen maistui metsälutikalta?

Mun mielestä se riippuu paljon siitä miltä metsälutikka maistuu

Nytkymistä ja nytkymistä, riippuu miten sen ottaa. Jonkinlaista keinumista se kait enempikin on, ja itekin kävin aina aikasemmin yleensä vain tanssimassa ulkona. Oi niitä aikoja, pysyi muuten linjatkin kunnossa hyvin kun tanssi joka kerta ittensä hikeen ja sen 3-4 tuntia melkein putkeen. Hiton heavy metal minkä teit. :D

Vois joskus mennä ulos ihan tanssimisen takia jonnekin klubille, start mukaan.

No ei huonompi idea lähteä porukalla tanssimaan. Tosin aika kovat kinastelut tulee musiikista. Mitkään karstakeuhkomaiset teknoliikkeet ei tällä kankeudella suju:D. Missä karstis muuten on ku ei oo näkyny viestejä?

No ei huonompi idea lähteä porukalla tanssimaan. Tosin aika kovat kinastelut tulee musiikista. Mitkään karstakeuhkomaiset teknoliikkeet ei tällä kankeudella suju:D. Missä karstis muuten on ku ei oo näkyny viestejä?

Liukastui banaaninkuoreen kait...

Miksi tanssimisen yhteydessä pitäis kinastella musiikista? Tanssii silloin kun tanssittaa ja aika lailla kaikkea ne nykysin taitaa noissa klubeilla soitella. Mut tiiän noi muutamat dj:t, jotka tuolla soittelee letkeetä musaa, joten niiden mukaan voi yrittää suunnistaa.

Liukastui banaaninkuoreen kait...

Miksi tanssimisen yhteydessä pitäis kinastella musiikista? Tanssii silloin kun tanssittaa ja aika lailla kaikkea ne nykysin taitaa noissa klubeilla soitella. Mut tiiän noi muutamat dj:t, jotka tuolla soittelee letkeetä musaa, joten niiden mukaan voi yrittää suunnistaa.

No mä oon suht kaikkiruokanen mutta toi tekno ja konemusiikki ei vaan jotenkin toimi yhtään. Tulee tyhmä olo tanssilattialla jos tulee tollasta ja sitten pitäs vaan jotenkin heilua kovaan tahtiin joka suuntaan. Tosin oon aikanaan ollu kova Prodigy fani ja kai sekin jonkin sortin konemusiikiksi lasketaan. Ja sama homma Faithlessin kanssa.

No mä oon suht kaikkiruokanen mutta toi tekno ja konemusiikki ei vaan jotenkin toimi yhtään. Tulee tyhmä olo tanssilattialla jos tulee tollasta ja sitten pitäs vaan jotenkin heilua kovaan tahtiin joka suuntaan. Tosin oon aikanaan ollu kova Prodigy fani ja kai sekin jonkin sortin konemusiikiksi lasketaan. Ja sama homma Faithlessin kanssa.

Prodigy ja Faithless onkin klassikkoa, mut periaatteessa en tarkoittanut tuonlaista musaa. Enempi just sellaista letkeempää, reggae, dancehall, rnb, hip hop jne-tyyliä. Sitä nyt on kiva tanssia. :) Jos nyt vähän taputtais itteensä olkapäälle, niin veikkaisin osaavani jopa tanssia.

Kyllä mäkin uskon olevani tanssilattioiden travolta mutta ei taida kovin moni olla samaa mieltä:D. 60luvun pop/rock ja 70luvun disco ois kyllä aika kova kombo mutta tollasta soitetaan tuskin missään. Skidinä just 18v täytettyä tuli käytyä joka vkonloppu kallion Josassa jossa soitettiin pelkkää 60-80lukua. Huikea mesta mutta suljettiin varmaan 8-9vuotta sitten.

Kyllä mäkin uskon olevani tanssilattioiden travolta mutta ei taida kovin moni olla samaa mieltä:D. 60luvun pop/rock ja 70luvun disco ois kyllä aika kova kombo mutta tollasta soitetaan tuskin missään. Skidinä just 18v täytettyä tuli käytyä joka vkonloppu kallion Josassa jossa soitettiin pelkkää 60-80lukua. Huikea mesta mutta suljettiin varmaan 8-9vuotta sitten.

http://popkellari.fi/

No ei sinällään yllätä etten oo ikinä kuullutkaan mutta millon tollanen on tullut?

Joku reilu vuosi sitten kait, en ole ihan varma. Jostain syystä aloin saamaan infopostia niiltä ja siten edes tiesin sen olemassaolosta. Entisen Copacabanan tiloissa on.

Joku reilu vuosi sitten kait, en ole ihan varma. Jostain syystä aloin saamaan infopostia niiltä ja siten edes tiesin sen olemassaolosta. Entisen Copacabanan tiloissa on.
Joo piti kattoa googlemapista ja vaikka tosta tulee useinkin käveltyä ohi niin enpä oo pannu merkille. Tosin kun käy sen kerran-kaksi vuodessa yökerhoissa niin ei ihmekkään jossen oo kuullu. Voi olla jopa ihan viihdyttävä konsepti kaikkien seduloiden keskellä.

Pitäsköhän sitä alkaa luovuttamaan ja siirtyä untenmaille. Väsytä ei vieläkään mutta tuskin se uni tässä sohvalla tulee.

Pitäsköhän sitä alkaa luovuttamaan ja siirtyä untenmaille. Väsytä ei vieläkään mutta tuskin se uni tässä sohvalla tulee.

Mä taidan kans, kattelen tän pätkän loppuun ja sitten unille.

Öitä vaan!

Iron Sky yönäytös ja hällässä parit pitkät.. Siitä oli tämä lauantai-ilta tehty, ei häävi muttei parempaakaan saanu aikaiseksi. Vois pistää koisiin pikkuhiljaa..

Sunnuntaita kaikille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lunta tupaan! Siellähän sattaa oikein kunnolla. Oisko tommonen vajaa kymmenen sentin kerros valakosta kesänsurmaa.

Kesäbaanat mielessä...
[video=youtube_share;2WPCLda_erI]http://youtu.be/2WPCLda_erI[/video]

Back
Ylös Bottom