Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun paino alkaa ny sit 63:lla. Voihan helevetti. Kai tässä on nyt pakko alkaa kattomaan noitten syömisten perään ja jättää herkut veks. :curs:

Ja tääl ei sada lunta. Täällä paistaa aurinko ja ne on lupailleen + 10 astetta. Tänään rillataan. :)

Siis ihan kaikki laihduttaa, tässä tulee paineita ja ulkopuolisuuden tunnetta jos ei ala laihduttaa. Muuten pikku vinkki, jos olet edellisenä iltana hapottanut pohkeet huolella, niin ei kandee laittaa korkosaappaita seuraavaksi päiväksi..just arvon pitäiskö ottaa buranaa että voi lähteä pyöräilemään....

Ei laihduta! Mie en laihduta, vaikka pitää kohta laittaa 10kg reppu selkään tasapainottaa. Äitiysmekkoja olen kattonu, että viittii salilla käydä. Pysyypähän sinkkuna kun on pikkasen pläski. Kun on tarpeeksi vararavintoa, niin ei naikkoset pääse tarpeeksi lähelle, että edes kuulis mitä net puhhuu. :hyvä:

Ei laihduta! Mie en laihduta, vaikka pitää kohta laittaa 10kg reppu selkään tasapainottaa. Äitiysmekkoja olen kattonu, että viittii salilla käydä. Pysyypähän sinkkuna kun on pikkasen pläski. Kun on tarpeeksi vararavintoa, niin ei naikkoset pääse tarpeeksi lähelle, että edes kuulis mitä net puhhuu. :hyvä:

Hyvä, sovitaan että me ei ainakaan laihduteta niin pysytään paremmin sinkkuina!

Paremminhan toki hcbb-elämäntyylillä sinkkuna pysyy. Ellei satu salilla olemaan harvinaisen aloitekykyisiä naisihmisiä

En osaa nyt ajatella asioita oikein päin, menee kaikki arviot väärään suuntaan :(

Tämä on tällä sovittu!

Paremminhan toki hcbb-elämäntyylillä sinkkuna pysyy. Ellei satu salilla olemaan harvinaisen aloitekykyisiä naisihmisiä

Harvoinpa tuota noita naisia edes tapaa, joten saapihan tuota ollakki. :D

Mitäs arvioit? Jos on matematiikkaa, niin lyhyt versio riittää.

Taidanpa käydä kohta kaupassa ja alkaa motivoitumaan selkätreeniin painonnostoa katsomalla http://livetv.ru/en/allupcomingsports/48/

Matikkaa joo. On jono jatkuvia funktioita, joka suppenee pisteittäin ja sitte pitäs saada osotettua, että rajafunktion jatkuvuuspisteiden joukko on tiheä. Aattelin siinä jotain vastaoletusta käyttää, mutta en nyt keksi miten saan sen ristiriidan kaivettua esiin.

Matikkaa joo. On jono jatkuvia funktioita, joka suppenee pisteittäin ja sitte pitäs saada osotettua, että rajafunktion jatkuvuuspisteiden joukko on tiheä. Aattelin siinä jotain vastaoletusta käyttää, mutta en nyt keksi miten saan sen ristiriidan kaivettua esiin.

Mää niin hajoisin tuommosiin tehtäviin. Onneks sain suoritettua kaikki pakolliset matikan kurssit jo :D

Mää niin hajoisin tuommosiin tehtäviin. Onneks sain suoritettua kaikki pakolliset matikan kurssit jo :D

Tämmösiä tehtäviä on tullu mietittyä niin paljon :D Tääki on kyllä sinänsä ihan mielenkiintonen, mutta nyt alkaa ärsyttää ku oon miettiny jo varmaa 1,5 tuntia, mutta ei oo oikee edenny mihinkää.

Tämmösiä tehtäviä on tullu mietittyä niin paljon :D Tääki on kyllä sinänsä ihan mielenkiintonen, mutta nyt alkaa ärsyttää ku oon miettiny jo varmaa 1,5 tuntia, mutta ei oo oikee edenny mihinkää.

Matemaatikko töissä on varmaan vähän ku Al Bundy töissä sillä erotuksella, että matemaatikon päässä liikkuu jotain

4c2d6db7_Al-Bundy-Shoes.png

Matemaatikko töissä on varmaan vähän ku Al Bundy töissä sillä erotuksella, että matemaatikon päässä liikkuu jotain

Suunnilleen joo, ainakin siinä vaiheessa kun ei vaan keksi mitään :D

Niin aggre.. Hajoa aamuihis Kaira! :D

Enkä hajoo :D Kävin mp-messuilla Hippoksella kattelemassa kaikenlaista. Oli siellä pari sellastakin pyörää, millä voisi nähdä itsensä ajelemassa.

Minäkään en kyllä laihduta. Lisää vaan läskille ruokaa naamaan. Jossain vaiheessa voi siistiä vähän tai kattoo nyt mitä keksitään jos jotain valmennusjuttuja saa aikaiseksi. Mutta laihduttamaan en rupea! EN!

Onko kukaan muu just nyt älästi?

Tulis varmaan sanomista täällä töissä jos olisin. Parempi vaan pitää valkoinen takki kiltisti päällä ja ne housutkin siellä alla jalassa.

Tuntematon työkaveri oli jättänyt mun pöydälle kosmetiikkaa, jotain ryppyvoide näytteitä taitaa olla, olikohan tuo taas joku vihje työmiehiltä... :jahas:

Back
Ylös Bottom