Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis oletko syönyt 4732kcal?? Ihan ruuasta?? Vai mitä oikein söit? Olen kade. Mun plussakalorikausi kusee niin paljon etten viitsi edes laskea, koska en koskaan edes pääse plussalle todellisuudessa, vaikka söin trullien suklaatkin melkein kaikki (en sittenkään jaksanut herätä kun ne tuli).

Mutta voiko olla parempaa sunnuntai-iltaa: sauna & suklaaolutta pikkupakkasessa, ihan parhautta<3
Voi kun Alkosta saisi vielä Old Engine Oilia :kuola:

Eipähän se taida kovin monelle muutenkaan sopia, ikään ja sukupuoleen katsomatta.

Mutta ehkä kaamein näky on noin 50 -vuotias nainen "pikkujoulutunnelmissa",
hame korvissa (tai osittain sukkahousuissa), meikit levinneenä, kulku hoippuen korkkarit vinksallaan :rolleyes:

No joo oot kyllä oikeessa toisaalta. Eniten ehkä vaikuttaa ihmisen oma selvä luonne, toiset on niin perusmukavia et jos ottavat niin se mukavuuskerroin saattaa vaan nousta, mutta toisilla vaan ne ärsyttävät piirteet nousee esiin paremmin. Jälkimmäiset saisivat vähentää reilusti. Mutta edelleen naiset, nuoret ja vanhat, jotenki kännissä näyttää aina huonommilta tapauksilta ku miehet. Miehet on aina ollu kännissä. Jotenki vaa on tällänen mielikuva ihmiskunnan historiasta :rolleyes:

Masuakin voi treenata ottamaan vastaan isompia annoksia. Tässä IF:lle siirtymisessä tuli huomattua, että aika nopeasti uppoaa isommatkin annokset. Kerralla menee kevyesti joku 1,5kg ruokaa alas eikä siitä tule edes ähky.

Siis häh??? 1.5kg??

Olisipa se noin päin, mä en tarvitse edes suurempia plussakaloreita ja kiloja tulee silti! :rolleyes: Viikon loman aikana ihan vakio on se 5 kilon turvotus, eikä siihen tarvita edes suuria herkkumättöjä. Kun ei ole arkena tottunut hiilareihin ja sitten kiskaisee pari leipää naamaariin niin vaaka hyppää heti ylöspäin... Eri asia onkin, miten ne lomakilot saa tuhottua, arki tarkoittaa taistelua jatkuvaa lihomista vastaan. :curs:

Mä olenkin melko varma että mulla on lapamato.

Voi kun Alkosta saisi vielä Old Engine Oilia :kuola:

Ai oliko se parempaa kuin toi Double chocolate stout?

No joo oot kyllä oikeessa toisaalta. Eniten ehkä vaikuttaa ihmisen oma selvä luonne, toiset on niin perusmukavia et jos ottavat niin se mukavuuskerroin saattaa vaan nousta, mutta toisilla vaan ne ärsyttävät piirteet nousee esiin paremmin. Jälkimmäiset saisivat vähentää reilusti. Mutta edelleen naiset, nuoret ja vanhat, jotenki kännissä näyttää aina huonommilta tapauksilta ku miehet. Miehet on aina ollu kännissä. Jotenki vaa on tällänen mielikuva ihmiskunnan historiasta :rolleyes:

Kyllä känniset miehetkin osaa olla melkoisen ärsyttäviä:) Ja pelottavia. Onneksi itse olen jo selvinpäin ärsyttävä. Mutta en siis kiistä ylläolevaa.

Erinomaista maanantaita kaikille! Tunnin reippailu takana ja tulipas vain mainio olo. Ei edes haitannut vaikka räntää tuli taivaan täydeltä :)

On se kyllä jännä aine. Töissä tulee nähtyä jos jonkinlaista tapausta.
Joistain ihmisistä tulee kyllä superhauskoja ja joistain sitten taas todella ärsyttäviä.

On mulla ystäviäkin joita en jaksaisi yhtään katsella kun ovat alkoholia reippaammin nauttineet, mutta selvistäpäin ovat aivan omaa laatuaan :haart:

On se kyllä jännä aine. Töissä tulee nähtyä jos jonkinlaista tapausta.
Joistain ihmisistä tulee kyllä superhauskoja ja joistain sitten taas todella ärsyttäviä.

On mulla ystäviäkin joita en jaksaisi yhtään katsella kun ovat alkoholia reippaammin nauttineet, mutta selvistäpäin ovat aivan omaa laatuaan :haart:

Jännempi ja mielenkiintosempi aine vois olla se yks kotikasvatusta vaativa tuote. En tarkota chiliä :D Vois olla siis ku en oo kokeillu (vaikka mielenkiinto vaan nousee ku puolipäivää jo kattelu dokkaria ja videoo toisen perään :rolleyes:). Siitähän monet sanoo että vois suositella niille joille alkoholi ei sovi...

Siis häh??? 1.5kg??

Niin? Ei tuo ole edes iso annos jos noita kilpasyömäreitä katselee. Aika perussettiä miulle on ollut 700g jauhelihaa, siihen purkki papuja (265g) tai joku 4 kananmunaa sekaan ja päälle vielä vaikkapa 100g juustoa. Viereen sitten jotain vihreetä iso kasa vielä. Lautaselta loppuu yleensä ensin se tila :D

Kadehdin teitä jotka osaatte syödä. Pian kuukausi "massakautta" takana, painoa tullut peräti 0,7 kg. Tää ei oikein vetele.

Sama vika. Massaa haetaan.

Kadehdin teitä jotka osaatte syödä. Pian kuukausi "massakautta" takana, painoa tullut peräti 0,7 kg. Tää ei oikein vetele.
jeah, i feel you man. en tajua kun nuorempana 4500kcal oli ihan paperia ja se oli ihan normi settiä, nyt ei tarvitse edes unelmoida tuollaisista, pystyn tohon 3300kcal kyllä jos väkisin vaan tungen ruokaa suustani alas mutta sitten tuleekin vaihe kun en syö kolmeen päivään kun keho kieltäytyy ruuasta ihan tyystin.

Samassa veneessä ollaan. Tosin työnpuolesta tulee sen verran aerobista ja vielä kun on tällanen läpipaskoja niin noi kalorimäärät saa massakaudella olla sellaset että tää pieni mahalaukku ei meinaa millään vetää. Eli puhtaalla bodyruoalla ois liki mahdottomuus.

jeah, i feel you man. en tajua kun nuorempana 4500kcal oli ihan paperia ja se oli ihan normi settiä, nyt ei tarvitse edes unelmoida tuollaisista, pystyn tohon 3300kcal kyllä jos väkisin vaan tungen ruokaa suustani alas mutta sitten tuleekin vaihe kun en syö kolmeen päivään kun keho kieltäytyy ruuasta ihan tyystin.

Sama muuten. Nyt oon ollu aika pitkään 5000 kalorilla, mutta ruoka tökkii niin helvetisti että ennemmin tai myöhemmin safkan määrä vähenee. Sitten laihdutaan.

Taas oliski ruoka aika täytyy mennä syömään sosiaalitilaan..

Tuntuuhan tuo IF olevan jonkinlainen trendi tällä hetkellä. 1,5kg on (valitettavasti) melko kevyttä meikäsialle, varsinkin jos on jotain höttökasviksia seassa. 1,3kg tulee yleensä perunasta, siihen lihat ja kasvikset päälle. Tosin lihaa en syö oikeastaan koskaan yli puolta kiloa kerralla, sehän täyttää aika hyvin.

Back
Ylös Bottom