Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä...

...Olipahan mukava viikonloppu. Sopivassa määrin: Töitä, hyvää seuraa, aurinkoa ja liikuntaa...:)

Se ois vajaan 4 tunnin päästä alotettava HC reeniohjelma ja HC opiskelu.
Mut ei nuqta.

Mirin the vocal performance

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis oletko syönyt 4732kcal?? Ihan ruuasta?? Vai mitä oikein söit? Olen kade.

4800 ja jotain päälle. Sisältää hesen hamppareita, ranskiksia, juomat laskin tuohon myös. Lakritsia, suklaata, vohvelikeksejä, pekonia, ananasta. Lopuksi söin vielä maitorahkan mehukeitolla :D vähän tommonen ex tempore ku piti alunperin hakee vaan ne hampparit ja sit rauhottua. Mut välillä näin. Normipäivinä on välillä itelläki vaikeeta päästä vaadittuihin plussakaloreihin, mut yritetään yritetään :)

miten te pystytte, mulla on vaikeuksia edes päästä 3300kcal, en tiedä mikä on mutta ei vaan masu ota tavaraa vastaan......

miten te pystytte, mulla on vaikeuksia edes päästä 3300kcal, en tiedä mikä on mutta ei vaan masu ota tavaraa vastaan......

Jos yrittää liian protskupitoisesti niin varmasti on hankalaa. Täyttää enemmän eikä tuu nälkäkään. Mut nyt pitäis koittaa nousta ylös vaikka miten väsyttäis. Kohta töihinlähtö. Vähän levottomasti nukuin, jossain vaiheessa jopa heräsin omaan puheeseen.

Jaah. Kuntoutukseen pitää taas lähtä, 3 päivää vaan tällä kertaa tosin.

Ainoa ajankulu siellä ois uima-altaat ja kuntosalit.. Vaan enköhä oo sairaana.

Kaakeleita syön silloin tällöin

Huomenta. Erikoinen aamu. Valkosta paskaa sataa taivaalta ja on hyvä fiilis ja päässä soi heti aamusta

Ja jos nainen pitää oluesta ni kohtuudella sit ettei tuu kun pieni hiprakka. Ryyppääminen ei sovi naisille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yet another day to die! :rock:

[video=youtube_share;g4teosnP2CU]http://youtu.be/g4teosnP2CU[/video]

Kait nyt joku diggailee Verjnuarmua etes?

Kait nyt joku diggailee Verjnuarmua etes?

No... olis kai tosta hyvän biisin saanu jos sen olis itte tehny :D Muuten en oo koskaa kyllä tainnu ees yrittää kuunnella. Onhan noita savolaisia paskapäitäki on lähipiirissä pyöriny, senköhän takia oudolta kuulostaa musiikkina tuo savon murre. Näin yhen biisin perusteella

Siis oletko syönyt 4732kcal?? Ihan ruuasta?? Vai mitä oikein söit? Olen kade. Mun plussakalorikausi kusee niin paljon etten viitsi edes laskea, koska en koskaan edes pääse plussalle todellisuudessa, vaikka söin trullien suklaatkin melkein kaikki (en sittenkään jaksanut herätä kun ne tuli).

Mutta voiko olla parempaa sunnuntai-iltaa: sauna & suklaaolutta pikkupakkasessa, ihan parhautta<3

Olisipa se noin päin, mä en tarvitse edes suurempia plussakaloreita ja kiloja tulee silti! :rolleyes: Viikon loman aikana ihan vakio on se 5 kilon turvotus, eikä siihen tarvita edes suuria herkkumättöjä. Kun ei ole arkena tottunut hiilareihin ja sitten kiskaisee pari leipää naamaariin niin vaaka hyppää heti ylöspäin... Eri asia onkin, miten ne lomakilot saa tuhottua, arki tarkoittaa taistelua jatkuvaa lihomista vastaan. :curs:

Masuakin voi treenata ottamaan vastaan isompia annoksia. Tässä IF:lle siirtymisessä tuli huomattua, että aika nopeasti uppoaa isommatkin annokset. Kerralla menee kevyesti joku 1,5kg ruokaa alas eikä siitä tule edes ähky.

Ryyppääminen ei sovi naisille.
Eipähän se taida kovin monelle muutenkaan sopia, ikään ja sukupuoleen katsomatta.

Mutta ehkä kaamein näky on noin 50 -vuotias nainen "pikkujoulutunnelmissa",
hame korvissa (tai osittain sukkahousuissa), meikit levinneenä, kulku hoippuen korkkarit vinksallaan :rolleyes:

Back
Ylös Bottom