Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tekis jostain syystä mieli lähteä lenkille just nyt, mutta pakko vielä odotella hetki, kun vasta vartti sitten sai syötyä.

Darra. Ja morkkis. Perkele piti taas olla kuskina, mutta sinnehän se jäi auto pubin parkkipaikalle taas...

Toi on muuten hauskaa olla autolla liikenteessä ja sitten jossain vaiheessa vaan hylätä se ja ruveta juomaan :D Mulla kävi viimekesänä niin, että sain pysäköintivirhemaksunki siitä syystä. Olin jättäny prätkän perjantai-iltana ruutuun ja lähteny siitä sitten ihmettelemään menoa. Lopulta kaverit sai huudatettua baariin enkä tajunnu ollenkaa, että lauantaina olis pitäny olla pysäköintimaksut maksettu...

Toi on muuten hauskaa olla autolla liikenteessä ja sitten jossain vaiheessa vaan hylätä se ja ruveta juomaan :D Mulla kävi viimekesänä niin, että sain pysäköintivirhemaksunki siitä syystä.

Mun kaikki pysakointivirhemaksuni tulivat tuosta syysta silloin kun viela omistin auton. Illalla aina mietin etta "kylla ma sen sit haen aamulla tarpeeksi aikaisin!" Niin varmaan hainkin :jahas:

Ostin kaupasta jotain valkoista kalaa ja asken googlasin mita se mahtaa olla. Sanakirjan mukaan nakojaan kampelaa. Ei kai siina sit mitaan, kai tuo uunissa valmistuu siina missa muutkin kalat.

Mun kaikki pysakointivirhemaksuni tulivat tuosta syysta silloin kun viela omistin auton. Illalla aina mietin etta "kylla ma sen sit haen aamulla tarpeeksi aikaisin!" Niin varmaan hainkin :jahas:

Mulle ei tullu mieleenkää koko asia ja ihmettelinki aamulla tovin, että minkä helvetin takia se lappu siihen sarveen oli kiinnitetty :D Hauskinta oli vielä se, että toi tapahtu Lahessa torin vieressä, missä yleensä ajan pyörän siihen torin laidalle enkä ruutuun ollenkaan. Jos olis ollu siinä, ni ei varmaan olis ees tullu koko lappua. Onneks toi on kuitenki toistaseks ainoa, minkä oon saanu.

[video=youtube_share;-SE5P2fedZY]http://youtu.be/-SE5P2fedZY[/video]

Toisinaan sitä on vähän huolestunut siitä, että nykyään tulee tykättyä vähän epäilyttävästäkin musiikista :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
4732. Mitähän sitä vielä...

Siis oletko syönyt 4732kcal?? Ihan ruuasta?? Vai mitä oikein söit? Olen kade. Mun plussakalorikausi kusee niin paljon etten viitsi edes laskea, koska en koskaan edes pääse plussalle todellisuudessa, vaikka söin trullien suklaatkin melkein kaikki (en sittenkään jaksanut herätä kun ne tuli).

Mutta voiko olla parempaa sunnuntai-iltaa: sauna & suklaaolutta pikkupakkasessa, ihan parhautta<3

Back
Ylös Bottom